Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-12-2022  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kita adalah kaum yang dimuliakan oleh Allah dengan Islam, jikalau kita mencari kemuliaan selain dari kemuliaan yang diberi oleh Allah, maka Allah akan menghinakan kita
-- -- Pesan Saidina Umar semasa pembukaan Kota Baitul Maqdis

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 42
Ahli: 0
Jumlah: 42




  Yang Masuk Ke Sini
sadiqah: 60 hari yang lalu
owl_UM: 63 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Aidilfitri 2007


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Pembuka 2008 haura akhas


JK Aidilfitri 2007
[666 x 801 jpg]

Dihantar olehsimple_shida
TarikhNov 08 2007
Hits4856
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Aidilfitri 2007, di Taman KLCC, pada 4/11/2007. Kumpulan muslimah.
Keterangan: JK Aidilfitri 2007, di Taman KLCC, pada 4/11/2007. Kumpulan muslimah.

Komen yang telah dihantar
simpLe sHida
(2007-11-08)
`jk eid` kenangan raya...bersama sahabat ukhwah.com -----
simpLe sHida
(2007-11-08)
aksi immad & littlemuslimah jawab soDoku..
simpLe sHida
(2007-11-08)
shye bertungkus lumus menyiapkan ketupat..hihi
mohamad
(2007-11-08)
salam....hihihi...kelakar bila lihat gambar2 ni.... kalau kat JK hari itu...lihat dari jauh saja apa yang muslimat2 ni buat..
sadiqah
(2007-11-09)
2 akli join game sudoku..semua tak siap..huhu
muslimah83
(2007-11-09)
salam ukhwah..MMmmm bestnya...
zulman
(2007-11-09)
semua muslimah..yang lelakinya nyorok ke..mungkin pemalu..
sayatetapsaya
(2007-11-09)
cik s..jadi ke.....shafiq...kita punya ketupat hancur..lengkali kita cuba lagi.....
Iman Hayati
(2007-11-10)
ana khusyuk duduk tengok syahidatul buat ketupat, tapi tak pandai2 jugak..cayok2 syai
Daeng Jati
(2007-11-11)
lawa2 semua gambar
dueramiela
(2007-11-11)
serOnOknye...(^^,) cOlOurful....meriah....jangan jeles...
muslimin23
(2007-11-12)
meriah sungguh...jeles...jles....
izzul islam
(2007-11-19)
pilih..pilih
sadiqah
(2007-11-19)
pilih2 apa izzul?..
atie82
(2007-11-19)
Salam ukhwah...wah semangat nya...
mohamad
(2007-11-20)
izzul nak suruh apa pilih??... hhmm...siapakah yang membuat "peace" dalam gambar bawah tu?. mohamad rasa mohamad kenal... (^_^)
ABg IMaM
(2007-11-22)
hehehe...mohamad....nak ushalah tu....hehehe....:-)
ABg IMaM
(2007-11-22)
syahidatul....teruskan perjuangan memartabatkan ketupat... :-)
mohamad
(2007-11-23)
eh...ABg_IMaM, mana ada nak usha. saja saja nak tanya.. sebab mohamad kenai siapa orang tu. (^_^)
mihar123
(2007-11-24)
wah.....bersungguh-sungguh nampaknya......
syahidatul
(2007-11-25)
alamak... malu betul ada gambar saya.. huhu
syahidatul
(2007-11-25)
TT... ketupat saya tu tak menjadi pun.. huhu.. sian kak iman yang menunggu.. hehe
syahidatul
(2007-11-25)
ABg_IMam... saya givap lah.. huk huk
trouver 99
(2007-11-25)
mohamad memalu kucing nak ngaku ke...ngeh ngeh ngeh
mohamad
(2007-11-26)
alahai... ramai orang dah salah faham lah.... hhmm..susah ni
ismi atikah
(2007-11-27)
errkk... adess... ades.... malu lah pula gambar masuk sini... macam selebtiri pula.. uhuk uhuk..
ismi atikah
(2007-11-27)
mohamad nampak ke org yang buat "peace" tu..? kenapa akak tak nampak ek...??
mohamad
(2007-11-27)
alamak...hehe.... boleh nampak lah ukhti...macam ukhti boleh tak nampak ni... huurrmmm..... (^_^)
sakinahazzahra
(2007-12-02)
wahh itu syahidatul..hehe dah nampak..wahh seronoknya
mujahid007
(2007-12-06)
wahhhh....jaDi ke ketupat tu...hee.hee..
sayatetapsaya
(2007-12-18)
tak jadi ghopenya..ingatkan jadi...CS...
sayatetapsaya
(2007-12-18)
CI..selebtiri eh....malu kengkonon....uhuk..
broshahir
(2007-12-28)
syahida, pandai ye buat sarung ketupat..
aL-azyM
(2008-01-01)
Hmmm..warna merah saja tak ada...hehe..=p
syahidatul
(2008-02-07)
hahaha.. cik kinah, seronok nampak gambar saya? hehehe lucu pula.. :-)
syahidatul
(2008-02-07)
TT... tak menjadi lah... lupa segalanya... buat masa zaman muda2 dulu jadi pula.. huhu
sakinahazzahra
(2008-03-27)
hehe ada orang salah faham dengan mohamad.. :-D
firdaus 9
(2008-05-18)
syahida sangat comel :)
firdaus 9
(2008-05-18)
eh cik shairah pun ada,maton pun ada... ouh ramai lah yang comel... huhu! :D
zamrus
(2008-10-20)
mak oooiiii...bestnya ...boleh joint ke...kat mana tu....pergi tau lah program raya tu.
pulu
(2008-12-23)
hmm... :) warna warni.... cerah dengan alam.

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.080765 saat. Lajunya....