Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Usah merungut bila gelap; pasang lampu teranglah ia
-- Peribahasa Jawa

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 69
Ahli: 0
Jumlah: 69




  Yang Masuk Ke Sini
jasadkudisini: 7 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 9 hari yang lalu
isa777_musa: 9 hari yang lalu
zam_rizal: 18 hari yang lalu
wanja: 29 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
Kang: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK GANU KITE


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK GANU KITE songkok aji02


JK GANU KITE
[209 x 425 jpg]

Dihantar olehAdmin
TarikhApr 22 2005
Hits8072
Undian6
Rating5.66667

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Sambutan hari lahir Presiden Hanan dan Rumaishaaa dalam JK GANU KITE 2005
Keterangan: Sambutan hari lahir Presiden Hanan dan Rumaishaaa dalam JK GANU KITE 2005

Komen yang telah dihantar
simple shida
(2005-04-23)
wah... sodapnyer..kek tu... ... =)
istisafa
(2005-04-23)
subhanallah, cantik betul kaler kek tuu.. kalau tahu kek kaler purple.....
NaZa FirmaN
(2005-04-23)
oooohhh...bestnya sambut birthdy..hah lps ni kita raikan di pusat islam pula ye..heheheh
Hanan
(2005-04-23)
keknya memang cantik... mcm kek kawen.. malam tu prof pun mai.. jadi chef bbq
nur indah
(2005-04-23)
hahaha... kaksu... same la kite... asal nampak je purple terus terpikat ek?? mmg mcm kek kawen la Hanan ek.. ;-)
Firdaus Azimi
(2005-04-23)
kek kawin....hehe..hanan lak bila nak kawin..hehe..soalan cepu tepung cap kapak..
istisafa
(2005-04-23)
kaei, kalau kita tahu kek purple.. jalan kaki pun kita sanggup ek..
Rindu Rahayu
(2005-04-23)
amboii sedapnyaa kek tu...takpa lps ni kita celebrate kat pusat islam lak...bestla Hanan dua kali makan kek tapi tak naik2 gak badan dia tu..
Hanan
(2005-04-23)
kat rumah pun beli kek, 3 kalilah Rahayu... heheh
Hanan
(2005-04-23)
bila nak kawen? nak kawen masa besdayla.. dah telepaslak.. pengantin tak datang... hahhaa
Prof Muslim
(2005-04-23)
Er..ingat mai malam tu nak makan jer..tak pasal kena masak..isk...
nur indah
(2005-04-23)
uish.. jalan kaki kaksu? bior betoi?;-)dah terlepas tarikh ke Hanan? takpe, nnt akak bitau kat pengantin laki tu, besday Hanan thn dpn lak kenduri ek?
MohdHanafi
(2005-04-23)
bagus betul Prof. Muslim...mmg cekap handle bbq. ana berdiri plg kanan tu....:)
Prof Muslim
(2005-04-23)
Kek Besao...sgt siap bagi kat adik ngan mak...hehehe
anakhasanah
(2005-04-24)
makan pagi ngan kek.....best tu...minum air gresg oren...macam duk negori owang putis...
Firdaus Azimi
(2005-04-25)
mmmmm..kita pun bulan 4 gak...nak sambut gak..nih nak nangis ni..uwaaaa......
edlin
(2005-04-25)
tapikan lepas tue ujan.... kena naik atas... tak best...
edlin
(2005-04-25)
fatimah oiiii.... kita kat ganu jerk.... takkkan minum air oren pagi2 dah cam kat luar negara kot... air semalam tau!!!
Hanan
(2005-04-25)
firdaus. datangla jk dehearty, leh sambut lg.. anta lom penah mai pun
faryzan islamic
(2005-04-26)
alhamdulillah, semua still nampak hepi...
