Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 07-12-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jika anda melakukan apa yang selalu anda lakukan, anda akan mendapat apa yang selalu anda dapat
-- Seminat NLP

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 58
Ahli: 0
Jumlah: 58




  Yang Masuk Ke Sini
Martyr: 3 hari yang lalu
Muslim1987: 10 hari yang lalu


Suara Hatiku
Topik: ~~Pertemuan yang hanya sementara~~


Carian Forum

Moderator: Administrator, zulman
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Suara Hatiku
    »» ~~Pertemuan yang hanya sementara~~

Please Mendaftar To Post


Oleh ~~Pertemuan yang hanya sementara~~

Musafir_Ufuk_Timur
Warga 4 Bintang
Menyertai: 19.05.2010
Ahli No: 39841
Posting: 192
Dari: kedah

Kedah   avatar


posticon Posting pada: 23-05-10 22:45


teman.....
andai hati ini berkata dengan lisannya...
nescaya dapat lah engkau tahu rahsia ku...

teman.....
andai pertemuan itu dapat mengubah takdirnya...
bukanlah aku seorang yang dusta.....

teman.....
benarkah dirimu adalah permata di antara permata..
memang dusta lah jika aku tidak terpaut pada mu...

namun...
suara hati kecil ku bersahaya akhirnya....
ingatlah permata yang ada...

teman....
hanya coretan ini mampu ku lafazkan...
indah dirimu bak mutiara yang bersinar segar..
namun diriku bukan lah kotak emas permata..
yang layak menyimpanmu......

semoga dirimu bahagia ke akhirnya.....

Bookmark and Share

    


  Member Information For Musafir_Ufuk_TimurProfil   Hantar PM kepada Musafir_Ufuk_Timur   Quote dan BalasQuote

myhoney
WARGA SETIA
Menyertai: 05.06.2008
Ahli No: 33649
Posting: 1324
Dari: malaysia

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 23-05-10 22:57


hai musafir ufuk timur ni ...... ada hasrat yang tak kesampaian ke ???

pada akak lah kan, tak payah tunggu permata antara permata untuk terpaut rasa.....kulit siput atau kulit kerang tepi pantai yang digubah dan dihias indah juga akan 'indah' dan menawan perasaan jika tahu menjadikan ia berharga.... :D


-----------------
orang-orang yang apabila disebut nama Allah gementarlah hati-hati mereka & apabila dibacakan pada mereka ayat-ayatNya, bertambah keimanan mereka. (Al-Anfal :2)


Bookmark and Share

    


  Member Information For myhoneyProfil   Hantar PM kepada myhoney   Quote dan BalasQuote

Musafir_Ufuk_Timur
Warga 4 Bintang
Menyertai: 19.05.2010
Ahli No: 39841
Posting: 192
Dari: kedah

Kedah   avatar


posticon Posting pada: 23-05-10 23:45


myhoney...

saya tahu tu akak...huhuhu....
tapi dalam usaha untuk menggubahnya sesuatu tu..selalu ada saja dugaannya..

mahu pun dugaan yang perit...dan dugaan yang indah..
macam situasi sekarang...adalah dugaan yang indah....

bak kata lagu ukays....

"di sana menanti...di sini menunggu.."

Bookmark and Share

    


  Member Information For Musafir_Ufuk_TimurProfil   Hantar PM kepada Musafir_Ufuk_Timur   Quote dan BalasQuote

SiNaRaBaDi
WARGA SETIA
Menyertai: 07.02.2010
Ahli No: 39229
Posting: 621

KualaLumpur   avatar


posticon Posting pada: 24-05-10 08:33


Bismillahirrahmanirrahim
Salam

Dengan izin & rahmatNya. Selawat keatas Baginda yang dicintai.

suatu pertemuan pasti ada pengakhiran,
setiap kepahitan akan ada kebahagiaan,
biarpun tercipta pertemuan itu sementara,
sematkanlah nikmat kesyukuran dari kurniaanya.

