Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 15-06-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Selalunya, bila kita berusaha menenggelamkan kapal orang lain, kita lupa untuk mengawal kapal kita sendiri. Kapal kita tenggelam terlebih dahulu.

-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 205
Ahli: 0
Jumlah: 205




  Yang Masuk Ke Sini
hajime_kindaichi: 14 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> ketenteramanku


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
putripuisi JK AIdilfitiri UTM


ketenteramanku
[486 x 213 JPG]

Dihantar olehketenteramanku
TarikhJan 10 2006
Hits6145
Undian4
Rating4.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
selamat pengantin baru buat kak misha dan abang ajin..moga berbahagia
Keterangan: selamat pengantin baru buat kak misha dan abang ajin..moga berbahagia

Komen yang telah dihantar
riyas
(2006-01-11)
Selamat pengantin baru... moga kekal hingga ke akhir hayat...
ketenteramanku
(2006-01-11)
selamat pengantin baru
ketenteramanku
(2006-01-11)
ini sahabat-sahabat
MeowHidayah
(2006-01-16)
salam perkucingan daripada ana... meeoowwww...
MeowHidayah
(2006-01-16)
tahniah deh sebab dah selamat pun mengawannya.. hehe..
amir haikal
(2006-01-24)
selamat pengantin baru pada ajin dan misha...
amir haikal
(2006-01-24)
duduk 3 dari kanan..bila nak pos surat???konvensyen dah dekat:-)
Firdaus Azimi
(2006-02-16)
yang kat depan pun buat-buat la silat pulut...ini bertinggung macam kenyang pulut juga..
ketenteramanku
(2006-02-19)
aiks.....macam pergi jugak saja kenduri ini...
abadikan 03
(2006-02-28)
tak ajak pun kita makan nasi minyak....berasa hati betul..
broshahir
(2006-03-04)
mabruk..
bainiey
(2006-03-07)
selamat pengantin baru kedua-duanya...moga kekal selamanya..
islahWahyudi
(2006-03-08)
ramai-ramai pakat nak pakai baju purple ke? atau team kompang? ("p) hehe..meriah!
Daeng Jati
(2006-03-31)
ni team kompang dan team layan tetamu..nampak tak bas kat belakang tu...tu depa punya rombongan la tu...
rajanazri
(2006-06-07)
selamat pengantin baru, jangan gaduh-gaduh tau
nurul fazlina
(2006-09-26)
selamat pengantin baru..........semoga dapat menyebarkan dakwah dengan baik
saffar
(2007-01-09)
nanti kalau dapat anak....daftar kat web ni tau...hehehe
azuwin88
(2007-04-14)
perkahwinan adalah untuk saling melengkapi... selamat pengantin baru dan salam ukhwah
azlan aris
(2007-04-17)
salam ukhwah... selamat pengantin baru... moga Redha ALLAH mengiringi kamu..
pulu
(2007-10-21)
Salam buat Raja sehari, jadilah Raja yang bijak untuk selamanya jadilah permaisuri yang setia dan rela.
Nuralisa
(2007-11-03)
salam...yang baju biru tu namanya mursyid ke? macam kenallah...kenal kat terang
nafisah
(2008-01-11)
hehe... yang pengantin tu namanya nafisah kan? nama glamernye misha rupanye
Wawa 83
(2008-09-01)
comel2 belaka .. :-)

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.086494 saat. Lajunya....