faryzan islamic
(2005-04-26)
hanan, nanti ana beli kek kawen akak..hehehe
faryzan islamic
(2005-04-26)
nanti boleh r datang JK pulau kapas akhir tahun ni
RuMaishaaa
(2005-04-26)
:)
Firdaus Azimi
(2005-04-26)
hehhe..kena dtg ke..ingatkan nak pos laju td..hehe..INSYA ALLAH..jika berkesempatan..
zulman
(2005-04-27)
Nak kek sikit ..... :)
faRYzan isLAMic
(2005-04-27)
akhi zulman, nak kek kena datangla jk nanti
anakhasanah
(2005-04-27)
ermm...akhir tahun ni ke...JK kat ganu...best r..tak nak makan kek agi..muke dh naik sembab dh..
RuMaishaaa
(2005-04-27)
ye ke cik najah?nnt akak buat cheese cake..gerenti tak tembam:)
Hanan
(2005-04-27)
cheese kek? Nak jugak.. hehe
Prof Muslim
(2005-04-27)
Eh..mana penyu takda dlm gambo....rugi arrrr
RuMaishaaa
(2005-04-27)
sape nak cheese kek..kena attend next jk ganu..kikik..pastu g la tangkap gambar penyu..raikan prof..dok gitu?
Hanan
(2005-04-28)
penyu ada kat banner.. kek
faryzan islamic
(2005-04-28)
penyu ada kat banner???
Hanan
(2005-04-28)
org yang lukis pun tak ingat..
faryzan islamic
(2005-04-28)
oii baru ingat..ishh apala ana ni..
anakhasanah
(2005-04-28)
jom datang rantau abang...tk yah tengok gambar je...terus leh tengok penyu betol...penyu!!!kau mesti datang kalo JK ukhwah buat kat sane....
anakhasanah
(2005-04-28)
nak wat kek ke...kiter makan lempeng kelapa n lepat pisang dah laaa....kak mar yang masak...ana gerenti...laku nye...cube try test...emm
faryzan islamic
(2005-04-28)
penyu maner ader lg kat rantau abang
Vanadium Oksida
(2005-04-28)
emm..cam sedap aje kek tu.....cun pun cun..eeemmmmmm..sedap... salam mains penuh berkrim dprd ana.. :)
anakhasanah
(2005-04-29)
ermm ye ke dh tak de penyu...ana tak tahu laa plak...bih tu...sampai tahap tu kepupusan spesies penyu..bukan cam sedap..memang sedap pon..
edlin
(2005-04-30)
eh dah takdek ke penyu kat rantau abang??? tak tau pon...
edlin
(2005-04-30)
alaaa kiter gi JK kat tasik kenyir plak ar...
faryzan islamic
(2005-04-30)
betul tu..kat sana ada toman
RuMaishaaa
(2005-04-30)
haa...promote..promote..toman la..bahau la..nnt makan sardin udah la ek..
Firdaus Azimi
(2005-04-30)
mmmm..bila nak wat jk kat perak lak wei....
anakhasanah
(2005-04-30)
toman je ke...ana takut todak ade skali,,,nanti tak pasal2 jadi sejarah serangan todak jk ukhwah
Admin
(2005-05-01)
org perakla anjurkan firdaus.. :P
Pdaus
(2005-05-04)
sapa yang buat kek tu?
anakhasanah
(2005-05-04)
org kat kedai yang kami beli laa pdaus..ape daaa
aKujErr
(2005-05-06)
eee best nya korang yerk..
edlin
(2005-05-10)
hehehehh kak mar ni... lawak ar!! sardin pon ikan gak kak mar... cuma tak yah ar sampai g tasik kenyir hy tok makan sardin!!
trigO
(2005-05-22)
InsyaAllah ade lg jkganu nk join 'tek!=D
tumpang
(2005-06-24)
umur dah 23... hmm...
wirda
(2006-06-07)
sedapnya kek tu...ana peminat kek lah
mohamad
(2007-01-19)
hhhmmm....nak sikit...boleh?
eja23 tgkrg
(2007-06-20)
Presiden Hanan yang mana satu ye...maaf lah saya ni baru join ukhwah ini....

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.080946 saat. Lajunya....