Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-08-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bulan tak jatuh ke riba, sebaliknya manusia menjatuhkan diri ke atas bulan
-- Kang Razzi Armansur

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 78
Ahli: 0
Jumlah: 78




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 12 hari yang lalu
the_brOtherz: 40 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Ramadhan 2005


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
syah anjang


JK Ramadhan 2005
[464 x 596 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhOct 24 2005
Hits3993
Undian2
Rating3.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Sebahagian peserta JK Ramadhan 2005 dan sambutan Septemberian, Oktoberian, Novemberian bertempat di KL- Sentral, ibu negara Ukhwah.com
Keterangan: Sebahagian peserta JK Ramadhan 2005 dan sambutan Septemberian, Oktoberian, Novemberian bertempat di KL- Sentral, ibu negara Ukhwah.com

Komen yang telah dihantar
great teacher
(2005-10-24)
erm...kenapa tak ramai pun...tapi mesti best dapat kumpul sesama ukhwah.com
Kang
(2005-10-24)
Sebahagiannya dah balik. Yang ramai ada dalam kamera satu lagi
Hanan
(2005-10-24)
Sebab great teacher tak mai.. :)
istisafa
(2005-10-25)
amboi mar, matamu sungguh memikat.. :)
Prof Muslim
(2005-10-25)
Wah...digabungkan sekali gambar.... pinau mata nengok...
Prof Muslim
(2005-10-25)
Betul Kang kita nantikan kamera satu lagi hantar gambar..
MeowHidayah
(2005-10-25)
macam biasa.. bro khalifah yang kacak.. hehe..
nur indah
(2005-10-25)
hehe, kenapa prof tiap kali JK Ramadhan saja rambut melentik ek?? (erk, jangan mare prof!) ;-di
Prof Muslim
(2005-10-25)
Rambut melentik ? OO..fesyen Marhaban tu Kak Kaei...hehehe
Hanan
(2005-10-25)
betul itu kak kaei, asal ramadhan saja kulihat lentikan itu. cuma kali ini tak bersongket saja
riyas
(2005-10-26)
kak kaei... prof tu tunggu sywal menjelma baru nak potong. barula nampak machooo dan bergaya... tak begitu Prof?
riyas
(2005-10-26)
maafla ana tak dapat datang...banyak kerja kena buat....faham2 ajela ye...
istisafa
(2005-10-26)
tak apalah riyas.. mesti tengah sibuk tuu.. kemas rumah, buat bunga telur, buat pelamin... heheheh...
great teacher
(2005-10-26)
aisey..siap ada kek tu...mana gambar kamera satu lagi tak masuk2 lagi ni...
simpLe sHida
(2005-10-26)
wah..meriahnye..hehehe..
Eyo
(2005-10-26)
seronokyer...rasa rugi xjaoin...saya ada ditempat tu...cuma xberanikan diri untuk join sama...malu lah..tapi dapat jglah kenal2 secara jauh siapa kang,prof,kak su,hanan dan lain2
ABg IMaM
(2005-10-26)
oittt prof....Kenapa tak koba kat ana? :((((
quick
(2005-10-27)
alhamdulillah..panjang umur kita jumpa semua..
RuMaishaaa
(2005-10-27)
erm..salam kerinduan..hampir semua pulang dengan keriangan dan kekenyangan..riang berjumpa dengan kawan-kawan..kenyang sebab banyak makan..:))
istisafa
(2005-10-28)
kenal ke.. laa.. tak acilah ni, kak su tak kenal...
istisafa
(2005-10-28)
susah nak cari kek tuu... nak cari kek coklat warna purple tak jumpa, bunga warna purple pun jadilaaa.... :)
Shahida09
(2005-10-28)
Lawanyer kek 2!! Simpanlah sikit untuk ana...ana pun oktoberian juga...
nur indah
(2005-10-28)
alahai kaksu, ciannye dia susah payah belikan kek tu... arigato banyak-banyak ek... hehehe.. ;-di
MeowHidayah
(2005-10-28)
seboleh2 nak purple tu.. tehehe..
Pdaus
(2005-11-02)
meriahnya! jealous pun ye jugak...
Pdaus
(2005-11-02)
satu lagi.boleh Explain gambar satu persatu?
abdyilahi
(2005-11-10)
ramainya.......pesal puple tu ada kat maner2,,suka amikgambar agaknya....salam ukhwah
khalifah
(2005-11-10)
datang lambat pun gambar masuk juga ke....
Prof Muslim
(2005-11-12)
eh....mesti la....khalifah ...kan anta model cover majalah..hehe
istisafa
(2005-11-15)
coverboy lah ye prof.. prof pun apa kurangnya..
ABg IMaM
(2005-11-24)
nampak memang meriah tapi....ana ada komitmen kat masjid...kontrak imam tarawih sebulan...huwaaaa....:P
ummu munirah
(2005-11-25)
salam... erm.. baru berkesempatan menjenguk.. meriah.. memang meriah.. tapi ummu balik awal.. letih sikit... lagi pun balik jauh juga... mar.. memang betul kekenyangan....
pai
(2005-11-26)
kenapa ek...bila aktiviti asik ada makan2 saja....makanmakanmakanmakanmakanmakan...tap sis presiden tetap macam tu juga.....hehe
Hafiz Qiee
(2006-01-15)
sedapnye makan kek...
akira Law
(2006-02-10)
open your hearts and minds to the gift Allah has bestowed on us in our life times.
fahim
(2006-04-15)
Ha3... Kakak afif ni, bila ada hanan mesti ada hanisah. Ni mesti kes capap. Ha3, jangan marah, gurau saja..
Saifuddin
(2006-06-02)
KHALIFAH, LAMA TAK JUMPA, GADIS GAMBAR BAWAH, LAWA
yamina
(2006-07-25)
aktif juga ukhwah.com ni ye
aye
(2006-09-29)
ana tak nak telepaslah pada 7 haribulan ni..... tapi clash ikutkan ni dengan prgram lain...tak tau lagi...
rahmah82
(2006-10-09)
baru join lah...tapi ok juga...
pulu
(2007-02-20)
Hmm... kue tart... hmm ...lezat yaa... coklat.
nafisah
(2007-10-02)
juling mata saya tengok gambar ni, banyak sangat... hehe

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.08583 saat. Lajunya....