Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-12-2022  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
"Ketahuilah kiranya kebahagiaan orang yang dikuasai oleh kemalasan, maka beratlah mereka untuk berjuang, berlatih dan bekerja untuk sucikan diri dan akhlak."
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 38
Ahli: 0
Jumlah: 38




  Yang Masuk Ke Sini
sadiqah: 60 hari yang lalu
owl_UM: 63 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> convocation 2007


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Konvo UM 2007 JK Pembuka 2008


convocation 2007
[300 x 400 JPG]

Dihantar olehriniey
TarikhFeb 08 2008
Hits4862
Undian1
Rating10

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
assalamualaikum....

salam ukhwah...
Keterangan: assalamualaikum.... salam ukhwah...

Komen yang telah dihantar
muslimah83
(2008-02-09)
salam ukhwah
mohamad
(2008-02-10)
salam ukhwah dari mohamad......
riniey
(2008-02-11)
salam ukhwah juga dr ana kepada muslimah83 dan mohamad...
sayatetapsaya
(2008-02-11)
salam ukhwah..mana riniey nya..yang selalu buka tajuk ni...:malu:
nur azzaharah
(2008-02-12)
tahniah cik riniey...
Wuddah
(2008-02-17)
Tahniah...
sadiqah
(2008-02-20)
tahniah..
nur azzaharah
(2008-02-22)
tahniah riniey..salam perkenalan dari ana
nur islami
(2008-03-29)
bestnya konvo...mambruk....saya pun lagi sebulan nak konvo..xsbrnya..
syahidatul
(2008-04-28)
so, yang mana satukah riniey??
kakisamun
(2008-05-26)
fuhh.. comelnya.. comelnya pokok itu.. ahaks..
riniey
(2008-05-28)
terima kisah... buat nurislami tahniah juga dr ana kerana tak lama lagi nak convo.. banyakkan sabar. k
riniey
(2008-05-28)
buat kaki samun terima kasih juga kerana memuji pokok... hehe. pokok tu pokok berantu..
Addey
(2008-06-23)
semua cantik
missju
(2008-08-25)
u mana?
riniey
(2008-10-22)
convo kat utm skudai
nick sieq
(2009-01-26)
oooo, padan lah macam biasa nampa pokok itu....
LAND
(2010-01-10)
salam ukhwah untuk semua;
riniey
(2010-01-25)
salam ukhwah untuk LAND juga..
riniey
(2010-05-06)
assalamualaikum... macam mana nak delate pic ni?

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081769 saat. Lajunya....