Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 16-06-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
"Jika seseorang itu berjalan beriringan dengan kita,ini bermakna, dia merupakan sahabat yang sebenar.Jika seseorang itu berjalan di hadapan kita, ini bermakna dia mementingkan diri sendiri, manakala di belakang kita, ini bermakna orang itu lebih pentingkan kita daripadanya".

-- Mutiara Kata

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 214
Ahli: 0
Jumlah: 214




  Yang Masuk Ke Sini
hajime_kindaichi: 15 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Konvo Presiden Hanan


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
MEGA JK 2004 indah hati84


Konvo Presiden Hanan
[425 x 302 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhAug 15 2005
Hits6760
Undian1
Rating10

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Presiden Hanan, konvo UM (Ijazah Syariah Pengurusan) pada 11 Ogos 2005. Bergambar bersama Syida (Ijzah Pendidikan Islam), sahabat karib sejak dari Nilam Puri.
Keterangan: Presiden Hanan, konvo UM (Ijazah Syariah Pengurusan) pada 11 Ogos 2005. Bergambar bersama Syida (Ijzah Pendidikan Islam), sahabat karib sejak dari Nilam Puri.

Komen yang telah dihantar
ABg IMaM
(2005-08-15)
akhirnya Hanan bergelar graduan....tahniah :)
Qalam Akhdar
(2005-08-15)
hanian lakunna....
Qayum
(2005-08-16)
Tahniah..Lepas ni menempuh alam pekerjaan pulak..Selamat maju jaya
khazinatul asrar47
(2005-08-17)
tahniah kak hanan!semoga berjaya selalu..doakan ana juga ye..:)
istisafa
(2005-08-17)
hanan the greenheart....
indah hati84
(2005-08-23)
mabruk alaiki kak hanan.....moga lebih berjaya pada masa akan datang!!!! dan jangan lupekn daku...hikhik.
Firdaus Azimi
(2005-08-23)
hanan dan calon pengapitnya..yang belah sana siapa pula ya..jeng jeng jeng..
azlan zaman
(2005-08-29)
Tahniah..!!!! Tahniah...!!!! Jumpa Di Puncak Jaya...
adlan
(2005-08-30)
assalamualaikum warahmatullah. mabruk buat ukhti hanan dan ukhti syida :).
hizra
(2005-09-02)
assalamualaikum.lah.......kak hannan student um ke?macam mana saya boleh tak tau?isk isk isk........
Setanggi syurga
(2005-09-03)
tahniah!!!!!!!!!!!!
zahratul wardah
(2005-09-13)
tahniah
shaharatul qibtiah
(2005-09-16)
tahniahhh!!!
Prof Muslim
(2005-09-26)
Wah lawa bergambar sayang tak tengok masa tu...ye? Tak panas ke Hanan ...masa musim Jerebu melanda KL....fuh...
sesejuksalju
(2005-12-07)
tahniah..Hanan
monier
(2006-01-03)
tahniah hanan....teruskan perjuanganmu...
ibnu mukhtar
(2006-03-04)
UM alwitz the best!
Addey
(2006-03-18)
syabas bete???
Saifuddin
(2006-06-02)
Tahniah
anis zulaikha
(2006-08-11)
apekaba lah agaknya hanan dengan syida ni.. syida dah taknak balik semenanjung dah tuu
aye
(2006-09-22)
salam akak, macam mana ana nak join juga dalam galeri??? ke hanya untuk ahli tententu saja??
aimanhafidz
(2007-01-01)
tahniah
saffar
(2007-01-10)
ana pun konvo juga masa tu hanan......kenangan terindah dalam hidup kan.
topan
(2007-03-16)
salam semua..berseri2 lah pakai bju 2,nanti pinjamkan ana boleh ek nak pakai 3 tahun lagi hehee..
nurkekasih
(2007-08-20)
mabruk alik ye bent....semoga ilmu itu sentiasa diberkati. mari lah ramai-ramai pergi knvo kat um pulok..macam-macam ada hehe
nafisah
(2007-10-02)
congrates.... hikhik
paku
(2007-10-18)
ooooo....budak UM. baru ku tahu
redgirl
(2007-11-07)
tahniah..
sakinah283
(2010-02-19)
bestnya....tengok org konvo ni....tunggu turn saja lah...hehe

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083565 saat. Lajunya....