Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-08-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kita seringkali melihat bagaimana jemaah-jemaah haji mengikuti kursus-kursus yang diadakan sebagai persiapan untuk menempuhi suasana haji yang sebenar, begitu juga dengan pelajar-pelajar yang akan menempuhi peperiksaan, dilatih dengan pelbagai tuisyen dan kelas tambahan untuk menempuhi peperiksaan, maka kehidupan akhirat dan peperiksaan di padang mahsyar lebih patut lagi diadakan kursus persediaan dan kelas tuisyennya yang tersendiri..Persediannya ialah iman serta amalan soleh dan kelas tuisyennya ialah majlis-majlis ilmu.
-- Tuan Guru Nik Aziz (Menteri Besar Kelantan)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 86
Ahli: 0
Jumlah: 86




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 12 hari yang lalu
the_brOtherz: 40 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> nurman


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Kem Ibadat dan Motivasi JK Buka puasa UTM


nurman
[378 x 356 jpg]

Dihantar olehnurman
TarikhNov 23 2005
Hits4079
Undian4
Rating7.75

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Makweku dulu, kini dan selamanya!hehehe
Keterangan: Makweku dulu, kini dan selamanya!hehehe

Komen yang telah dihantar
Pdaus
(2005-11-24)
Cayalah! BEst woo ada makwe ni! Oh ibu kau disiram bayu pagi...
MeowHidayah
(2005-11-25)
salam perkucingan daripada ana.. meeooowwwww...
zulman
(2005-11-25)
kasih ibu membawa ke syurga...
pai
(2005-11-26)
kasih saudara buat saudari...
nurman
(2005-11-27)
memang best woo kalau ada makwe begini!hehehe....salam perkucingan dari saya jugak!meeaoowww....
kalimahsuci
(2005-11-29)
salam ukhwah buat nurman dan makwemu.....mesti bahagia.
riyas
(2005-11-30)
salam ukhwah.....
cahayabumi
(2005-12-01)
bestnya peluk mak;)cantikla rumah awak..
daLL
(2005-12-01)
syurga itu di telapak kaki ibu.....ni mesti anak mak ni....
Faryzan Islamic
(2005-12-01)
Nurman ni betyl2 anak yang soleh..baguslah begitu
maisarahlisa
(2005-12-01)
uiksss macam muka yasin penyanyi tuhhh.. kembar ke?
yanzu ummi
(2005-12-03)
soleh..soleh...
diean aulia
(2005-12-07)
kamu sayang banget ama mama kamu...
hanan2503
(2006-01-01)
muka mak dengan anak samalah...anak ibu..baguslah begitu...
shayu
(2006-01-18)
sejuk perut ibu yang mengandung
ckssuriati
(2006-02-14)
salam perkenalan....mesti anak maja ni....
farah hanan
(2006-02-20)
tahniah....semoga berbahagia dunia dan akhirat....
usrah shika
(2006-04-04)
Assalamualikum...en.art...bagusnya dapat peluk mak kita sekarang..hargailah dia selama-lamanya
jutawanmuslimah
(2006-04-14)
cantiknya makwe nurman...
fahim
(2006-04-19)
Makwe?? Ni la anak soleh.
Ashrafi
(2006-07-23)
orang Pendang Kedah kan????
wardatunnajah 87
(2006-07-28)
hargailah orang tersayang...sementara masih ada di depan mata...
aisyah yusro
(2006-07-29)
be a soleh muslim
aisyah yusro
(2006-07-29)
sayangilah ibu selagi masih ada...
nurman
(2006-08-02)
Yup,orang pendang!bagaimana tau?
jihad sufi
(2006-08-12)
salam ukhwah berpanjangan.anta mengingatkan ana kepada ibu ana...rindunya ibu kat kampung..dah nak dekat setahun tak balik kampung....
nuria
(2006-08-22)
E...comelnya mak dan anak..
raudhah iws05
(2006-10-04)
kasih ibu membawa ke syurga....
Addey
(2006-11-30)
anak yang soleh
zalai
(2006-12-08)
sama padan
pulu
(2007-02-20)
hmm.. :)
naja muslimah
(2007-03-16)
salam..
teruterubozzu
(2007-05-12)
salam kasih ibu bawa ke syurga...semoga bahagiaaa...
atie82
(2007-08-03)
Salam Ukhwah..Ibu simbol kebahagiaan dunia dan akirat..
Abahh
(2007-09-26)
Sayangi lah DIA sebagai mana dia menyayangi kita.......
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-04)
anak mak
Eisyaa
(2008-06-02)
syurga di bawah tapak kaki ibu..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.079733 saat. Lajunya....