Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 19-09-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kita hidup biar macam biskut Oreo, hitam di luar tak mengapa asal putih kat dalam, manis pula tu..
-- SHAMR (Warga Ukhwah.com)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 72
Ahli: 0
Jumlah: 72




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 60 hari yang lalu
the_brOtherz: 87 hari yang lalu


Teka-Teki
Topik: cuba lagi!!


Carian Forum

Moderator: Administrator, nordalily
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Teka-Teki
    »» cuba lagi!!

Please Mendaftar To Post


Oleh cuba lagi!!

mirh
Warga 2 Bintang
Menyertai: 29.11.2003
Ahli No: 5388
Posting: 47
Dari: ipoh

Perak  


posticon Posting pada: 29-02-04 20:16




ana ade satu teka-teki...adelah seorang nie, dia tengah sembahyang, tetiba sekor anjing datang dan jilat kaki dia. batal ke tak sembahyang/wuduk orang tadi????

jawblah jangan tak jawab

Bookmark and Share

    


  Member Information For mirhProfil   Hantar PM kepada mirh   Quote dan BalasQuote

aLaMeeN
Warga 1 Bintang
Menyertai: 21.06.2003
Ahli No: 1586
Posting: 37

KualaLumpur   avatar


posticon Posting pada: 29-02-04 21:02


Quote:


tetiba sekor anjing datang dan jilat kaki dia.




erm...kalau kaki tu kaki org yang tengah solat,batallah.
kalau anjing tu jilat kaki dier sendiri...takla batal.....




Bookmark and Share

    


  Member Information For aLaMeeNProfil   Hantar PM kepada aLaMeeN   Quote dan BalasQuote

Annisa
Warga 3 Bintang
Menyertai: 03.06.2003
Ahli No: 954
Posting: 108
Dari: S'pore

singapore  


posticon Posting pada: 29-02-04 21:41


kalau tk silap mcm pernah bace je soalan nie pat forum nie...

-----------------
«Perubahan Demi Peningkatan»

Bookmark and Share

    


  Member Information For AnnisaProfil   Hantar PM kepada Annisa   Quote dan BalasQuote

hajime_kindaichi
WARGA SETIA
Menyertai: 24.12.2003
Ahli No: 5955
Posting: 575
Dari: Bumi Allah

Selangor   avatar


posticon Posting pada: 01-03-04 13:33



emn.... ana setuju 100% pada alameen. cayalah..

Bookmark and Share

    


  Member Information For hajime_kindaichiProfil   Hantar PM kepada hajime_kindaichi   Quote dan BalasQuote

namirah
Warga 4 Bintang
Menyertai: 23.12.2003
Ahli No: 5920
Posting: 232
Dari: Ardhillah

singapore  


posticon Posting pada: 01-03-04 16:38


baru nak jawab ....tapi alameen dah jwb skong jwpan anta.....

mmg penah ade tapi soalan die lain jwpan yg same.....

-----------------
Our readiness strengthens our security
Our adaptability ensures our success
Our unity strengthens our nation
Total Defence S'pore

Bookmark and Share

    


  Member Information For namirahProfil   Hantar PM kepada namirah   Quote dan BalasQuote

nemo
Warga 4 Bintang
Menyertai: 08.08.2003
Ahli No: 2879
Posting: 241
Dari: Bandar Diraja

Pahang  


posticon Posting pada: 01-03-04 17:28



sokong jwpnArrayaLaMeeNArray

Bookmark and Share

    


  Member Information For nemoProfil   Hantar PM kepada nemo   Quote dan BalasQuote

sampanburuk
Warga 4 Bintang
Menyertai: 07.02.2004
Ahli No: 7069
Posting: 257
Dari: kedah

Kedah  


posticon Posting pada: 02-03-04 06:14


anjing tu jilat kaki dia sendiri bukan kaki org yg tgh solat tu. sebenarnya dah ada yg posting teka-teki ni...apapun meh la pakat ramai2 jawab.

-----------------
"::"Buat Apa Yg Kamu Perkatakan Kerana ALLAH Benci Kepada Orang Yg Memperkatakan Sesuatu Yg Tidak Ia Perbuat"::"

Bookmark and Share

    


  Member Information For sampanburukProfil   Hantar PM kepada sampanburuk   Quote dan BalasQuote

mirh
Warga 2 Bintang
Menyertai: 29.11.2003
Ahli No: 5388
Posting: 47
Dari: ipoh

Perak  


posticon Posting pada: 03-03-04 18:14




jawapan alameen betul... dan tahniah kepada semua yang cuba meneka

Bookmark and Share

    


  Member Information For mirhProfil   Hantar PM kepada mirh   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
© Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.091999 saat. Lajunya....