Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 23-09-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Tak semestinya melakukan apa yang anda sukai tetapi menyukai apa yang anda lakukan
-- Kang Razzi Armansur

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 57
Ahli: 0
Jumlah: 57




  Yang Masuk Ke Sini
HIKAL: 2 hari yang lalu


Isu dan Ehwal Semasa
Topik: ...SeLaNGoR ku yang MaLaNG...


Carian Forum

Moderator: Administrator, hafeezzul
Portal Komuniti :: Ukhwah.com Indeks Forum
  »» Isu dan Ehwal Semasa
    »» ...SeLaNGoR ku yang MaLaNG...

Please Mendaftar To Post


Oleh ...SeLaNGoR ku yang MaLaNG...

syemarly

Menyertai: 06.08.2004
Ahli No: 10520
Posting: 3181
Dari: PINGGIRAN WILAYAH

usa   avatar


posticon Posting pada: 02-05-08 09:38


salam alaik..

lately ni banyak benda yang kat sgor ni buat aku sakit jiwa..tak lain tak bukan pasal isu perebutan kuasa dan hak milik lah..

sementelahan kemenangan pembangkang pada pru12 maka macam-macam lah tekanan yang pusat tujukan kat sgor ni..isu yang boleh setel baik jadi dicanag2 besar..isu bab* lah tu..lepas itu isu air syabas juga..ada saja points dia nak kenakan pemerintah sgor yang baru ni..

da tu pula ex-MB sgor dulu pun satu hal juga..tak habis-habis nak tunjuk hero..tak puas hati lah agaknya..satu-satu hak milik atas nama kerajaan sgor di rompak..yang latest pasal badan kebajikan menteri2 sgor (baktis-betul ka?)..boleh pula dana2 yang ada tu diagih2 or di transfer ke pihak lain walhal tu kepunyaan sgor..tak kiralah siapa pun yang memerintah pastinya segala aset2 tu milik negeri sgor..bukan hak sesuatu pertubuhan or parti pun..!! tak malu betul..

da tu pula pasal sgor.fm..tu pun dengan muka tak malu buat statemnet konon mb halau depa..*aku yang bongok betul..dia fikir org tak boleh nilai ke? nampak sangat egonye mereka tu..

lepas ni entah apa lagi yang tak puas hati..tunggu saja lah..tension betul aku..!!! :-o


-----------------
:: NoBoDy iS PeRFeCT ::
______________________________________
http://www.mymindstories.blogspot.com/


Bookmark and Share

    


  Member Information For syemarlyProfil   Hantar PM kepada syemarly   Quote dan BalasQuote

kak-raihan
Warga 1 Bintang
Menyertai: 15.03.2008
Ahli No: 32902
Posting: 29

blank  


posticon Posting pada: 03-05-08 04:08


salam alaik....


aiii.................biasa lah tu. tak ada yang pelik pun dengan peel2 mereka.


-----------------
...............harum subur di hati........................


Bookmark and Share

    


  Member Information For kak-raihanProfil   Hantar PM kepada kak-raihan   Quote dan BalasQuote

zam_rizal
:WARGA AWAL BERJASA:
Menyertai: 14.05.2003
Ahli No: 31
Posting: 1535
Dari: Terengganu+Selangor

malaysia   avatar


posticon Posting pada: 02-06-08 22:24


sabarla syemarly...semua ni adalah dugaan dalam perjuangan...

Ana kat Terengganu ni dah lama rasa tension akibat tekanan dari kerajaan pusat ini..royalti minyak yang berbilion RM kena tarik, peristiwa batu burok, dan macam-macam lagilah...Terengganu adalah negeri kedua termiskin di Malaysia, biarpun negeri ini kaya dengan sumber minyaknya...pelik tetapi benar..percayalah...

Kembalikan Royalti Minyak Terengganu...Teruskan perjuangan negeri2 Pakatan Rakyat...

Berikanlah sokongan padu kepada kepimpinan Pakatan Rakyat...

Wassalam...

