Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 31-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
"Kalau besar yang dituntut dan mulia yang dicari, nescaya banyaklah kepayahan dan kesusahan melaluinya, panjang jalannya dan banyak rintangannya."
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 94
Ahli: 0
Jumlah: 94




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 10 hari yang lalu
the_brOtherz: 38 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> atie82


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
aref atisolehah


atie82
[537 x 396 JPG]

Dihantar olehatie82
TarikhJul 31 2007
Hits4009
Undian1
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Salam Ukhwah..ini atie dan members di Pameran Sains Sukan, foyer SAA Uitm Shah Aam..
Keterangan: Salam Ukhwah..ini atie dan members di Pameran Sains Sukan, foyer SAA Uitm Shah Aam..

Komen yang telah dihantar
atie82
(2007-07-31)
alamak..terselit jugak gambar mamat ini..
sadiqah
(2007-08-01)
salam perkenalan..atie yang mana satu ek?
atie82
(2007-08-01)
Salam perkenalan jugak..saya duduk tempat ke2 dari kanan.
sadiqah
(2007-08-01)
ooo...yang itu rupanya tuan empunya diri...manis2 comel belaka..
atie82
(2007-08-01)
Sadiqah sabah jugakkan..kat mana?
aiz
(2007-08-02)
salam ukhwah...
atie82
(2007-08-02)
Salam ukhwah jugak buat aiz
sadiqah
(2007-08-03)
tawau..kg sungai imam
atie82
(2007-08-03)
Nanti raya nak lah pergi rumah sadiqah..boleh tak?
Addey
(2007-08-04)
nama saya addey
atie82
(2007-08-04)
Salam ukhwah addey..
firdaus 9
(2007-08-04)
over expose lah...
sadiqah
(2007-08-06)
nak beraya ke rumah?...kecil tapak tangan, stadium tawau ana tadahkan..jemputlah
sadiqah
(2007-08-06)
insyaallah, tahun ni ana balik kampung..atie sabah dimana ek??
atie82
(2007-08-06)
Sabah kat Papar..InsyaALLAH raya ini balik kg..dah lama tak balik..sebab dah pindah sini(seremban)..
aL-azyM
(2007-08-07)
kat atie kat seremban? Dekat lah dengan tempat kerja kak shida..
atie82
(2007-08-07)
Ye al-azym,shida kerja kat mana?
Daeng Jati
(2007-08-14)
atie, lawo gambar? ada efek cahaye lagi tu
atie82
(2007-08-15)
daeng Efek cahaya tu tiba-tiba saja keluar..time send nampak normal saja..
kakisamun
(2007-08-15)
jap2.. aku pun nak naik pelampung juga lah.
atie82
(2007-08-16)
lambat lah awak kakisamun..dah nak gerak dah pelampung ini..
mohamad
(2007-08-16)
salam ukhwah kak atie..
atie82
(2007-08-16)
salam ukhwah jugak buat adik mohamad..
kakisamun
(2007-08-17)
.. lambat ek.. jap2.. nak tanya.. sampai mana dah pelampung itu.. nak kejar pakai jet ski kejap.. haha
atie82
(2007-08-18)
nak kejar ye kakisamun..maaf lah destinasi pelampung tak di ketahui..
ibn ramdhan
(2007-08-27)
Allahhuakbar........"Cantiknya Ciptaan Tuhan......" Comel2 belakaa....teringan pula nak kenal semua.....:)
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-03)
comel
atie82
(2007-10-03)
Alhamdulillah..kesempurnaan ciptaan ALLAH..itulah tanda kekuasaan ALLAH..Syukur padaMU Tuhan..
ABg IMaM
(2007-10-30)
mana satu atie82 ni?......:-)
harumkasturi
(2007-11-20)
anak daro
paku
(2008-10-11)
yang tudung itam tu nak kenl boleh huhuhuhu
nordalily
(2010-02-19)
uitm di hatiku .... :)

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.08145 saat. Lajunya....