Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Air yang mengapungkan kapal; air juga yang menenggelamkan kapal
-- Peribahasa Lama

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 68
Ahli: 0
Jumlah: 68




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 18 jam, 21 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> zubaidah


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
alqibtiaz kenangan


zubaidah
[472 x 333 jpg]

Dihantar olehzubaidah
TarikhNov 25 2006
Hits3669
Undian1
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
masa ni time kitorang makan2 kat cafe KUIS...lapar da...
kih kih kih
Keterangan: masa ni time kitorang makan2 kat cafe KUIS...lapar da... kih kih kih

Komen yang telah dihantar
zubaidah
(2006-11-25)
salam ukhwah semua wahai sahabat2 sekalian...ana yang pakai tudung hitam kat belakang tu...tersenyum lebar...senyum tu kan sedekah...salam mahabbah fillah semua.
aL-HaDDi
(2006-11-25)
oowwhh...ni lah zubaidah yang banyak mulut ni ye...??? da berpunya ke belom ni? hehehe..gurau saja..
zubaidah
(2006-11-25)
a ah, banyak lah sangat mulut ni..yang pasti ana adalah hak milik Allah..Dia akan ambil ana bila2 masa juga..
jauhtapi dekat
(2006-11-28)
makan tak ajak..
zubaidah
(2006-12-01)
kenal pun tak...macam mana nak ajak...hehehe
jauhtapi dekat
(2006-12-03)
ajak pa lah,buat-buat kenai apa salahnya hehe..
Kaisi
(2006-12-13)
lah..budok ini..make saja kojonya ye..hehe tak ajak i sekali,tak nak kawan dengan dia..uhuk uhuk..
vanadium oksida
(2006-12-14)
sedap makan kak...makan apa tu..??
MeowHidayah
(2006-12-26)
salam perkucingan daripada ana... meooww...
zubaidah
(2006-12-30)
eh eh...kak kaisi..apa kabo?akak makan nasik lemak agaknya...lupa da makan apa...huks huks huks...
kakisamun
(2007-01-17)
.. KUIS itu apa??? KUIH aku tau..
nurtaufiq
(2007-02-08)
kolej universiti islam antarabangsa selangor daa...
redgirl
(2007-03-24)
licin.......
mohamad
(2007-03-28)
eerrkk...alhamdulillah...
azlan aris
(2007-04-18)
alhamdulillahhh...anda kat kuis lagi ke? jemputla ke rumah saya kat townhouse seri putra.. tupun Kalau rasa tak malula kan
ABg IMaM
(2007-04-24)
milik siapakah gadis berbaju biru bertudung putih tu...boleh berkenalan?...:-)
zubaidah
(2007-05-05)
yap...kat kuis lagi tapi sekarang tengah cuti..owh, time kasih.insyaallah kalau saya ni bertukar jantina.tapi rasanya tak agaknya..kuikuikui...
nasyrah
(2008-08-04)
...comel dengan senyuman tu...:)

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.085326 saat. Lajunya....