Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 31-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jika tak dapat menjadi paus gagah di lautan, jadilah keli lincah di sungai

-- Dari Buku Revolusi Mental

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 80
Ahli: 0
Jumlah: 80




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 10 hari yang lalu
the_brOtherz: 37 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Howling wolf


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
rgodong syah


Howling wolf
[446 x 311 jpg]

Dihantar olehHowling_wolf
TarikhNov 05 2005
Hits3612
Undian4
Rating5.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami pelajar Malaysia di Jordan....semuanye berbaju biru....hehe
Keterangan: Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami pelajar Malaysia di Jordan....semuanye berbaju biru....hehe

Komen yang telah dihantar
kasih kekasih
(2005-11-07)
selamat hari raya....
Shahida09
(2005-11-07)
Selamat hari raya........duit raya tak ada ke?
istisafa
(2005-11-10)
selamat hari raya................
Az-Zahabi
(2005-11-10)
selamat hari raya....belajar rajin2 tau....!
nur wahida
(2005-11-20)
salam... pakat ek, ramai2 pakai baju biru... warne kesukaan ana tuu.. :)
NaZa FirmaN
(2005-11-21)
selamat hari juaa...emmm teringat juga kita waktu kisah dulu-dulu masa beraya jauh diperantau waktu ngaji jauh2 dulu...bila dengar lagu raya dari sudirman tu yang xtahan...
ABg IMaM
(2005-11-24)
eid mubarak buat antum pelajar-pelajar urduni dari kharrij mahalli...:)
Pdaus
(2005-11-24)
hok mana se howling wolf pakar teka teki ni?
cry
(2005-11-28)
mesti sedihkan masa pagi raya hari tu
diean aulia
(2005-12-07)
wowww... sebenernya kamu yang mana sih... saya jadi bingung nich...
ridwan daie
(2005-12-18)
ni apa kes ni? tak dapat balik raya la katakan
simpLe sHida
(2005-12-27)
selamat berjuang..di bumi perantauan.. =)
nabilpoyo
(2006-01-19)
raya?
khalifah 85
(2006-02-23)
ana nak masuk dalam gambar sekali boleh tak...mesti lagi cantik gambar tu......huhuh
srikandisutera
(2006-03-17)
ye ah..mana se lah howling wolf hok poyo tu ye..
jutawanmuslimah
(2006-04-11)
macam kenal saja yang tinggi pakai songkok tu
thariq
(2006-07-29)
Jafni, selamat hari raya...lme xjmpe...
Iman Hayati
(2006-11-02)
Syukurnya tengok adik-adik belajar kat Jordan..semoga ilmu yang dipelajari digunkan sebaik mungkin..Salam Aidilfitri untuk adik-adik yang berada diperaantauan
Iman Hayati
(2006-11-02)
lah, gambar ni dah lama rupanya..tapi takpelah, sekarang pun musim raya jugak.
tero 1809
(2006-11-14)
tipu...................ada yang pakai baju itam.tak semua biru.kuikuikuikuik
nur kasih87
(2006-12-17)
raya dah lepas da.....
smkaboy101
(2006-12-31)
Assalamualaikum,saya macam kenal saja abang yang dok kat tgh2 antara dua org yang pakai songkok tu.Nama dia aiman rosli kan?
mohamad
(2007-01-19)
selamat....
mardhiyyahazmi
(2007-01-28)
bestnya dapat pergi jordan..saya ada juga cita2 nak pergi sana..belajar elok-elok..nanti balik Malaysia boleh berbakti pulak.
ayisyah
(2008-09-22)
SLMAT hari RAYA juga...belajar LEKLOK YE,jangan jadi macam ANA XKESMPAIAN nak pergi sana...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.079634 saat. Lajunya....