Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jika tak dapat menjadi paus gagah di lautan, jadilah keli lincah di sungai

-- Dari Buku Revolusi Mental

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 68
Ahli: 0
Jumlah: 68




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 18 jam, 4 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> saussan saffanahmakan


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
sadiqah hanishumaira


saussan saffanahmakan
[448 x 333 JPG]

Dihantar olehsaussan_saffanah
TarikhMar 10 2007
Hits3392
Undian1
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
makan bersama-sama sebelum bertolak pulang....holiday!!
Keterangan: makan bersama-sama sebelum bertolak pulang....holiday!!

Komen yang telah dihantar
sadiqah
(2007-03-12)
salam..yang mana satu empunya diri?
saussan saffanah
(2007-03-12)
ws...saffa yang pakai tudung bunga2 tuu...yang hujung sekali, ahli ukhwah juga, insyirah:)
sadiqah
(2007-03-13)
ooo...yang itu....
mohamad
(2007-03-19)
salam ukhwah.... tambah lagi...jangan malu2...
saussan saffanah
(2007-03-20)
huhu~mana boleh tmbah.ni bukan makan kat walimah lah ya akhi
aiz
(2007-03-23)
salam ukhwah.....
mohamad
(2007-03-25)
salam...eh ye ke. kalau tak boleh tambah, beli yang baru. :-) :-)
aL-azyM
(2007-03-27)
nak saya belikan ke? Hehe..
MeowHidayah
(2007-04-07)
Salam perkucingan daripada ana... meeooww...
saussan saffanah
(2007-04-09)
oho~ada org nak belikan lah..tak apalah.terima kasih saja, time tu bas dah nak datang:)
elduri
(2007-04-16)
xcomel lah pakai macam tu
azlan aris
(2007-04-17)
salam ukhwah... kuat betul anda makan ek! dalam beg tu tapaw ke?
saussan saffanah
(2007-04-21)
thanks elduri..insyaAllah saffa sedang memperbaiki diri..erk azlan, pndai2 saja..hehe..layan sajalah.tapau pun tapaula..
insyirah hr
(2007-04-27)
ooooo...letak gambar ni ye....:)
atie82
(2007-07-28)
emm..sodap nya makan..tak jemput pun..
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-03)
hepinye dia
ikrimah
(2009-02-07)
eeeee....ketatnya seluar...dosa tak tu...
farah hanan
(2009-10-25)
jangan tengok seluar yang dipakai, tapi tengok hati budi...pakaian tak mencerminkan keperibadian..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.080979 saat. Lajunya....