Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 16-05-2022  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Makin lama kita fikirkan sesuatu, makin malas kita nak buat sesuatu

-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 60
Ahli: 0
Jumlah: 60




  Yang Masuk Ke Sini
Abdullah: 20 hari yang lalu
muslimin23: 24 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
IbnuKhaldun: 49 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Walimah nur indah


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
balai ungku aziz Walimah nur indah


Walimah nur indah
[649 x 737 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhApr 28 2007
Hits5384
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Walimah nur_indah, di Ampangan, Seremban pada 28/04/07
Keterangan: Walimah nur_indah, di Ampangan, Seremban pada 28/04/07

Komen yang telah dihantar
izdham
(2007-04-28)
Assalamualaikum selamat pengantin baru moga berkekalan selamanya ;D
mohamad
(2007-04-29)
salam..... selamat pengantin baru. moga kekal bahagia hingga ke anak cucu. amin.
MencariSinar
(2007-04-29)
assalamualaikum..dah kawin nur indah...ana bila lagi isk isk isk
nur islami
(2007-04-30)
lainla nampak kak kaei..comel lote...tahniah..selamat pengantin baru...
Hanan
(2007-04-30)
Selamat pengantin Baru kaei & Samad.. Moga happy sokmo
sadiqah
(2007-04-30)
cerianya mempelai...tahniah.
aiz
(2007-04-30)
selamat pengantin baru..moga berbahagia ke akhir hayat
simpLe sHida
(2007-04-30)
selamat pgntin baru..aik..nampak tangan ana saja mr kang..hehhe..=)
khalifah
(2007-04-30)
selamt berbahagia....aiks,macam mana boleh ada gambor sebelah kanan yang bawah tu...macam dia pula yang jadi penanggah
Daeng Jati
(2007-04-30)
Panas kering siapakan tahu
Daeng Jati
(2007-04-30)
Hujan rintik di daun pandan
Daeng Jati
(2007-04-30)
Berjalan seiring bersentuh bahu
Daeng Jati
(2007-04-30)
Sama cantik sama padan
Qayum
(2007-04-30)
Selamat pengantin baru. Gambarnya pun terang molek.Daeng Jati ke jurufotonya?
NaZa FirmaN
(2007-04-30)
selamat pengantin baru...heheehh ada seorang wakil dari MT ukhwah jadi penanggah
mohamad
(2007-04-30)
hhmm..meriah nya..
muslimah83
(2007-05-01)
mmmmm.....meriah.
Daeng Jati
(2007-05-03)
monggo...monggo....
ika2410
(2007-05-04)
salam..mabruk buat ukti nur_indah dan pasangannya..moga berbahagia di dunia dan di akhirat..ameen..
Norhaslina
(2007-05-05)
meriah benar kenduri ni... "tetamu yang datang membawa rahmat,perginya penghapusan dosa"
Norhaslina
(2007-05-05)
moga Allah melimpahkan barakahnya kepada kedua mempelai...
redgirl
(2007-05-07)
macam tak sabar saja si khalifah tu..he2..
riyas
(2007-05-14)
Selamat Pengantin Baru....
aidilshah
(2007-05-20)
salam pengantin baru... dari kami aidilshah + darul_numan + raudhatus husna + raudhatus syahidah.. maaf tak dapat hadir.
nur indah
(2007-05-23)
Ya Rabbi, ish2 sengih tak cover2 lah pulak... malunyaaaa... khalifah bukan jadi penanggah tu, nak makan cendol saja gayanya tu... syukran sudi datang dan juga doa kalian...
indah hati84
(2007-08-15)
kak kaie...semoga bahagia....rindu kat akak..
kakisamun
(2007-08-15)
alhamdulillah..
syazmi 8283
(2007-09-27)
selamat dah kamu..........
sayatetapsaya
(2007-09-28)
dah lama tak dengar cerita kak kaei ni.....
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-03)
comel
sadiqah
(2008-02-20)
alhamdulillah, keduanya dah selamat bergelar umi & abi..moga bahagia selalu..
nooz
(2008-04-03)
Umat MUhammad menang dalam melawan bisikan Syaitan
nordalily
(2010-02-19)
tahniah..... :-)

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.084383 saat. Lajunya....