Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 26-05-2022  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Elakkanlah dirimu dari berhutang kerana hutang itu akan menjadikan dirimu hina pada waktu siang dan gelisah pada waktu malam
-- Luqman Al-Hakim

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 60
Ahli: 0
Jumlah: 60




  Yang Masuk Ke Sini
Daeng_Jati: 2 hari yang lalu
Kang: 6 hari yang lalu
Abdullah: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Grand Iftar 2007


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Salam Aidil Fitri 2007 JK Grand Iftar 2007


JK Grand Iftar 2007
[384 x 734 jpg]

Dihantar olehKang
TarikhOct 07 2007
Hits4431
Undian1
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Grand Iftar 2007, kali ke 5. KL-Sentral 6 Okt 2007
Keterangan: JK Grand Iftar 2007, kali ke 5. KL-Sentral 6 Okt 2007

Komen yang telah dihantar
atie82
(2007-10-07)
Salam...ana orang pertama bagi komen ye..hehe..berbuka dengan juadah yang serba serbi..
muslimah83
(2007-10-07)
salam ramadhan....
firdaus 9
(2007-10-07)
terang nya flash dia... sampai gambar pun hancur... mana gambar ana ye huhu! :P :D
qudwah
(2007-10-07)
meriahnya...
paku
(2007-10-07)
tahniah, nanti kalau ada JK raya saya cuba datang...
mohamad
(2007-10-07)
salam...eh, dah ada gambar ye...salam ukwah dari ana...seronok jumpa sahabat2 ukhwah
syahidatul
(2007-10-07)
banyak sangat, tak tahu nak makan mana dulu
muslimin23
(2007-10-07)
heheh..sorry datang lambat..buat malu saja
adam muslimin
(2007-10-07)
huhu...pack sangat meja tueh sampai kena buka ruang...firdaus_9 tak tengok kamera asal
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-08)
hehehe...
Iman Hayati
(2007-10-08)
macam-macam makan mlm tu..walaupun sikit alhmdulillah kenyang:-)
mohamad
(2007-10-08)
salam...huh...penuh nya meja tu... banyak nya makanan... nak sikit..
La Tahzan
(2007-10-08)
assalamualaikum..tak sangka ana bertemu jugak dengan ukhwah yang sebenar..alhamdulillah..kenyangnyaa makan malam tu..syukur2..anjurla lagi ek..
mohamad
(2007-10-08)
salam...eerrmm...siapakah lah Tahzan ni ye??
mohamad
(2007-10-08)
boleh taaruf sikit..??
dueramiela
(2007-10-09)
sebbek tade dalam gambar...kalau tak..malu saja tengah sibuk dok makan...haha
nur islami
(2007-10-09)
ramainya........meriahnya........
Prof Muslim
(2007-10-09)
fuh ...perut kenyang ...sedap makan...betul kan?
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-09)
em.. bila lah jumpa lagi
riyas
(2007-10-10)
kenyang sungguh....
sadiqah
(2007-10-10)
masa ni ana tak sampai lagi..huhuhu
Prof Muslim
(2007-10-10)
betul...betul..betul
La Tahzan
(2007-10-10)
ana pun makan kenyang sangat-sangat..sebab bhaik masa bergambar dapat kontrol..=)
muslimin23
(2007-10-10)
heheh..tak bawa benda pun boleh kenyang..malunyer...
Prof Muslim
(2007-10-17)
lah Tahzan, apa nama sebenar anta masa kita jumpa kat JK Iftar?
izzul islam
(2007-11-19)
hmmm
InsaF82
(2007-12-06)
bagus... iftar jamaei. eratkn ukhwah di bulan puasa
qibtiyah
(2008-11-15)
bestnyeeeeeee
qibtiyah
(2008-11-15)
dalam banyak-banyak..saya kenal k.shida saja ;-p

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.087807 saat. Lajunya....