Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 31-07-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kejayaan sebenar adalah terletak pada tidak pernah jatuhnya seseorang....tetapi manusia mana yang tidak pernah melakukan kesalahan. Oleh itu kejayaan yang sebenar-benarnya adalah kesanggupan tegak kembali pada setiap kali jatuh...
-- Seminar

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 72
Ahli: 0
Jumlah: 72




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 10 hari yang lalu
the_brOtherz: 38 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> anjang


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Ramadhan 2005 MohdHanafi


anjang
[414 x 278 jpg]

Dihantar olehanjang
TarikhOct 12 2005
Hits4822
Undian5
Rating6

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kenangan lalu...semua tetap masih dalam ingatan...miss u all ayong, angah, ateh, acu, alang, uda, achik dan andak..
Keterangan: Kenangan lalu...semua tetap masih dalam ingatan...miss u all ayong, angah, ateh, acu, alang, uda, achik dan andak..

Komen yang telah dihantar
Subuhku
(2005-10-13)
Tuala merah sapa punya yang jadi mangsa backdrop tu hehe salam ukhwah
Prof Muslim
(2005-10-13)
"Terkenang-kenang dulu, hatiku menjadi rindu "...nyanyian Ahmad Fauzee
Prof Muslim
(2005-10-13)
"Terkenang sebuah memori lalu, Kisah persahabatan kita bersama, Sewaktu kita di pengajian, ..........." nyanyian sapa dah lupa hehehe
tumpang
(2005-10-14)
tumpang lalu saja...
Firdaus Azimi
(2005-10-15)
ku fikirkan anjang ni lelaki ..rupanya perempuan..hehhe..ni la yang selalu lawan posting dengan ana kat portal ehwal semasa tu ya..hehe..adik beradik ke semua ni..hehe
Prof Muslim
(2005-10-15)
Anjang bunyi dekat dengan anjer...isk Zimi itu pun tak perasan...hehehe
Subuhku
(2005-10-15)
anjang = anje hehehe
Firdaus Azimi
(2005-10-17)
uiks..anje ke..hheheh..kalau ayong=ayang ye..hehe....
Shahida09
(2005-10-18)
Astaghfirullah.....Salam ukhwah boo-what anjang
anjang
(2005-10-27)
adik beradik se silam semua tu...salam ukhwah untuk shahida..memang biasa dalam ukhwah ni ana di panggil abang...tak apa laa..abang ke akak ke..heheh
putra adi
(2005-11-02)
anjang , yang mukenye panjang sikit itu ye....(gurau saja) salam persahabatan buat anjang dan adik-beradik silam
abdyilahi
(2005-11-10)
kasihan yang empunya TUALA, TERCARI2
ABg IMaM
(2005-11-24)
siapa gadis bertudung bulat hitam tu.....ohhhhhhh....:P
muslimTrust
(2005-11-26)
inilah barisan peserta akhir ukhwah idol
muslimTrust
(2005-11-26)
nak kenal dengan yang dok depan tudung itam itu laaa.....ohhh
ajefikrah
(2005-12-09)
mana satu encik anjang?konpius si..hee
ahmad azhar
(2005-12-25)
...............macam kenal saja
anjang
(2005-12-29)
ahmad izhar...enta kenal yang mana satu?ramai tu..semua beraeda di merata negeri kat malaysia..kat serawak pun ada..
Qayyum
(2006-01-29)
salam sayang buat akak anjang...hehehhe :
zahrawi achik
(2006-05-25)
ooOOoo..semuani adik beradik lain emak lain bapak kan? salam ukhwah.. :)
Nurizmi
(2006-05-26)
ish...comel2nye akak2 ni..boleh kenal..
pazz
(2006-06-02)
sampaikan salam si tudung itam...
an nuur2005
(2006-09-16)
No 2 berdiri dari kanan tu call ana. [email protected]
nina nur
(2006-11-06)
ni budak-budak ex-maahad kajang ke?
tero 1809
(2006-11-14)
teringat pula masa kat asmare dulu...eh salah...asrame
anjang
(2006-11-20)
nina_nur..kami semua bukan dari maahad kajang..kami semua dr terang..smkatj
saffar
(2007-02-02)
yang tepi sekali sebelah kira tu bergaya sakan...tu agaknya si anjang nya...
anjang
(2007-02-05)
Bukan saffar..itu adalah uda.mak uda..:)
pulu
(2007-02-20)
itu paling kanan, lagi duduk tak konsen kamera kenapa?
anjang
(2007-03-05)
tak tahu lah pulu..ucu tengok org tepi katil anda..
alang1993
(2007-04-06)
harap semuanya masih kekel bersahabat
RuMaishaaa
(2007-04-13)
eh,,baru perasan my best friend kat situ...MURNI HAYATI
RuMaishaaa
(2007-04-13)
erm..budak-budak SEMENTOJIE alright..kamariah ada...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.084218 saat. Lajunya....