Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Saya tidak sanggup menghapuskan kegelapan tetapi saya sanggup meneranginya.
-- John Newton

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 70
Ahli: 0
Jumlah: 70




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 19 jam, 27 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Dehearty


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Dehearty JK Dehearty


JK Dehearty
[404 x 584 jpg]

Dihantar olehRindu_Rahayu
TarikhMay 04 2005
Hits4111
Undian3
Rating3.66667

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kumpulan Dehearty merasmikan JK dan kenangan bergambar bersama
Keterangan: Kumpulan Dehearty merasmikan JK dan kenangan bergambar bersama

Komen yang telah dihantar
uwaisalqarni
(2005-05-04)
bergaya sakan syabab2 kita ni..zulman nampak slamber je....pass tu khalifah mcm sakit mata ke?..gurau je syeikh!!tahniah le kepada Dehearty
Rindu Rahayu
(2005-05-04)
Ha masa tu tgh main satu permainan ngan kumpulan Dehearty...yg berdiri tu semua yg kalah...hehe..kesian...
kasih kekasih
(2005-05-04)
wajah hero2 idaman malaya....heheheh....
NaZa FirmaN
(2005-05-04)
tak sangka lah plak...yg sesi dehearty brsama peminat tu,prmainannya seronok..kalu tahu awl2 mmng nak join...tp kena uruskn apa yg penting dulu..
NaZa FirmaN
(2005-05-04)
trsenyum sendiri menyaksikan gelagat2 mereka semua...rugi sapa yg xjoin tu...
amyra myra
(2005-05-05)
kopiah putih tu tak nak perkenal kan diri ka?keke
NaZa FirmaN
(2005-05-05)
hahhaah..yg pakai kopiah putih tulah dia zulman...
Prof Muslim
(2005-05-05)
Masa ...dah tinggal beberapa org lagi nak kena "pecat"
Prof Muslim
(2005-05-05)
Best game gandaan tu..buat gelabah ...jer... hhehehe Prof kena juga
Prof Muslim
(2005-05-05)
Zulman paling segak ari tu..heheh
NaZa FirmaN
(2005-05-05)
pandai depa ya pror,artis2 dehearty cipta suasana brsama peminat..xsangka betui
NaZa FirmaN
(2005-05-05)
mereka leh kendalikan tanpa sebarang bantuan drpd ajk
FaRyZaN islamic
(2005-05-06)
tahniah kak naza
NaZa FirmaN
(2005-05-07)
tq FaRyZaN ,,,maaflah kalu akak ada menyusahkn
FaRyZaN IsLaMic
(2005-05-09)
takde r...hehe
Eyo
(2005-06-29)
NaZa_Firman memang cekal hati dan tabah...TAHNIAH...
Rashdin
(2005-07-09)
ai saya pun ada juga lah hehehehe
Eyo
(2005-07-24)
emmm iye ke rashdin....tapi saya ada juga waktu kelam kabut di masjid negara ptg sabtu tu...xnampak pun rashdin yang adanya cik naza serta seorang kawannya yang pakai kaca mata...
HAFIZUL
(2005-12-21)
Abang2 kat sana tu buat kerja dengan ikhlas tau.
Wawa 83
(2006-03-02)
Apapun, kalau tak ada Rashdin, JK Dehearty ni tak adapat dilaksanakan.. Kerjasama semua pihak amat dihargai.

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.079396 saat. Lajunya....