Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-08-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
"Kalau besar yang dituntut dan mulia yang dicari, nescaya banyaklah kepayahan dan kesusahan melaluinya, panjang jalannya dan banyak rintangannya."
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 84
Ahli: 0
Jumlah: 84




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 12 hari yang lalu
the_brOtherz: 40 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> pulu


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Convest JK Kompang


pulu
[348 x 286 jpg]

Dihantar olehpulu
TarikhJul 29 2005
Hits9226
Undian2
Rating5.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Di Taman Bunga
Keterangan: Di Taman Bunga

Komen yang telah dihantar
Pdaus
(2005-08-04)
Tak ada orang komen lagi ke? Nama tak menggambarkan peribadi...
Kang
(2005-08-04)
Apa kabar Pak Pulu? Apa makna pulu ya?
riyas
(2005-08-04)
salam ukhwah pulu....macam mana boleh dapat nama pulu ini?
ratusyahadah uiam
(2005-08-04)
pulu??apa makne nya?
pulu
(2005-08-06)
pulu, adalah nama panggilan atau nama kecil umum dan khusus yang diberikan oleh para ibu untuk anaknya, nama kecil untuk anak laki-laki di Gorontalo. www.gorontalo.go.id
istisafa
(2005-08-09)
baru tahu akhirnya..
Nuratiq
(2005-08-11)
Gorontalo di mana pulu?...
Firdaus Azimi
(2005-08-13)
macam pernah ku dengar ya tapi dimana ya...jeng jeng jeng..
pulu
(2005-08-16)
yahh... Gorontalo itu adanya di Pulau Sulawesi bagian Utara.
MeowHidayah
(2005-08-16)
wahh pak dari seberang yaaa...?? jerebunye sudah susut kaa...??
Nuratiq
(2005-08-17)
waduhh....jauh amat sih....hehehe
Firdaus Azimi
(2005-08-23)
dari seberaang ya pak..sama juga saya pak..saya juga kampung nya diseberang..seberang perak..
zulman
(2005-08-29)
pulu= panggilan manja untuk anak kecil.....baru tau....
NurNadia
(2005-09-03)
pulu...oh..pulu
pulu
(2005-09-10)
iyaa... ada apa? :D
murshidaidah
(2005-09-25)
akom
Prof Muslim
(2005-09-25)
Pa khabar Pulu?
nurnima
(2005-09-29)
pulu.. unik jugak nama tu ..first time dengar.. pekabo pulu? jadi pulu ni asal dari mana dan sapa yang bagi nama tu.. nama sebenar anda?
ina irdyna85
(2005-09-29)
handsome betul lah....nasib baik tak terpikat...
pulu
(2005-09-29)
hehehe... kabar baik :di kabar buruk adalah cost naik kereta umum NAIK.
normi
(2005-11-02)
selamat hari raya pulu..
pulu
(2005-11-22)
Selamat Hari Raya Idul Fitri 1426 Hijriah :) mohon maaf lahir & batin.
pai
(2005-11-27)
pulu... oh pulu.. pulus raya ada tak?
cahaya syafiah
(2005-12-11)
hai pulu....macam senyum paksa saja....
babycool
(2005-12-12)
Hei why is yr nickname PULU-it sounded funnylah
pulu
(2005-12-20)
sabar, senyum, ikhlas.
arinie
(2006-01-13)
amboi..amboi hensemnya awak? kat taman bunga mana tu?boleh saya join sekali?
pulu
(2006-02-11)
cantik dan tampan adalah ujian, bisa jadi surga atau neraka.
pulu
(2006-02-11)
Alhamdulillaah... Di Bulan Muharram 1427 ini saya telah menikahi seorang gadis pujaan. InsyaAllah solehah.
broshahir
(2006-03-04)
mabruk..
one85
(2006-03-07)
tahniah ye pulu...
fizah 862000
(2006-05-28)
=)
pulu
(2006-06-15)
Alhamdulillaah ... terima kasih... terima kasih...
Bi-klate
(2006-06-16)
Sempat lagi ucap selamat pengantin baru...pulu ni nama glamor ke atau nama betul.salam ukhwah fillah.
tisya
(2006-07-24)
cute nya...........bukan pulu..tapi saya..he he
pulu
(2006-08-01)
Allaahhuakbar! Salam Ukhwah Fillaah buat semua! Kapan Tel Aviv kita kuasai?
Daeng Jati
(2007-03-21)
Bugis??
pulu
(2007-04-24)
"Sesungguhnya Allah menciptakan kita bersuku-suku,berbangsa-bangsa,supaya kita saling kenal mengenal."
awa
(2007-07-26)
gambar awak nak macam member saya...huhuhu...Firdaus nama dia
pulu
(2007-08-04)
Astagfirullah... nama yang berat, seperti nama asli saya.
RaudhatuL Muttaqin
(2007-10-04)
pulu yang comel.. eh..terpuji pula..sorri
nafisah
(2007-10-11)
pulu... macam gambar lama saja sih
pulu
(2007-10-21)
Aku masih seperti yang dulu :)
Hibatullah
(2007-12-26)
amboi2 akhi pulu seorang saja ke? handsome juga akhi pulu ni ya. kirim salam kat keponakan.
smile roses
(2008-01-04)
Assalammualaikum.. ini rupanya akhi pulu :)
pulu
(2008-01-26)
Iya, Ok, Syukran.
pulu
(2009-10-26)
hehe... foto jadul ana masih ada

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083213 saat. Lajunya....