Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-08-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bulan tak jatuh ke riba, sebaliknya manusia menjatuhkan diri ke atas bulan
-- Kang Razzi Armansur

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 93
Ahli: 0
Jumlah: 93




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 12 hari yang lalu
the_brOtherz: 40 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Melawat IIF


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
saussan saffanah sahabat2 sekelas di matrik N9


Melawat IIF
[516 x 393 JPG]

Dihantar olehsimpLe_sHida
TarikhAug 20 2007
Hits3609
Undian1
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
-IIF, pwtc.. tawaf selepas majlis syura ukhwah.com.. Sebahagian peserta.
Keterangan: -IIF, pwtc.. tawaf selepas majlis syura ukhwah.com.. Sebahagian peserta.

Komen yang telah dihantar
firdaus 9
(2007-08-22)
Tak ada komen? Jadi orang pertama yang memberi komen! yeah!!! huhu! :P
RuMaishaaa
(2007-08-22)
tak kira!! jeles dan jeles..hehehe.. semoga ada ruang dan peluang untuk kita bersama-sama kembali.. :)
istisafa
(2007-08-22)
sabar mar, jangan jeles jeles.. nanti kita jumpa kita ambil gambar berdua saja ya..
sadiqah
(2007-08-23)
hehehe..kejelesan ditahap gaban ni..siap nak gambar berdua saja tu..hehehe..kak su, kita pun nak ambik gambr sekali..
sadiqah
(2007-08-23)
rindulah mar..
indah hati84
(2007-08-24)
lah..akak2 semua datang ke IIF..saya ada saja kat situ sepanjang hari..hehe..yela kena memantau sebab jadi ajk situ..
mohamad
(2007-08-31)
salam... sempat bergambar lagi...
kakisamun
(2007-09-13)
.. IIF itu menatang apa???
mohamad
(2007-09-23)
International Islamic Fair....eh betul agaknya... (^_^)
sesalju
(2007-12-18)
ehem...rasanya macam terserempak dengan depa2 tu..ehehe.
alwalid
(2008-07-22)
apa fasal SS kerling tempat lain????tak ready agaknya...nak kontrol ayu dah cukup ayu dah hihihihi

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.086659 saat. Lajunya....