Bookmark and Share

    


  Member Information For SiNaRaBaDiProfil   Hantar PM kepada SiNaRaBaDi   Quote dan BalasQuote

myhoney
WARGA SETIA
Menyertai: 05.06.2008
Ahli No: 33649
Posting: 1324
Dari: malaysia

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 24-05-10 10:20


Pada 23-05-10 23:45 , Musafir_Ufuk_Timur posting:

!!! QUOTE !!!

myhoney...

saya tahu tu akak...huhuhu....
tapi dalam usaha untuk menggubahnya sesuatu tu..selalu ada saja dugaannya..

mahu pun dugaan yang perit...dan dugaan yang indah..
macam situasi sekarang...adalah dugaan yang indah....

bak kata lagu ukays....

"di sana menanti...di sini menunggu..
"


uiks...laku nya.....sana orang tunggu, kat sini org nanti.....bunyinya macam hubungan tigasegi......tak pun poligami cinta.... :lol:

dugaan itu 'makanan'.....kalau tak ada dugaan kita tak kenyang dengan pengalaman dan tak sarat dengan pengetahuan...

memang payah nak ubah 'sesuatu'..... tapi munasabah jika ubah diri kita dulu...


:bunga:


-----------------
orang-orang yang apabila disebut nama Allah gementarlah hati-hati mereka & apabila dibacakan pada mereka ayat-ayatNya, bertambah keimanan mereka. (Al-Anfal :2)


Bookmark and Share

    


  Member Information For myhoneyProfil   Hantar PM kepada myhoney   Quote dan BalasQuote

Musafir_Ufuk_Timur
Warga 4 Bintang
Menyertai: 19.05.2010
Ahli No: 39841
Posting: 192
Dari: kedah

Kedah   avatar


posticon Posting pada: 24-05-10 11:03


poligami???

belum sampai niat saya macam tu..hehehe...

entahlah...kehidupan kadang-kadang..banyak kejutan yang tidak disangka2..
malah ada juga cabaran...yang tak diduga2...

Bookmark and Share

    


  Member Information For Musafir_Ufuk_TimurProfil   Hantar PM kepada Musafir_Ufuk_Timur   Quote dan BalasQuote

myhoney
WARGA SETIA
Menyertai: 05.06.2008
Ahli No: 33649
Posting: 1324
Dari: malaysia

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 24-05-10 14:53


Pada 24-05-10 11:03 , Musafir_Ufuk_Timur posting:

!!! QUOTE !!!

poligami???

belum sampai niat saya macam tu..hehehe...

entahlah...kehidupan kadang-kadang..banyak kejutan yang tidak disangka2..
malah ada juga cabaran...yang tak diduga2...


maksud akak, poligami cinta tu menduakan cinta....lebih kurang begitu lah...

:-D

kejutan atau cabaran......yang penting jangan cepat melatah. Kenalpasti mana satu tarikan nafsu mana satu dorongan iman, maka ikuti 'iman' itu....insyaAllah takkan pedih sangat jika terpaksa kehampaan....ewwaah macam kaunselor pulak akak....


-----------------
orang-orang yang apabila disebut nama Allah gementarlah hati-hati mereka & apabila dibacakan pada mereka ayat-ayatNya, bertambah keimanan mereka. (Al-Anfal :2)


Bookmark and Share

    


  Member Information For myhoneyProfil   Hantar PM kepada myhoney   Quote dan BalasQuote

sakinah283
Warga 4 Bintang
Menyertai: 09.10.2006
Ahli No: 26864
Posting: 260
Dari: Ampang-Bangi

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 24-05-10 21:18


"Seandainya hidup ini punca perpisahan…
biarlah kematian menyambungnya semula,
tapi seandainya kematian punca perpisahan…
biarlah hidup memberi erti yang nyata..." =)


-----------------
"The way to love anything is to realize that it might be lost"


Bookmark and Share

    


  Member Information For sakinah283Profil   Hantar PM kepada sakinah283   Pergi ke sakinah283's Website   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
© Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.097373 saat. Lajunya....