Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kita bergerak ke arah apa yang difokus
-- Dari filem Kung Fu Panda

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 63
Ahli: 0
Jumlah: 63




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 18 jam, 36 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Pusat Sains Negara


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
walimah along safa pakat pergi khenduri


Pusat Sains Negara
[640 x 480 jpg]

Dihantar olehsaussan_saffanah
TarikhJul 18 2008
Hits3514
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Field Trip At PSN
Keterangan: Field Trip At PSN

Komen yang telah dihantar
sayatetapsaya
(2008-07-22)
tu burung tipu ke burung betul...
syahidatul
(2008-08-11)
betul lah tu...
adam muslimin
(2008-08-14)
letak gam k0wt...
mohamad
(2008-08-15)
eerrmm... kalau tegok betui2 macam.... ikat kat tangan dengan tali saja.... tu yang nampak jinak tu.... :-p
missju
(2008-08-25)
salam..happynya..
Daeng Jati
(2008-09-14)
macam ku kenai saja insan yang tengah senyum tu
Wawa 83
(2008-09-18)
comel2 .. semuanya .. aduh .. putihnya burung tu :-)
yaqut12
(2008-12-12)
cute nya.....burung 2...hehe
yaqut12
(2008-12-12)
cute nya.....burung 2...hehe
mas ayu
(2008-12-24)
kalau pandang betul-betul semua pakai spek, termasuk yang kat belakang kan... hehehe...
alifmimyanun
(2009-01-21)
ahah hah ha. tapi ada 2 orang tak pakai cermin mata kat situ.
nauz
(2009-09-04)
burung apa? burung murai....wakakaka
ikrimah
(2009-09-10)
macam bercampur aduk saja siap ada laki... tu program apa ni ek

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.086034 saat. Lajunya....