Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Orang-orang yang suka memuji dan mengampu bukan kawan sejati, kerana merosakkan hati kawannya.
-- -- Saidina Ali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 58
Ahli: 0
Jumlah: 58




  Yang Masuk Ke Sini
jasadkudisini: 7 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 9 hari yang lalu
isa777_musa: 9 hari yang lalu
zam_rizal: 18 hari yang lalu
wanja: 29 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
Kang: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Dehearty


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
songkok aji02 JK Dehearty


JK Dehearty
[224 x 359 jpg]

Dihantar olehRindu_Rahayu
TarikhMay 04 2005
Hits4368
Undian1
Rating10

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Ucaptama dan perasmian oleh Presiden Hanan di JK Dehearty pada 1 Mei 2005
Keterangan: Ucaptama dan perasmian oleh Presiden Hanan di JK Dehearty pada 1 Mei 2005

Komen yang telah dihantar
Kang
(2005-05-04)
Presiden yang dedikasi. Tapi dengar khabar ucapan ini diganggu betul ke? Kenapa nak ganggu Presiden berucap?
uwaisalqarni
(2005-05-04)
ganggu bukan apa kang..ganggu nak tacle kot..ada le sapa2 yg berkenan tu..nak usik presiden....tau ada sesapa yg berhajat nak kongsi jawatan presiden
Rindu Rahayu
(2005-05-04)
Hehe...terbantut ucapan Hanan...
Kang
(2005-05-04)
Itulah peliknya, apasal bagi arahan pada Hanan pulak? siapa yang patut berucap?
istisafa
(2005-05-04)
a'ala.. terbantut ucapan hanan.. lain kali kalau tengah berucap kalau nk cakap apa - apa tulis aje.. frust tak dapat dengar sepenuhnya.. :(
addey
(2005-05-04)
antara ucapan presiden "Tuan2 dan puan2...saya ni masih single" hehe..jangan mare
Kang
(2005-05-04)
Betul tu ciksu. Macamla Hanan tu baru pertama kali berucap merasmikan. Dah berpuluh kali ha... Yang peliknya berdiri belakang Hanan tu buat apa?
Rindu Rahayu
(2005-05-04)
Alaa Kang...nak jaga Hanan tu...satg kot2 ada org culik Hanan ka...tak ke susah...hehe...
kaze
(2005-05-05)
org seriusla bukan mainĀ²
Prof Muslim
(2005-05-05)
Mesti belajar lain kali mcm mana hadapi situasi mcm nie...bukan semua jeni ok jer...
Hanan
(2005-05-06)
bukannya apa pun, cuma ada yang tak sabar nak majlis dirasmikan segera.. hehe
riyas
(2005-05-06)
oooooo....sabar je..
FaRyZaN islamic
(2005-05-06)
baca skrip ker tu,kak hanan?hehe
FaRyZaN islamic
(2005-05-06)
jangan mare...
istisafa
(2005-05-09)
tak main la baca skrip.. hanan tk pegang apa2 kertas pun!
FaRyZaN IsLaMic
(2005-05-09)
gurau jer
FaRyZaN IsLaMic
(2005-05-09)
jk ganu
Hanan
(2005-05-09)
baca sajak... hahha
Rindu Rahayu
(2005-05-10)
Hanan...malu2 gitu bg ucapan...Rindu rinduulaa kat Hanan...
FARyzan ISLAMic
(2005-05-12)
baca sajak???powerla kak hanan...ucapan dalam bentuk sajak..hehe
NaZa FirmaN
(2005-05-13)
ala..ala puitis lg tu :)
Pdaus
(2005-05-24)
saper yang duk kat belakang Kaze ke?
NaZa FirmaN
(2005-06-26)
mana ada kaze??? itukan cik Presiden tu
ust zal
(2005-06-27)
saya doakan anda berjaya dalam misi penubuhan yayasan ukhwah.
Nurul Amin
(2005-07-10)
Baca doa lancarkan ucapan tak sebelum tu???
Addey
(2006-03-19)
sabarlah...ana sebablah tu Allah nak ada gangguan....
ladybirdy
(2006-07-07)
muka hanan kat sini ala2 ex roomate saya, name dia farhanin, ahli ukhwah juga...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
© Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081063 saat. Lajunya....