Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-08-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dengan jalan sabar dan mengerjakan sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk
-- Al-Baqarah: 45

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 83
Ahli: 0
Jumlah: 83




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 12 hari yang lalu
the_brOtherz: 40 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> My Family


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Kembara Perak 2008 Rehlah Kufah Boys


My Family
[600 x 409 jpg]

Dihantar olehshimaku
TarikhOct 19 2008
Hits3738
Undian1
Rating6

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
saat bahagia abang dan akak ipar
Keterangan: saat bahagia abang dan akak ipar

Komen yang telah dihantar
Wawa 83
(2008-10-23)
Shimaku ... Explain lah nama2 kat dalam gambar ni .. Comel2 .. Ramai sangat yang nak tau ni .. :-D
sadiqah
(2008-10-23)
SALAM..kalau tak silap ini mohamad kan?..lah, dah kahwin rupanya..tahniah!!
umar khalil
(2008-10-24)
yang muslimat dok depan sekali 2,,pakai tudung ren,,siapa gerangan tuan punya badan??kak sadiqah tak marah kan??hehehe
sadiqah
(2008-10-24)
ehem..ehem..siapa sebut nama ana ni???
zulman
(2008-10-28)
ceria semua nooo...
umar khalil
(2008-10-28)
siapa sebut nama kak sadiqah???siapa sebut???cakap cepat,,siapa sebut...
mohamad
(2008-10-29)
salam....ish3...awat dok bising2 ini.... eh, nama ana ada lah... hhmm... musykil..musykil...
halesolurun 84
(2008-10-29)
shimaku yang mana 1 ni?
sayatetapsaya
(2008-10-29)
ishk..EM terbabit sama kah?UK, jangan nak ngengada...tak silap, shimaku yang depan, duduk, belah kiri..kalau tak, yang pegang budak tu..
sadiqah
(2008-10-30)
betullah tu sts, cik shimaku ni satu junior ana sekolah rendah dan menengah & seangkatan dengan adik ana.
eira
(2008-10-30)
salam. cantik shima kita neyh ^_^
umar khalil
(2008-10-31)
tak tahu mana shimaku,,,da keliru ni...bukan tahap keliru isu muawiyah lagi,,ni keliru tahap shimaku ni...muka dan busananye,,sepesen saja..
kakisamun
(2008-11-12)
.. bapak sihat.. cantik misai bapak..:malu:..
basyir muslimah
(2008-11-17)
waaa... meriahnya famili ni ^_^
azemi
(2008-11-18)
mohamad??!!hehehe..mohamad lagi..dah berapa kali nama mohamad naik..macam tak lama saja..shimaku dibarisan mana..
Luqiem
(2008-12-10)
shimaku duduk sebelah pengantin perempuan, yang ada budak laki kat depan dia tu... Kirim salam kat shimaku :malu:
kapten06
(2008-12-21)
shimaku itu girl erk? ingatkan laki-laki... memang keliru....
Jue Effendy
(2009-01-17)
wah...sedondon....tumpang tanya, shima dan mohammad adik beradik ke??
Daeng Jati
(2009-01-21)
Luqiem kirim salam kat shimaku... moga jodoh kalian berkekalan.
ummusafiah
(2009-01-23)
owhh!! shimaku lah org yang luqiem maksudkan dalam topik tu ek..isyaAllah..jodoh berkekalan..saya da agak da mesti shimaku org Tawau yang d maksudkan..hehe
shimaku
(2009-01-28)
apa kecoh2 ni..en daeng ni nak timbulkan gosip ke??adussss..glamer lah pulak ek..
shimaku
(2009-01-28)
Belakang dari kiri :Kakak (pun.Kasmiah) &Pasangannya (En.Din), Ayah(En. Lakassa)&abang Ipar (En.Ibrahim)&Pasangannya Kakak saya (pun.Salmiah) serta Ibu tersayang (pun.Kasirah).
shimaku
(2009-01-28)
Duduk Bahagian Tengah: abang (En.Muhammad)&Pasangannya (pun.Shahrina), Cik shima &anak-anak saudara – Mohd Hubaib HaziQ, Nur ainiqa aribah &nur qhailida faqiha.
shimaku
(2009-01-28)
Duduk bahagian Depan : adik-adik saya ( isma dan salmah)
shimaku
(2009-01-28)
maafla menimbulkan kontroversi;nursolehah saya yang pegang budak laki tu.Kak yati kami sefamily minta maaf tak sempat mejemput ke majlis nikah abang tempoh hari.
shimaku
(2009-01-28)
jue...saya dengan mohammad dalam ukhwah ni bukan adik beradik,kami tak ada kaitan..yang kak yati maksudkan muhammad abang saya (kawan sekelas kak yati dulu)
shimaku
(2009-01-28)
mak aikkkkk kapten06 ada ke saya ni di katakan lelaki..dah cukup jelas dah tu nick saya menggambarkan seorang perempuan..En.Umar khalil,azemi dan semua hope persoalan anda tjwb.
Luqiem
(2009-01-29)
Memang meriah keluarga ni yerrr... tiga kerturunan
Jue Effendy
(2009-01-29)
oh macam tu, bukan mohamad yang kat ukhwah....abang shima mohamad lain
Jue Effendy
(2009-01-29)
aik...Luqiem pun ada juga???? hehehe......ada posting, bukan ada kat dalam gambar...
shimaku
(2009-01-30)
jue...jue...nak menggosip ke..jangan salah paham k...ye nama abang saya MUHAMMAD..bukan mohamad..beza tu..
Jue Effendy
(2009-01-30)
oh..kak sadiqah eja mohamad, ingatkan mohamad uc juga...sory, salah tafsir...huhuhu
Jue Effendy
(2009-01-30)
oh..kak sadiqah eja mohamad, ingatkan mohamad uc juga...sory, salah tafsir...huhuhu
shimaku
(2009-02-01)
hehehe...bukan dengan mohamad tu...salah org tu..
halesolurun 84
(2009-02-09)
Oo shimaku yang itu.. dah kenal..dah kenal.. :) bila pula taim shimaku? :kelip:
shimaku
(2009-04-16)
insyaAllah...saya coming soon..kalau ada jodoh saya akan khabarkan kat uc ni

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.079577 saat. Lajunya....