Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-12-2022  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Aku bersama sangkaan hambaKu padaKu, jika sangkaannya baik maka baiklah baginya, dan jika sangkaannya buruk maka buruklah baginya.
-- Hadis Qudsi

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 52
Ahli: 0
Jumlah: 52




  Yang Masuk Ke Sini
sadiqah: 60 hari yang lalu
owl_UM: 63 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Salam Aidil Fitri 2007


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
haura akhas salam aidilfitri dari kami...


Salam Aidil Fitri 2007
[600 x 265 jpg]

Dihantar olehnurulain
TarikhOct 04 2007
Hits4853
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir & Batin, semoga lebaran ini memberikan seribu keinsafan dan mengeratkan silaturrahim sesama kita....
Salam dari Warga Malaysia Hall Sydney, 2007
Keterangan: Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir & Batin, semoga lebaran ini memberikan seribu keinsafan dan mengeratkan silaturrahim sesama kita.... Salam dari Warga Malaysia Hall Sydney, 2007

Komen yang telah dihantar
Prof Muslim
(2007-10-07)
Salam Aidilfitri buat warga Ukhwah khsususnya dan sahabat Malaysia yang berada di Sydney... Selamat Meraikan Aidilfitri
simpLe sHida
(2007-10-07)
salam lebaran.. selamat berjuang...!!
mohamad
(2007-10-07)
salam ukhwah dari ana.... selamat hari raya...
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-08)
happy raya day
sayatetapsaya
(2007-10-08)
happy raya...
dueramiela
(2007-10-09)
salam lebaran....smartnye gambar...hehe
aidilshah
(2007-10-09)
tak rindu parent kat sini ke? kat sini ada ketupat, rendang, dodol, lemang asli pak din dan ... bila nak balik?
nurulain
(2007-10-09)
gambar untuk salam perantauan utusan.com
nurulain
(2007-10-09)
di jemput semua sahabat handai, rakan-rakan, dan kenalan jauh dan dekat untuk sama-sama meraikan Aidil Fitri sempena rumah terbuka kami pada hari raya pertama nanti, :))
nurulain
(2007-10-09)
kat sini, kami juga dapat menikmati juadah berhari raya seperti anda semua di Malaysia..rindu tu memang ada, pengorbanan dalam menuntut ilmu
sadiqah
(2007-10-10)
selamat hari raya..jangan sedih tak dapat beraya bersama keluarga k.
nurulain
(2007-10-11)
Insya Allah...raya fever,,,1st time raya di perantauan..:((
nurulain
(2007-10-24)
aidil..insyaAllah raya haji kami semua beraya di kg halaman masing...:))
Prof Muslim
(2007-11-02)
Wah...yeye balik kampung ooo balik kampung ... Errr Kampung Baru ke ?
nurulain
(2007-11-11)
balik kg halaman masing-masing lah...di serata malaysia...summer vacation 3 months..:))
izzul islam
(2007-11-19)
tak sabar nak p oversea
madyie
(2007-11-21)
oooo....org laut lah semua ni..slam ukhwah...
transmissionline
(2007-12-27)
aik .. macam kenal saja muka-2 ni semua ...
nurulain
(2008-03-29)
familiar???...dialu-alukan kedatangan anda di Sydney..
nurulain
(2008-03-29)
we are came back here...and counting the days for celebrating Eid Fitr here again

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.11141 saat. Lajunya....