Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
More care, less hate
-- Dari Filem Reading Room

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 55
Ahli: 0
Jumlah: 55




  Yang Masuk Ke Sini
jasadkudisini: 7 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 9 hari yang lalu
isa777_musa: 9 hari yang lalu
zam_rizal: 18 hari yang lalu
wanja: 29 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
Kang: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> alqiBtiaz


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
iman hayati mekar mewangi


alqiBtiaz
[499 x 347 jpg]

Dihantar olehalqibtiaz
TarikhAug 07 2005
Hits3921
Undian6
Rating7.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Ini masa majlis khatam Alquran..10.4.2005..Tarikh keramat tu...Bersama Sheikh Jamal dan kawan2..riuhh sekali...happy sangat..ajk Sheikh Jamal makan sate dan maknan melayu..Asyik makan roti dan makanan Mesir tu..Puas jugak kan?
Keterangan: Ini masa majlis khatam Alquran..10.4.2005..Tarikh keramat tu...Bersama Sheikh Jamal dan kawan2..riuhh sekali...happy sangat..ajk Sheikh Jamal makan sate dan maknan melayu..Asyik makan roti dan makanan Mesir tu..Puas jugak kan?

Komen yang telah dihantar
Nuratiq
(2005-08-07)
Jemput makan.....ana pun tengah melambai kat antunna semua....Sheikh Jamal tak makan durian ke?....
alqibtiaz
(2005-08-10)
ishh...Kenapa pula tak makan...duk kat malaysia saja ada benda tu..kat mesir mana ada kan..hehe
trigO
(2005-08-12)
meriah!=D
Firdaus Azimi
(2005-08-13)
2 kali baca baru paham...ingatkan khatan tadi..heheh..
ABg IMaM
(2005-08-15)
Assalamualaikum...kat mana gambar ini?...macam kat sek men agama saja...kat mana?...:)
alqibtiaz
(2005-08-17)
Firdaus Azimi:: Jangan salah faham pula ye...hehe.
alqibtiaz
(2005-08-17)
abang Imam...Waalaikumussalam...gambar ni di ambik dalam kelas...Kenapa??kenal ke?maahad tahfiz kat terang..
Firdaus Azimi
(2005-08-23)
hampir2 tersalaah faham pula..cuma rasa buat2 tak paham saja..tapi kena lah paham2 kan.memang betul tak paham aku ni.
alqibtiaz
(2005-08-24)
ermm..tak paham Firdaus Azimi cakap apa...hehe...
Firdaus Azimi
(2005-08-25)
betul lah ana pun tak paham apa yang firdaus azimi tu cakap..so paham2 lah ya..
syauqahaziqah
(2005-08-28)
macam kenal saja seorang yang tepi sekali tu siapa name dia ye
Nuratiq
(2005-08-30)
maahad tahfiz rupanya....tahun bila ni?....ada yang pergi mesir tahun ni?....
alqibtiaz
(2005-09-01)
yup..maahad tahfiz...tahun ni lah nuratiq..kawan2 ana ramai yang pergi...kelas ana 4 orang pergi mesir,1 orang pg jordan dan 2 orang kat dalam saja...
alqibtiaz
(2005-09-01)
baki kawan ana yang lain pergi luar taun depan..hehe..doakan kejayaan kami...
Darth Alakazam
(2005-09-30)
perkara yang tidak diingini seperti inilah yang membuatkan hamba berasa kekosongan didalam perut hamba yang sepi ini.. berkeroncong dan cha cha pulak
alqibtiaz
(2005-10-04)
Darth Ala
alqibtiaz
(2005-10-04)
Darth Alakazam taknak perkara yang macam mana itu?
kalimahsuci
(2005-11-28)
assalamualaikum....salam ukhwah buat semua yang dalam gambar....
ilhammusafir
(2006-02-11)
jaga hafalan jangan sampai hilang......bukan senang nak jumpa hafiz&hafizah yang betul2 sekarang ni...k
ainaa
(2006-02-19)
huehuehue....oooo...heppenin betuilaa deme semua ini...ke guane alqibtiaz dan haziqah?
topan
(2007-03-16)
alamak aii,bezt nya anda ek..ini yang teringat kat nasi di dapuq ini..
mohamad
(2007-03-27)
salam ukhwah....wah meriahnyerr..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.080244 saat. Lajunya....