Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-08-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Jika tiada kereta kuda, naiklah kuda; jika tiada kuda, lebih baik berjalan kaki

-- Peribahasa Tionghua

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 86
Ahli: 0
Jumlah: 86




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 12 hari yang lalu
the_brOtherz: 40 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> shaharatul qibtiah


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
ayuAnnisa-ana subuhku


shaharatul qibtiah
[234 x 336 JPG]

Dihantar olehshaharatul_qibtiah
TarikhSep 14 2005
Hits8115
Undian2
Rating5.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Alhamdulillah...selesai sudah presentation.... salam ukhwah untuk semua warga ukhwah...
Keterangan: Alhamdulillah...selesai sudah presentation.... salam ukhwah untuk semua warga ukhwah...

Komen yang telah dihantar
Daeng Jati
(2005-09-15)
assalamualaikum w.b.t salam kenalan dari saya
Daeng Jati
(2005-09-15)
macam ku kenal orang yang belah kanan tu...macam student UTM skudai...
shaharatul qibtiah
(2005-09-15)
waalaikumussalam...salam ukhwah dari saya shaharatulqibtiah untuk daeng jati juga buat semua warga ukhwah...
af zubaiti
(2005-09-15)
assalamualaikum...emmmm.lawa sharatul..memang ada gaya nak jadi CEO..hehehe..jangan marah ye
Subuhku
(2005-09-15)
mana satu shaharatul qibtiah? salam ukhwah dari saya
destinasi abadi
(2005-09-17)
salam..shahratul qibtiah..ada gaya ceo ini..nak jadi ceo mmu ke?bila entah dapat jumpakan...rindu kat akak...
shaharatul qibtiah
(2005-09-17)
Assalamualaikum...salam ukhwah untuk subuhku..hehe..tak delah...destinasiabadi...baru habis present..mana satu ek shaharatulqibtiah...ada siapa boleh jawab...Wasalam
trouver 99
(2005-09-17)
comey kan bakal akak ipar ku ini...:p
MeowHidayah
(2005-09-18)
salam perkucingan dari ana.... meeoowwwww...
destinasi abadi
(2005-09-19)
mestila saya boleh jawab kak shahratul_qibtiah...hehehe...
shaharatul qibtiah
(2005-09-19)
aii trouver...bz nya dia...salam ukhwah untuk meow...destinasi abadi...miss u my dear!
achik solehah
(2005-09-19)
shaharatul_qibtiah yang kanan sekali...betul kan..?hehe...jangan marah (^_^)
adlan
(2005-09-20)
achik dah tanya kat atan yang mana satu shaharatul_qibtiah, memang lah teka betul..hehe (^_^)
Daeng Jati
(2005-09-20)
nak tanya... awak orang UTM skudai ke?
shaharatul qibtiah
(2005-09-20)
Assalamualaikum...isk daeng jati ni, kan dah cakap kat atas...saya dari MMU, cyberjaya campus...mungkin kmbar saya agaknya kat UTM tu...;)Wasalam
khairi05
(2005-09-20)
erm....terima kasih atas segalanya
Firdaus Azimi
(2005-09-21)
nak kirim salam boleh tak...tolong kirim salam kat abang kat blakng 2...kata kat dia..jawap tau salam..
shaharatul qibtiah
(2005-09-22)
Assalamualaikum...sm2 untuk segalanya khairi05...I/Allah salam akan dsmpaikan, hehe...nm dia sama dengan awak laa...wassalam
ToK iMaM
(2005-09-22)
salam ukhwah untuk akak ana yang comel lote ini...hemm...exited betul dia posing...
Firdaus Azimi
(2005-09-24)
sama ke..mmm...bagaimana boleh sama ye..hehe..kim salam pulak kat adik dia ya..hehe
Prof Muslim
(2005-09-25)
Wah...semua bapak-bapak sini akek menggatal kok.... waduh....nak kasi berus dengan dawai...sama kaaa
MeowHidayah
(2005-09-26)
jangan sampai pergi ethopia udah lee...
Firdaus Azimi
(2005-09-26)
nggak paham gue...bicara apaan kamu ini...pening gue...
shaharatul qibtiah
(2005-09-26)
Assalamualaikum...udah2...lupakan tu semua..MMU tengah final sekarang...doakan kami...Wasalam
Prof Muslim
(2005-09-26)
sudah gaharu chendana pula sudah kena berus baru nau paham ek...? Hehehe Eh lupa nak tanya khabar Shaharatul ... Apa khabar ?
achik solehah
(2005-09-27)
encik adlan..mana ada saya tanya atan..saya nampak gmbo kak murni kat ym laa...hehe..kak murni kantoi =) jangan mare..
ABg IMaM
(2005-09-29)
assalamualaikum salam taaruf dari saya :)
