Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
" Jika anda berada dalam jamuan di rumah orang hendaklah menjaga perangai dan menjaga mata; dalam solat menjaga hati; dan dalam pergaulan menjaga lidah."
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 73
Ahli: 0
Jumlah: 73




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 18 jam, 40 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> khairuzzamanrehlah


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
gambar kelas Sukan Olimpik


khairuzzamanrehlah
[426 x 279 JPG]

Dihantar olehkhairuzzaman
TarikhFeb 17 2006
Hits3527
Undian3
Rating4

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
aktiviti mendaki bukit mertajam ahli2 PMI USMKKj... best berinteraksi dengan alam semulajadi
Keterangan: aktiviti mendaki bukit mertajam ahli2 PMI USMKKj... best berinteraksi dengan alam semulajadi

Komen yang telah dihantar
khalifah 85
(2006-02-18)
assalamualaikum...ramai juga ye sahabat2 yang pergi mendaki..syabas kepada anda semua.. (teringin juga nak mendaki tapi tak sempat lagi).
khalifah 85
(2006-02-18)
saudara khairuzzaman yang mana satu??? kompius ni??
khalifah 85
(2006-02-18)
apa-apa pun salam ukhwah dari saya pada saudara khairuzzaman...
Pdaus
(2006-03-03)
Salam ukhwah...
khairuzzaman
(2006-03-06)
salam ukhwah dari saya juga pada saudara khalifah_85 dan saudara Pdaus...
khairuzzaman
(2006-03-06)
saya 6 dari kanan... jaket biru
Norhaslina
(2006-03-09)
assalamualaikum..:) salam ukhwahfillah dari ana..buat anta...
Norhaslina
(2006-03-09)
~ berjalan bermusafirlah melihat kebesaran Tuhan~ :) :) :)
ctMarz
(2006-04-03)
assalamualaikum....Salam ukhwah(",)
MeowHidayah
(2006-04-17)
Salam perkucingan daripada ana... meeooowwww...
alongmina
(2006-08-07)
alluhuakhbar!!!!
NURUL IMAN0307
(2006-08-15)
NURUL IMAN0307
(2006-08-15)
NURUL IMAN0307
(2006-08-15)
azuwin88
(2007-04-15)
hikmah kembara melihat kebesaran Allah
zinnieyrah5667
(2007-04-19)
salam ukhwah... seronok kan sekali sekala dapat mendaki.. dapat mencari ketenangan melihat alam ciptaan Allah.....ALLAHUAKBAR..
kakisamun
(2007-08-17)
bukit mertajam ini memang ada bukit dia ke.. aku ingatkan nama saja.. apala buta geografi aku ini.. adoiii..
safiya06
(2008-08-25)
mendaki kat bukit mertajam?apa name tempat tu?taman rekreasi bukit mertajam eh?

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.079509 saat. Lajunya....