Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-08-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Selalunya, bila kita berusaha menenggelamkan kapal orang lain, kita lupa untuk mengawal kapal kita sendiri. Kapal kita tenggelam terlebih dahulu.

-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 88
Ahli: 0
Jumlah: 88




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 12 hari yang lalu
the_brOtherz: 40 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> hanis syuhada


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Hafiz Qiee JK Kompang


hanis syuhada
[269 x 334 JPG]

Dihantar olehhanis_syuhada
TarikhJan 02 2006
Hits9495
Undian5
Rating8

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
dengan sahabiah ana...
Keterangan: dengan sahabiah ana...

Komen yang telah dihantar
anis najihah
(2006-01-05)
COMELLLLLnyee.....alhamdulillah
abudzar
(2006-01-06)
salam ukhwah dari ana....kat mana ini?
abudzar
(2006-01-06)
belajar kat mana?boleh tau..syukran
Daeng Jati
(2006-01-06)
alhamdulillah comel
hanis syuhada
(2006-01-06)
ana dekat tempat pengajian..shukran
Faryzan Islamic
(2006-01-07)
cute nyee.....solehah...ayu....study kat mana?
qudwah
(2006-01-08)
hehe.........cute.........
safa indah
(2006-01-09)
ehem....
hanis syuhada
(2006-01-09)
erm...tak ada la biasa saja.kurniaan Tuhan alhamdulillah
britaniasky
(2006-01-10)
penuhilah kelapangan dengan kesolehan sebelum kesempitan
hanis syuhada
(2006-01-10)
insyaAllah
safa indah
(2006-01-12)
macam pernah nampak......
mihar123
(2006-01-13)
salam ukhwah daripada saya...ok berdiri betul2 nak ambik gambar ni..1, 2, 3
ajefikrah
(2006-01-18)
salam ukhwah dari ana.hm..bila bunga berdiri kat taman bunga..manisnya..tapi ana rasa air tebu lagi manis.:-)
putera durranie
(2006-01-21)
cantiknya...... pokok tuee, heeee salam ukhwah fillah min damascus
Khusyairie
(2006-01-25)
hmm... macam cinta anta & anti saja... macam mana tu?
musliemah 83
(2006-01-28)
salam ukhwah...semoga menjadi muslimah solehah...amin....
ABg IMaM
(2006-02-05)
subhanallah comelnya....bakal muslimah solehah....sejuk mata memandang dan sejuk perut ibu mengandungkan anti berdua :-)
ilhammusafir
(2006-02-11)
pujilah kerana Allah S.A.W.jika memuji kerana nafsu....maka akan terbinasalah iman
Firdaus Azimi
(2006-02-16)
hehhe....tepi2...tumpang lalu ya semua..sila beri laluan ya...firdaus azimi nak ngorat ini..ahaks..hehhe..salam ukhwah..
abqariyyun
(2006-02-17)
islah nafsaki wad`u ghaira
broshahrin
(2006-02-17)
bagusla masih ada lagi muslimah yang berpegang teguh dengan ISLAM
Qayyum
(2006-03-02)
syuqran...hehe
Addey
(2006-03-17)
Tak sangka langsung..kali perta ana tengok begitu cantik sekali taman tempat mereka bergambar...
Ketotoi
(2006-03-17)
lawanyeee,,,,,,,baju diaaaa
fiya
(2006-03-21)
salam ukhwah sohabati
Qayyum
(2006-03-23)
pandai2 saja sahabat2 mengusik yee? heheeh
ABg IMaM
(2006-03-23)
yang mana satu hanis syuhada?...boleh taaruf?...:-)
DrMuslim
(2006-03-25)
bila agaknya boleh pergi rumah nak kenal ayah..hehehe
zulmi
(2006-03-30)
cantiknya bumbung bangunan kat belakang diaorang tu, siap warna merah lagi, jaga2 banyak kumbang kat sini
Daeng Jati
(2006-03-31)
mana anis ni....
hanis syuhada
(2006-04-01)
anis di sini...
rahimbest
(2006-04-07)
ana berkenan betullah...habislah anti berdua..ana akan solat hajat untuk anti berdua..salam ukhwah
