Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Manusia akan mati sekali sahaja, tetapi orang yang berhutang akan mati berkali-kali
-- Peribahasa India

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 65
Ahli: 0
Jumlah: 65




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 19 jam, 9 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> simple shida


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
rozieta amrizal


simple shida
[422 x 296 jpg]

Dihantar olehsimpLe_sHida
TarikhAug 22 2005
Hits4054
Undian1
Rating10

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
>>mini JK UUm
Keterangan: >>mini JK UUm

Komen yang telah dihantar
Hanan
(2005-08-23)
Salam harmonis.. tak kenal lagi warga UUM.. ramai juga ye
princess ixora
(2005-08-24)
assalamualaikum..... warga uum..... kak shida kenal kan lah semua dalam gambar tu...
Firdaus Azimi
(2005-08-25)
ha kenal kan lah....saya pun nak kenal sama dengan meja tu.hehhe
istisafa
(2005-08-26)
ramainyaa... tahniah, nanti boleh buat JK UUM pulaa..
zulman
(2005-08-29)
Assalamualaikum...tahniah....
MeowHidayah
(2005-08-29)
lampu belakang tu tak nak kenal ke zimi? hehe...
Daeng Jati
(2005-08-30)
saya pun nak kenal dengan bunge kat belakang tu
simpLe sHida
(2005-08-30)
dari blkg..ukhite ismi_safiza, sblh kawan ifti_hanan, ifti_hanan, jidah,shidah,real-shahril, faiz_inz-rafae, sacian-akhi fakhrul,
khazinatul asrar47
(2005-08-30)
kak shida tu..hehe..mana-mana aktiviti ukhwah mesti ada...tabik!;)
QistinaHumaira
(2005-09-02)
ni sume2 kolej mana ni..yang duduk pki tudung kelabu tu macam kenal saja..tapi takut silap orang saja lah.
pulu
(2005-09-10)
wahh... lebih banyak perempuan
Firdaus Azimi
(2005-09-12)
lampu tu taknak lah..kasik meow saja lah...minat betul lah dengan meja tu..sapa tuan punya meja tu..nak kenalan boleh..
hanan86
(2005-09-23)
Comel lah anda semua....
MeowHidayah
(2005-10-28)
comel? ima aciiihhhhh.. ihikkzzz..
monier
(2006-01-04)
nabilpoyo
(2006-04-08)
3 saja laki
nnn
(2006-06-18)
cute yana ye
cinta ilmu
(2006-07-21)
kolej mana?
tasbih 30
(2006-08-14)
yang tudung klabu duduk tengah2 tu paling cun...
ifti hanan
(2007-03-25)
KENANGAN di uum...rindunya...
mohamad
(2007-03-25)
salam ukhwah.....wah ramainya... :-)
amna liana
(2007-04-26)
bila kita nak jumpa lagi ye...huhuhuhu..
qibtiyah
(2008-11-17)
Kenapa muka saya tak ada?? :-?

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.080013 saat. Lajunya....