Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Apa yang dilihat, dimakan, didengar akan jadi sebahagian daripada diri kita
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 64
Ahli: 0
Jumlah: 64




  Yang Masuk Ke Sini
jasadkudisini: 7 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 9 hari yang lalu
isa777_musa: 9 hari yang lalu
zam_rizal: 18 hari yang lalu
wanja: 29 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
Kang: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> LIQA MAHASISWA DI UIA


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Persediaan majlis konvo JK Pembuka 2008


LIQA MAHASISWA DI UIA
[448 x 628 gif]

Dihantar olehsimple_shida
TarikhFeb 02 2008
Hits3438
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Pra-Pembuka 2008, di UIA
Keterangan: JK Pra-Pembuka 2008, di UIA

Komen yang telah dihantar
mohamad
(2008-02-03)
salam....wah... ceria2 semua pejuang mahasiswa ini. eerrmm...semua mahasiswa ke??. (^_^)
mohamad
(2008-02-03)
macam biasa lah... muslimat lagi ramai dari muslimin.... (^_^)
sayatetapsaya
(2008-02-04)
maaf..tak dapat join...huuhu..
Farishah
(2008-02-05)
sorie lah saya tak dapat bergambar sama-sama hari tu..sebab balik awal, memang dah ngantuk sangat time tu...
syahidatul
(2008-02-07)
ha tu dia saya.... ala yang comel2 tu.. hik hik
syahidatul
(2008-02-07)
aye posing... penuh gaya dan kesopanan.. hehehe
mohamad
(2008-02-08)
siapa yang comei tu ukhti shye??... (^_^)
sadiqah
(2008-02-12)
kak yati agaknya yang dimaksudkan tu..hihi..(",)
mohamad
(2008-02-14)
eeerrkk... ye ke?... mohamad tak kata tau... ukhti sadiqah yang kata...
owl UM
(2008-02-16)
eeehh!! Maksud syahidatul tu owl lah... (HHHIIIEEEEEE....)
sayatetapsaya
(2008-02-19)
yang comel tu si aye tu agaknya...
sadiqah
(2008-02-21)
semuanya comel2 belaka..(",)
mohamad
(2008-02-21)
eh...baru ana perasan lah...kak Hanan kita sedang buat sesuatu tu..... (^_^)....hukhukhuk
nur azzaharah
(2008-02-22)
kak hanan mempromosikan beg ukhwah..(",)..
syahidatul
(2008-02-25)
siapa yang comel? ehh... mestilah saya.. :P
mohamad
(2008-02-28)
eerrrkk.....masuk bakul angkat sendiri ke ukhti??. :-P
TheSaint
(2008-03-28)
siapa yang comel? ehh... mestilah saya.. :P ... isk, isk, isk....
syahidatul
(2008-04-28)
ehe.. abaikan.. lawak merapu saja.. aduss still nak gelak tengok aye.. hehe
firdaus 9
(2008-05-18)
macam kelakar pula gambar ni huhu! :D syahida memang comel saja selalu :D

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.079103 saat. Lajunya....