Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bangkai akan menarik pemakan bangkai, tong sampah akan menarik sampah. Kebaikan akan menarik kebaikan; keburukan akan menarik keburukan
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 57
Ahli: 0
Jumlah: 57




  Yang Masuk Ke Sini
jasadkudisini: 7 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 9 hari yang lalu
isa777_musa: 9 hari yang lalu
zam_rizal: 18 hari yang lalu
wanja: 29 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
Kang: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Ulangtahun Ukhwah.com ke 5


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Ulangtahun Ukhwah.com ke 5 majlis konvokesyen


JK Ulangtahun Ukhwah.com ke 5
[640 x 427 JPG]

Dihantar olehsimpLe_sHida
TarikhJun 10 2008
Hits3427
Undian2
Rating5.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
soff muslimat di JK Ulangtahun Ukhwah.com ke 5
Keterangan: soff muslimat di JK Ulangtahun Ukhwah.com ke 5

Komen yang telah dihantar
firdaus 9
(2008-06-20)
memang comel :D
sadiqah
(2008-06-23)
siapa yang comel tu firdaus???
sayatetapsaya
(2008-06-24)
lampu kat belakang tu yang comel agaknya...:sopan:
firdaus 9
(2008-06-30)
sesiapa yang terasa, dia akan jawab dalam ni heh! :D :P
ummusafiah
(2008-07-04)
ya..comel-comel :D
kakisamun
(2008-07-09)
.. fuhh.. comel "handbag" cik siti..
syahidatul
(2008-07-20)
tak terasa pun.. hiks :P
LinCikedot
(2008-07-30)
yang baju biru tu comel tak? ahakss..
sadiqah
(2008-07-31)
c the leg ..huhuhihi
sayatetapsaya
(2008-08-12)
hep...:jangan: aurat tu kak yati...
umar khalil
(2008-08-12)
siapa di sebelah kak yati tu ye?tertanya2 pula..ops,,lupa,,hari tu cakap nak jadi baik,,huhuhu
sayatetapsaya
(2008-08-14)
erk, UK..sebelah kak yati tu ada orang ke..wah..alam ghaib sungguh..ke asik teringat mek purdah ni..:jangan:
mohamad
(2008-08-15)
ish3..... apa nak jadi ini.... dah...dah... jom keluar... pergi kedai lain.
sadiqah
(2008-08-15)
erk..sts*..maksuk akak kaki pakai kasutlah..huhu. siapa pula yang pakai purdah ni?..
sayatetapsaya
(2008-08-22)
jom mohamad..pergi minum kedai sebelah pulak..(harapĀ² tak ada mek purdah..) :berdoa:
mohamad
(2008-09-25)
eerrkk... siapakah dia mek purdah tu??. ish3....siapa-siapa saja lah.... tak apa..tak apa...akhi TT belanja yeerr..
sakinahazzahra
(2008-12-23)
aik baru nampak gambar ni. JK pertama saya join. ada juga kenangan jubah hitam kesayangku yang dah tak boleh pakai sebab koyak masa eksiden dulu
Addey
(2009-01-13)
Rakan sekolej ana ada di tengah.. tak jaiputra ada di sini...rasanyalah
FARHAN-FPI
(2009-02-08)
anta belajar kat mana addy?

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
© Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081993 saat. Lajunya....