Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 19-05-2022  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Matinya anak muda itu bukan kerana tergelincir kakinya, tetapi kerana tergelincir lidahnya.
-- Ilham Pujangga

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 56
Ahli: 0
Jumlah: 56




  Yang Masuk Ke Sini
Abdullah: 23 hari yang lalu
muslimin23: 26 hari yang lalu
MTMKi: 39 hari yang lalu
IbnuKhaldun: 52 hari yang lalu


Lirik Nasyid
Topik: LIRIK MARI MENGAJI TV9


Carian Forum

Moderator: Administrator
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Lirik Nasyid
    »» LIRIK MARI MENGAJI TV9

Please Mendaftar To Post


Oleh LIRIK MARI MENGAJI TV9

syemarly

Menyertai: 06.08.2004
Ahli No: 10520
Posting: 3181
Dari: PINGGIRAN WILAYAH

usa   avatar


posticon Posting pada: 15-06-08 21:45


salam alaik..

saya nak minta tolong kalian lah..

kalian tau tak lirik mari mengaji yang dengan ustaz zamri tv9 tu..?

ana ni mengajar iqra' dan alquran utnuk budak-budak..so..seseklai nak selangseli dengan nyanyi2 dan nasyidz2 lah..

so..Kalau ada yang tau tolong lah kongsi2kannyer..please dan terima kasih :)


-----------------
:: NoBoDy iS PeRFeCT ::
______________________________________
http://www.mymindstories.blogspot.com/


Bookmark and Share

    


  Member Information For syemarlyProfil   Hantar PM kepada syemarly   Quote dan BalasQuote

RuMaishaaa

Menyertai: 22.05.2003
Ahli No: 749
Posting: 1276
Dari: Kg.Batu Muda, KL

Terengganu   avatar


posticon Posting pada: 20-06-08 09:05


pelangi..pelangi alangkah indahmu..
merah, kuning, hijau
di langit yang biru..
pelukis mu agung
siapa yang gambar
pelangi ciptaan Allahu Akbar!

:) yang ni ke?
ada tu, lirik lain sikit kat bahagian bawah..
tak percaya check lah kat internet..
kat google ke.. :)

Bookmark and Share

    


  Member Information For RuMaishaaaProfil   Hantar PM kepada RuMaishaaa   Quote dan BalasQuote

syemarly

Menyertai: 06.08.2004
Ahli No: 10520
Posting: 3181
Dari: PINGGIRAN WILAYAH

usa   avatar


posticon Posting pada: 20-06-08 09:14


LAIN lah KAK..tapi yang NI pun NAK juga..anyway thank you

Bookmark and Share

    


  Member Information For syemarlyProfil   Hantar PM kepada syemarly   Quote dan BalasQuote

didad
Warga 3 Bintang
Menyertai: 03.07.2003
Ahli No: 1966
Posting: 114
Dari: penang

Selangor  


posticon Posting pada: 20-06-08 09:19


marilah mengaji kenal huruf Al-Quran
mari mari mengaji penuh kesungguhan
marilah mengaji kenal isi Al-Quran
fahami maksudnya dalam kehidupan...

Bookmark and Share

    


  Member Information For didadProfil   Hantar PM kepada didad   Quote dan BalasQuote

RuMaishaaa

Menyertai: 22.05.2003
Ahli No: 749
Posting: 1276
Dari: Kg.Batu Muda, KL

Terengganu   avatar


posticon Posting pada: 20-06-08 09:38


oo..
rasanya didad, yang kat bawah tu lain sikit..:)

marilah mengaji kenal huruf al-Quran
mari mari mengaji penuh kesungguhan..
marilah mengaji faham isi al-Quran
hayati maksudnya dalam kehidupan..

erk.. ye ke?? hehehe
terpaksa menyanyi untuk menulis :)

Bookmark and Share

    


  Member Information For RuMaishaaaProfil   Hantar PM kepada RuMaishaaa   Quote dan BalasQuote

syemarly

Menyertai: 06.08.2004
Ahli No: 10520
Posting: 3181
Dari: PINGGIRAN WILAYAH

usa   avatar


posticon Posting pada: 20-06-08 15:18


ha..yang ni lah saya mahu..argato gozarimas..huhu...tapi pendek tu saja ke? dengar kat tv macam panjang..??

Bookmark and Share

    


  Member Information For syemarlyProfil   Hantar PM kepada syemarly   Quote dan BalasQuote

islamic_gil
WARGA SETIA
Menyertai: 24.02.2005
Ahli No: 14692
Posting: 427
Dari: SATU KAWASAN DI SATU MASA

Selangor  


posticon Posting pada: 05-11-08 15:28


mungkin repeat chorus kan...nanti syemarly nyanyi untuk kanak-kanak tu ye..

Bookmark and Share

    


  Member Information For islamic_gilProfil   Hantar PM kepada islamic_gil   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.087497 saat. Lajunya....