Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 31-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Tidak ada yang perlu kita takuti, kecuali ketakutan itu sendiri.
-- Franklin di. Roosevelt

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 106
Ahli: 0
Jumlah: 106




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 10 hari yang lalu
the_brOtherz: 38 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> farishah


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
syah JK Mesir 2005


farishah
[423 x 230 jpg]

Dihantar olehFarishah
TarikhDec 24 2005
Hits9163
Undian4
Rating6

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
~~sukma~~
Keterangan: ~~sukma~~

Komen yang telah dihantar
istisafa
(2005-12-27)
salam perunguan untuk adik - adik semua..
simpLe sHida
(2005-12-28)
aiwah.. same saja.. bju.. hihi.. salam ukhwah min simple-shida.. =)
abgngah
(2005-12-29)
mmmm... macam pernah saya lihat tempat ini, tapi dimana ya?
Farishah
(2005-12-30)
salam ukhwah tuk istisafa dan simple shida...ni waktu hari sukan...memang baju sukan kami sepasang...gambar ni dipetik di stadium...
amira aqilah
(2005-12-30)
semuanya cun2 & cute2...indah ciptaan Allah
ibnu musa
(2005-12-31)
ooo, ni la gambar cik Farishah kita ek, ingatkan seorang saja, rupanya Farishah ni ramai ye... :p
ibnu musa
(2005-12-31)
soalan teka-teki: yang mana satukah Farishah???
Faryzan Islamic
(2006-01-03)
ceria saja nampak
Faryzan Islamic
(2006-01-03)
mana tuan punya nama farafishah?
ABg IMaM
(2006-01-03)
haah la....yang mana satu farishah?....:-)
ABg IMaM
(2006-01-03)
macam cerita kasim selamat nak dikawinkan saja....hehe :-)
syahidatul
(2006-01-09)
kat mana ni?
fizah 862000
(2006-01-10)
haah ye...mana satu Farishah?
fizah 862000
(2006-01-10)
nak sangat kenal...salam perknalan.
ajefikrah
(2006-01-18)
emm..betul tu.jangan malu-malu.silalah encik farishah kenalkan diri..
nabilpoyo
(2006-01-19)
whats up
Prof Muslim
(2006-01-20)
wow
aKujErr
(2006-01-23)
cute nyess..hehe
ibnu musa
(2006-01-26)
cik Farishah kita tengah malu2 meow ek...
Norhaslina
(2006-02-01)
~Salam Ukhwah~ :)
mrbr 2001
(2006-02-11)
Alaa semua nama Farishah, tapi binti lain-lain, adan Farsihah binti Kamal, binti Salman, Binti Jalal. Tepi Kenapa semua tunjuk gigi, ni mesti baru lepas bersugi ini ;)
Farishah
(2006-02-18)
kami tengah buat iklan untuk ubat gigi zaitun lah mrbr2001..hehe
Addey
(2006-03-18)
COMEL BAJU...
ibnu musa
(2006-03-18)
betul ke iklan ubat gigi zaitun? tapi kenapa cik Farishah kita tak nampak gigi pun... :p
hannah mirwana
(2006-03-20)
I LIKE UNGU...MUAH..MUAH,.
farah hanan
(2006-03-25)
para peserta yang bakal menyertai sesi uji bakat untuk iklan ubat gigi....hehehehe....senyumanmu amat menawan....
I-Dei
(2006-03-31)
macam iklan ubat gigi pula
rahimbest
(2006-04-07)
sejuknya mata memandang
nabilpoyo
(2006-04-08)
sukma kat mana
ridwan daie
(2006-04-15)
Atlit sukan malaysia ke? hehe
fahim
(2006-04-19)
Bawah jembatan..?
Farishah
(2006-04-23)
ni bukan dibawah jembatan tapi di dalam stadium terbuka...sukma (sukan madrasah)
ajefikrah
(2006-05-19)
tak lenguh ke,duduk senyum saja..
tasbih 30
(2006-05-25)
ana suka tengok yang kiri sekali..kiri ana...
hafiz86
(2006-06-27)
lawa betul lah didnding tu,warna coklat
fi shattir
(2006-07-12)
apa yang ganjil kat belakang tu..?
nuria
(2006-08-22)
Senyum Sokmo
rahman
(2006-08-27)
salam ukwah pada semua
armien
(2006-09-09)
Boria pulau pinang
ieman mukmin
(2006-11-04)
assalamualaikum untuk adik2 comel semua ni :)
mohamad
(2006-12-20)
jangan ingat muslimh2 tak boleh bersukan ...eekk......manis2 semuanya...:)
nur kasih87
(2006-12-27)
wanita solehah penyejuk mata,penawar hati....
ilhammusafir
(2007-02-12)
kalau semua nak tau farishah tu orang yang ambil gambar ni.......
Nurharapan
(2007-04-20)
salam...emmm...mohamad memuji pulak!...
Nurharapan
(2007-04-20)
macam-macam...emmmmmmmm......
serimurni
(2007-07-03)
salam ukhwah dari ana
mujahid007
(2007-09-06)
salam ukhwah dari ana untu semua..
mujahid007
(2007-09-06)
teruskan perjuanganmu kerna perjalananmu masih jauh..
kakisamun
(2007-09-24)
.. yang mana satu nak tunjuk kat mak ini ek??? ahaks..
syahidan dtp
(2007-09-25)
salam ukhwah dari ana
syahadahtul nur
(2008-10-29)
hehe..macam-macam komen di post di sini. salam ukhwah dari saya.
marul
(2008-12-30)
baru lepas berboria ke???:p ....salam ukhwah...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.084337 saat. Lajunya....