hanis syuhada
(2006-04-08)
solat hajat moga ana terus istiqamah...syukran
fahim
(2006-04-19)
Ana doakan rahimbest dapat kawin dengan 2-2 sekali...
Addey
(2006-04-20)
janganlah nak kedua-duanya rahimbest? bagilah fahim satu...ana pula cukuplah bunga kat belakang tu..huahua
broshahir
(2006-05-22)
salam ukhwah...
Saifuddin
(2006-06-02)
lawa, damai muga Istiqamah
ABg IMaM
(2006-06-15)
cehhhh rahimbest.....ana nak taruk kat mana?...:P
shibini
(2006-08-03)
moga dapat sabat dalam perjuangan
hanis syuhada
(2006-08-06)
:)
rahman
(2006-08-27)
Assalamualaikum....salam ukhwah buat semua...ayu dan sopan itulah pakaian muslima..syukur..
armien
(2006-09-09)
Amboi..abang Imam ni..semua dia nak..kasi orang lain pulak
hanis syuhada
(2006-09-19)
syukur alhamdulillah...segala pujian hanya padaNya
jihad islamic06
(2006-10-05)
asslamualaikum..apa kabar semua..anis apa khabr..selamat mnyambut bulan ramadhan al-mubarak
WAHEEDAH
(2006-10-06)
kekwlkan penampilan....moga diberkati ilahi
isyumul
(2006-10-07)
Salam ukhwah... salam mahabbah
hanis syuhada
(2006-10-31)
salam aidilfitri
nizall
(2006-11-06)
wahh... cantiknya
hanis syuhada
(2006-11-25)
segala pujian hanya untuk Allah
transmissionline
(2006-11-27)
looo .. ni student KUKUM rupanya ... antara dua tu yang mana satu ???
azazi
(2006-12-23)
salam... kamu berdua nmintak izin tak bergambar kat rumah org 2????
putericahaya
(2007-01-03)
eh macam kenal lah....
dakwah ilahi
(2007-01-15)
jaga diri hiasi peribadi......imarahkanlah aqhlak islami dalam diri...
mzaidi
(2007-01-30)
ok cantik lah gambar kalau nak tengok banyak lagi gambar please visit:- http://mohdzaididesa.fotopages.com
saiful
(2007-03-22)
Ana nak cari bakal isteri yang macam inilah, solehah bertudung labuh
saiful
(2007-03-22)
Ana nak cari bakal isteri yang macam inilah, solehah bertudung labuh
songkok
(2007-04-01)
macam pernah jumpa dalam mimpi saja.. hehe...
zubir mat
(2007-04-06)
wahai sahabat ku ayuh kerahkan tenagamu untuk tegakkan agama islam.ayuh paramujahidah kamu merupakan sayap kanan kepada perjuangan islam.
azuwin88
(2007-04-14)
sandarkan pujian kepada ALLAH....
azlan aris
(2007-04-17)
ucaplah alhamdulillah, syukur kita kepada ALLAH...
ABg IMaM
(2007-04-19)
boleh taaruf dengan kedua-duanya sekali?.....:-)
Nurharapan
(2007-04-20)
comel pemandangan di belakang tu..tapi comel lagi kalau gambar tu d simpan kat album d rumah...salam ukhwah
aini kkpp
(2007-06-08)
sejuk matak memandang.inilah penampilan yang saya idam-idamkan,insyaAllah,akan ada perubahan dalam hidupku
kakisamun
(2007-09-24)
.. agak2 anda si aini ni dah berubah ke??? dah 3 bulan ni.. mudah-mudahan ramadhan ini berubah lah ye..
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-04)
saspen jugak tunggu ni..hehehe
pulu
(2007-10-21)
Subhanaullah... Makhluk yang indah, tamannya indah juga.
madyie
(2007-11-20)
lawa lah design bunga kat situ...
hanis syuhada
(2008-03-12)
DAH LAMA tak JENGUK UKHWAH...SELAMAT BERTEMU KEMBALI.MAKINN HANGAT UKHWAH sekarang
damsyiq group
(2008-03-18)
salam perkenalan.....
AqluSalim
(2008-04-24)
assalamualaikum...Sakinah...Aman BERSIH
marul
(2008-09-02)
salam ukhwah anis...
ZuLLgp
(2008-11-04)
macam knai saja.....
akil78
(2009-02-11)
Assalamualaikum..yang mana satu anis..boleh ana nak berkenalan...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081054 saat. Lajunya....