Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-08-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Perbezaan antara orang yang berjaya dengan orang yang gagal terletak pada rohaninya. Apa yang difikir menentukan apa yang akan dicapai.
-- Hamka

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 85
Ahli: 0
Jumlah: 85




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 12 hari yang lalu
the_brOtherz: 40 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Berbuka Puasa di Kelana Sentral


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
simple shida rgodong


Berbuka Puasa di Kelana Sentral
[890 x 683 jpg]

Dihantar olehKang
TarikhSep 03 2009
Hits3640
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Hanan, istisafa, simple_shida, halesolurun_84 berbuka puasa di Kelana _Sentral diiringi persembahan Kumpulan Saujana (02 Sept 09)
Keterangan: Hanan, istisafa, simple_shida, halesolurun_84 berbuka puasa di Kelana _Sentral diiringi persembahan Kumpulan Saujana (02 Sept 09)

Komen yang telah dihantar
sadiqah
(2009-09-03)
salam...uhuk...tak ajak pung..:(
khalifah
(2009-09-03)
YATI...BUKAN LUPA,TAPI TAK INGAT....
umar khalil
(2009-09-03)
amboihh...
halesolurun 84
(2009-09-03)
uhukk..
Prof Muslim
(2009-09-03)
Wah seronoknya.... rugi kome...
Hanan
(2009-09-04)
Artis baru.. cik soleha.. huhuu
kakisamun
(2009-09-05)
.. uitt.. cik leha atas pentas ek.. wah makin glamour lah cik mod baru kita ni.. ahaks..
kakisamun
(2009-09-05)
rasa lapar pula aku tengok nasi goreng lebih tu.. ahaks.. org 4 tapi nasi goreng 5 ek.. perghh.. memang handal.. ahaks..
Prof Muslim
(2009-09-06)
Ala setakat naik pentas heheh Prof berapa kali naik tapi tengah orang takdala..
myway
(2009-09-13)
uiks cik hales. buat apa kat atas pentas tu... dah2..turun2.hihi.
Jue Effendy
(2009-10-01)
wah..bestnya....glamournye...ohh kak Nurul, nak ikut lah naik pentas tu...hehee
syahadahtul nur
(2009-11-01)
hm...seronok pula tengok akak2 ukhwah kita ni buka puasa dengan saujana.hehe.
kakisamun
(2009-11-16)
wow.. artis jemputan.. phewiiitttt.. cayalah..
Hafiz Qiee
(2009-11-17)
kak hanan tak ajak org pun.. :P
Hanan
(2009-12-21)
hafiz... long time no see.. bagaimana nak ajak..:P

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.080703 saat. Lajunya....