achik solehah
(2005-09-30)
akak..terima kasih yang tak terhingga..(^_^).doakan saya selalu eks..
shaharatul qibtiah
(2005-09-30)
Assalamualaikum...slm taaruf dari saya juga abang Imam, Prof Muslim dengan Firdaus Azimi ni macam ada yang tak kena saja ni...achik...doa akk sntiasa tuk achik juga muslim-muslimah yang lain.
Prof Muslim
(2005-10-01)
Eh dok eh....heehe Shaharatull....
Firdaus Azimi
(2005-10-04)
uiks..tak kena ke.....hehe..mana ada ...semuanya ada kena mengena..jika tak takkan terkena..ha kan dah kena..hehe.
shaharatul qibtiah
(2005-10-07)
selamat berpuasa tuk semua warga ukhwah.....
ayuAnnisa
(2005-10-07)
salam buat shaharatul_qibtiah..
Prof Muslim
(2005-10-08)
ye ke Zimi ?
khairi05
(2005-10-10)
hampa jangan duk ngorat dia...dia saya punya Gf laa...bye my love:-*
trouver 99
(2005-10-10)
ehhh..bila time pula khairi05 ni bakal abang ipar saya pula ni...memandai saja dia...
af zubaiti
(2005-10-11)
emmmm...glamor sungh sharatul ni ye..tak sgk sahabt baik ku:)..apapun take care....
MeowHidayah
(2005-10-11)
gambarkan suasana iklim di ethopia... hehe...
zalai
(2005-10-12)
kat mana tu
Firdaus Azimi
(2005-10-12)
uiks...dah kena booking lagi...memang meriah awek2 kat ukhwah ni..hehhe..
Prof Muslim
(2005-10-12)
Zimi jom kita pergi kat lain lok...ke nak tunggu hok lain ...hehehe
af zubaiti
(2005-10-13)
assalamualaikum...hai prof, azimi tak kan merajuk agaknya...:)
shaharatul qibtiah
(2005-10-13)
Assalamualaikum...apa dah jadi ni...apa pun selamat hari raya semua...mmu dah brcuti ni...selamat bercuti...maaf zahir batin...Wasalam
Prof Muslim
(2005-10-13)
Waalaikumussalam.... tak ngajuk ..... cuma nak singgah kat lain lok...hehehe
trouver 99
(2005-10-15)
if u love her, let her free.......
Firdaus Azimi
(2005-10-15)
heheh..betul itu..kena pergi hok lain pula ni..hikhikhi..banyak burung mari hinggap..zimi nak cari sarang lain pula ni..
Prof Muslim
(2005-10-15)
Eh ..kita jenis burung apa Zimi ? Kalau yang datang burung - burung juga ini ?
Firdaus Azimi
(2005-10-17)
hehe..kita jenis burung2...heheh..malu nak sebut..
MeowHidayah
(2005-10-28)
burung kakak tua
ibn wanza
(2005-10-31)
nampak segak bergaya....
abdyilahi
(2005-11-10)
MALU2 KUCING pula ABNG kat BELAKANG 2, salam ukhwah buat anta bertiga
khairi05
(2005-11-13)
jaga diri...dan hati2 selalu...maapkan segala salah dan silap saya...Selamat Hari Raya...Maap Zahir dan Batin...
af zubaiti
(2005-11-15)
Salam Aidilfitri buat sahabatku shaharatul qibtiah dan semua sahabat2 sekalian...salah dan silap harap dimaafkan....
ABg IMaM
(2005-11-24)
mmm....yang mana satu shaharatul qibtiah ni...takkan yang tak bertudung agaknya...:P
pai
(2005-11-26)
shaharatul qibtiah la yang tukang ambil gamba tu....
af zubaiti
(2005-12-08)
yang paling lawa dan menawan tu lah shaharatul qibtiah..heheh
ibnu musa
(2005-12-25)
salam ukhuwwah dari saya, sahabat lama... :-)
sauf
(2006-03-07)
ibarat sedang memandang daun sadri
rafieq
(2006-03-18)
nak cakap apa ya...tak tahu la nak komen apa...just looking around..hihi
Addey
(2006-03-18)
presentation tentang apa?
nabilpoyo
(2006-03-26)
3
Ibnu muaz
(2006-05-23)
manusi mana kat tengah tu... nonmuslim ke..?
shaharatul qibtiah
(2006-06-18)
untuk makluman ibnu muaz..yang tengah tu bukan nonmuslim...dia ISLAM...lain kali, cakap jangan sebrg cakap...awak tak ada hak nak cakap dia nonmuslim kalau tak sure...
ABg IMaM
(2006-06-20)
shaharatul qibtiah....awak yang pakai spek tu ke?....:)
ladybirdy
(2006-07-05)
yang mana satu shaharatul qibtiah? huh..
azemi
(2007-01-11)
macam ku pernah lihat di dewan kuliah n24 utm skudai..hehe..apapun salam perkenalan dr. saya
bazlaa
(2007-02-01)
assalamualaikum hmm yang mana satu shaharatul???
bazlaa
(2007-02-01)
assalamualaikum hmm yang mana satu shaharatul???
ABg IMaM
(2007-04-28)
haah lah yang mana satu shaharatul?......:-)

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.087276 saat. Lajunya....