Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-12-2022  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Keep your friends close, and your enemies closer
-- Sun-Tzu

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 60
Ahli: 0
Jumlah: 60




  Yang Masuk Ke Sini
sadiqah: 60 hari yang lalu
owl_UM: 63 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Pameran Sains Islam


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Aidilfitri 1425H JK Aidilfitri 1425H


Pameran Sains Islam
[517 x 424 jpg]

Dihantar olehKang
TarikhJan 14 2007
Hits4893
Undian1
Rating10

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Semasa melawat pameran sains Islam di KLCC. Presiden Ukhwah.com diapit oleh Setiausaha Event dan Koordinator Event.
Keterangan: Semasa melawat pameran sains Islam di KLCC. Presiden Ukhwah.com diapit oleh Setiausaha Event dan Koordinator Event.

Komen yang telah dihantar
NaZa FirmaN
(2007-01-17)
aikk...gambar pokcik KANG nya mana....???? :)...kat depan pintu masuk ni...
mohamad
(2007-01-24)
wah3.....sempat bergambar yee....kak shida dan kak umi dan kak hanan.....takkan bertiga saja?
sadiqah
(2007-01-24)
3 dara pingitan..hehehe..
mellisaleez
(2007-02-05)
Alahai..baju hanan sama macam aku punya...
sadiqah
(2007-02-05)
oklah tu, cari lagi..mana tau boleh buat pasukan nasyid..hehehe
MeowHidayah
(2007-02-13)
salam perkucingan daripada ana... meeoowwww...
armien
(2007-02-13)
apa ini meowhidayah...asyik bunyi kucing saja..Bunyi lah kambing pula, lembu ke, ataupun kerbau..hehehe
RaudhatuL Muttaqin
(2007-02-21)
besnye....nak ikot... :(
mohamad
(2007-03-28)
nama pun meowhidayah, mestilah bunyi kucing.... (^_^)
MeowHidayah
(2007-04-07)
Nak buat bagaimana dah suka kucing... meeooww...
mohamad
(2007-04-11)
mesti banyak bela kucing ni... :-)
azlan aris
(2007-04-17)
banyak lah hangpa punya salam kucing.. mana belajar?
ABg IMaM
(2007-05-03)
woiii MeowHidayah....salam enta tu macam nak ngorat saja....:p
asmahulhusna
(2007-05-30)
salam ukwah..eh,ni cerita pasal pic ke pasal kucing? bestnya..rugi saya tak pergi..
kakisamun
(2007-09-24)
.. kasihan baju pink itu merajuk ek.. ahaks..
pencintamu
(2007-10-02)
salam ukhwah buat kak hanan..............
Daeng Jati
(2007-10-29)
gambar yang ni teman suka, warna dia cantik, composition yang best
InsaF82
(2007-12-06)
ehem...ehem lawa gambao pokok kat belakang tu, dok dalam pasu lagi...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.086606 saat. Lajunya....