Bookmark and Share

    


  Member Information For zam_rizalProfil   Hantar PM kepada zam_rizal   Quote dan BalasQuote

AmrinHakeem
Warga 5 Bintang
Menyertai: 29.04.2008
Ahli No: 33363
Posting: 386
Dari: GreenyEarth

Selangor  


posticon Posting pada: 02-06-08 23:50


Pada 02-05-08 09:38 , syemarly posting:

!!! QUOTE !!!

salam alaik..

lately ni banyak benda yang kat sgor ni buat aku sakit jiwa..tak lain tak bukan pasal isu perebutan kuasa dan hak milik lah..

sementelahan kemenangan pembangkang pada pru12 maka macam-macam lah tekanan yang pusat tujukan kat sgor ni..isu yang boleh setel baik jadi dicanag2 besar..isu bab* lah tu..lepas itu isu air syabas juga..ada saja points dia nak kenakan pemerintah sgor yang baru ni..

da tu pula ex-MB sgor dulu pun satu hal juga..tak habis-habis nak tunjuk hero..tak puas hati lah agaknya..satu-satu hak milik atas nama kerajaan sgor di rompak..yang latest pasal badan kebajikan menteri2 sgor (baktis-betul ka?)..boleh pula dana2 yang ada tu diagih2 or di transfer ke pihak lain walhal tu kepunyaan sgor..tak kiralah siapa pun yang memerintah pastinya segala aset2 tu milik negeri sgor..bukan hak sesuatu pertubuhan or parti pun..!! tak malu betul..

da tu pula pasal sgor.fm..tu pun dengan muka tak malu buat statemnet konon mb halau depa..*aku yang *aku yang bongok betul..dia fikir org tak boleh nilai ke? nampak sangat egonye mereka tu..

lepas ni entah apa lagi yang tak puas hati..tunggu saja lah..tension betul aku..!!! :-o



bukan selangor saja..

penang pun, mereka nak tarik projek bas rapid penang. tak logik langsung. budak-budak yang bukan politik pun boleh fikir : itu untuk rakyat, apa masalahnya UMNO yang tolong handle projek tu nak tarik balik kalau kalah? bab tu pun tak pass lagi, kasihan..

Bookmark and Share

    


  Member Information For AmrinHakeemProfil   Hantar PM kepada AmrinHakeem   Quote dan BalasQuote

aemanpsycho
WARGA SETIA
Menyertai: 07.06.2003
Ahli No: 1143
Posting: 434
Dari: dari Bangi ke OKC

Pahang  


posticon Posting pada: 03-06-08 09:41


tak tahu nak cakap apa lah..
buat sakit hati saja cakap pasal kerajaan ini..
!#!&!#(!(#)..

Bookmark and Share

    


  Member Information For aemanpsychoProfil   Hantar PM kepada aemanpsycho   Quote dan BalasQuote

faralia
Warga 2 Bintang
Menyertai: 19.02.2006
Ahli No: 22825
Posting: 43
Dari: KELANTAN

Kelantan   avatar


posticon Posting pada: 03-06-08 10:06


Pada 03-06-08 09:41 , aemanpsycho posting:

!!! QUOTE !!!

tak tahu nak cakap apa lah..
buat sakit hati saja cakap pasal kerajaan ini..
!#!&!#(!(#)..


kerajaan mana....state centre???

Bookmark and Share

    


  Member Information For faraliaProfil   Hantar PM kepada faralia   Quote dan BalasQuote

Rashdin
-WARGA AMAT SETIA-
Menyertai: 31.03.2004
Ahli No: 8143
Posting: 7868
Dari: dekat pada PC

uk   avatar


posticon Posting pada: 03-06-08 11:59


Pada 03-06-08 10:06 , faralia posting:

!!! QUOTE !!!

Pada 03-06-08 09:41 , aemanpsycho posting:

!!! QUOTE !!!

tak tahu nak cakap apa lah..
buat sakit hati saja cakap pasal kerajaan ini..
!#!&!#(!(#)..


kerajaan mana....state centre???





kerajaan persekutuan


-----------------
"It is better to dia for something than live for nothing" - Abraham Lincoln


Bookmark and Share

    


  Member Information For RashdinProfil   Hantar PM kepada Rashdin   Quote dan BalasQuote

Member Messages

Forum Search & Navigation

 

Log in to check your private messages

Silakan Login atau Mendaftar





  


 

[ Carian Advance ]

Jum ke Forum 




Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.104697 saat. Lajunya....