Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Air dari gunung, mengalir, berpecah akhirnya bertemu semula di laut
-- Peribahasa Lama

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 57
Ahli: 0
Jumlah: 57




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 17 jam, 54 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> ayuAnnisa-ana


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
shaharatul qibtiah MohdHanafi


ayuAnnisa-ana
[210 x 291 jpg]

Dihantar olehayuAnnisa
TarikhSep 28 2005
Hits8130
Undian5
Rating6.2

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
kat mana tah...zaman muda-muda dulu
Keterangan: kat mana tah...zaman muda-muda dulu

Komen yang telah dihantar
shaharatul qibtiah
(2005-10-03)
Assalamualaikum...salam ukhwah untuk ayuAnnisa...yang mn satu ye...:)
Firdaus Azimi
(2005-10-04)
salam ukhwah juga...memang lawa betul lah...bangunan kat blakang tu..tapi lawa lagi..perhiasan dunia yang dua orang ni..hehe.ayat dah..
lukmanhakimi
(2005-10-05)
Assalamualaikum...dua orang gadis ni kat area mana duduknyer dalam gambar tu?Tak camler tempat tu.Salam ukhuwwah.
ayuAnnisa
(2005-10-07)
wasalam..yang mana 1?yang tudung putih..ni masa kat KL..zaman mude2..hihihi..
nur wahida
(2005-10-07)
semoga berjaya....
ayuAnnisa
(2005-10-07)
thank you wahida...(^,~)
Firdaus Azimi
(2005-10-12)
ic...zaman muda2 ye..ini dah zaman tua2 la ni..hehe...anak dah berapa ni makcik
ayuAnnisa
(2005-10-13)
haha..pandaila..tak ada anak pergi..ni masa sekolah menengah..form 5..zaman kanak2 ribena..sekarang dah keluar sekolah..
ayuAnnisa
(2005-10-13)
itu bukan pergi..tapi lagi..hehehe..
Firdaus Azimi
(2005-10-15)
ic...form 5 kanak2 ribena..time tadika pula kanak2 riang ye..hehe..so sekarang kat mana ayu..
ayuAnnisa
(2005-10-17)
bolehlah cakap begitu.hehehe...sekarang kat uitm n9
Firdaus Azimi
(2005-10-17)
ic..alhamdulillah..student uitm upenya...ambil course apa ayu..
cahayainsani
(2005-11-09)
macam pernah tengok saja.....
cahayainsani
(2005-11-09)
yang sebelah tu pun sama...
Az-Zahabi
(2005-11-10)
salam ukhwah
Az-Zahabi
(2005-11-10)
duk elok-elok...kang tejatuh kebelakang pula kang...
sadiqah
(2005-11-24)
ooo..la ni dah tua ye...jangan marah..salam perkenalan
ABg IMaM
(2005-11-24)
ye ayu...ambil sebab apa kat uitm n9...welcome to pilah......:)
pai
(2005-11-26)
duk sama rendah..bdiri same tinggi...
Angahmuslimah
(2005-12-19)
salam ukhwah:)
Faryzan Islamic
(2006-01-04)
ayunyerr...
ayuAnnisa
(2006-01-24)
ambil course sc..
ayuAnnisa
(2006-01-24)
cahaya insani..memagla kenal sangat..hehehe..
ayuAnnisa
(2006-01-24)
salam ukhwah buat az-zahabi..confirm xjatuh...=)
ayuAnnisa
(2006-01-24)
slm perkenalan buat sadiqah...tak marah pun..
ayuAnnisa
(2006-01-24)
salamzz buat pai..
ayuAnnisa
(2006-01-24)
slm ukhwah buat angahmuslimah juga..
ayuAnnisa
(2006-01-24)
sekarang kat perak dah abang imam..stahun pas duduk kat pilah..
ayuAnnisa
(2006-01-24)
apa yang ayunya saudara faryzan?
Baietie
(2006-02-06)
salam ukhwah
ibnSabil tanta
(2006-02-17)
ni macam kat bangunag sultan abdul samad kan?belakang 2 pertemuan 2 sungai di kl....kalau sesiapa yang xth la...
oliver twist
(2006-02-19)
tudung putih nak bkenalan boleh??heheh
ayuAnnisa
(2006-03-07)
salam ukhwah buat baietie..
Addey
(2006-03-18)
comell (background)
ayuAnnisa
(2006-03-21)
(^_^)
auzman
(2006-03-24)
masyaAllah...Subhanallah...salam...
ayuAnnisa
(2006-03-28)
salam..
abadikan 03
(2006-05-30)
ni gambar dulu muda...sekarang dah tua ke..ada gambar..?
fi shattir
(2006-07-12)
Kenapa letih dan nampak muram saja?
shikamaru06
(2006-08-06)
sungguh Allah itu maha Indah
akwa
(2006-08-30)
maknenya sekarang ni dah tual a ye...
riz
(2006-09-01)
semoga perhiasan duniawi yang dicipta Allah ini tidak lemah menongkah arus....semoga senantiasa di dalam jagaanNYA. sayangkan diri dan jaga maruah agama. ws
ayuAnnisa
(2006-10-05)
taklah tua sangat..hehehe..dulu zaman si manis 17..sekarang dah ada 2 depan umur...tua lah sikit...makin dewasa abadikan_03
ayuAnnisa
(2006-10-05)
letihla fi_shattir...dr tengah malam btolak ke KL...sharian kat putrajaya..
ayuAnnisa
(2006-10-05)
syukran riz..
transmissionline
(2007-01-19)
ni rasanya kat belakang mahkamah .. tepi sg klang .. betul ke ?
mohamad
(2007-03-25)
salam ukhwah...
izzul islam
(2007-04-04)
cute-cute
ABg IMaM
(2007-04-27)
sekarang ayu kat mana?....:-)

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081317 saat. Lajunya....