Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Setiap awal tahun Allah SWT menghadiahkan 8760 hadiah amat berharga untuk setahun. Bagaimana anda menggunakan 8760 jam itulah yang menentukan kemajuan atau kemunduran hidup
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 70
Ahli: 0
Jumlah: 70




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 18 jam, 29 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> syed


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
NaZa FirmaN upper SIX sblmku


syed
[234 x 363 jpg]

Dihantar olehsyed
TarikhApr 15 2005
Hits9211
Undian6
Rating3.66667

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
assalamualaikum wbt...maafkan dosa saya selama saya menjadi sahabat kamu di portal ukhwah.com ni..wassaalm...
Keterangan: assalamualaikum wbt...maafkan dosa saya selama saya menjadi sahabat kamu di portal ukhwah.com ni..wassaalm...

Komen yang telah dihantar
Firdaus Azimi
(2005-04-16)
assalamualaikum syeikh..leh jadi abg ipar camni..hehe..salam ukhwah dr ana...(syed ini terbuka utk dingorat)
ABg IMaM
(2005-04-16)
Assalamualaikum....ini dia syed rupanya...dok kelek kitab ape tu?....kitab al-azkar ker?...
syed
(2005-04-16)
ahlan bikum..
meow
(2005-04-16)
nmpak mcm sejuk jer...?? siap bersarung tgn lg... :-)
Pdaus
(2005-04-16)
haha pegang kitab terbalik!!! jangan Marah!!!
ami haiqal
(2005-04-17)
aah mmg terbalik kot..
dakwah ilahi
(2005-04-18)
aikkkkkk...tekun nampak...baca bab aper tu..yg pentingkan perbanyakkan ilmu
umamah
(2005-04-18)
masya'Allah terkejut ana ingatkan saper?! rupa-rupanya pak syeikh kite.
riyas
(2005-04-18)
assalammualaikum..salam ukhwah syed.... muka mirip sepupu ana....he
Prof Muslim
(2005-04-18)
Salam ukhwah Syed baru dapat tengok muka enta nie...
vanadium Oksida
(2005-04-19)
wah..hensem betul...Assalammualaikum
hannah mirwana
(2005-04-20)
keturunan syed ker sheikh??
syed
(2005-04-20)
alhamdulillah allazi jaalani min zuriyyat fatimah azzhara..RA...yg penting taqwa..taqwa..ingat deh..
khalifah
(2005-04-21)
SEMOGA JD ULAMA MUKTABAR..
saiful Islam
(2005-04-22)
Salam Ukhwah. Mudah2an ilmu & akhlak enta seiringan.. Ameen..
mujahadatunnafsi
(2005-04-23)
Lawanya.....frame.... :) Salam ukhwah, takbir !!!
hannah mirwana
(2005-04-24)
ah..ah.. lawa la frame tu, sheikh wat camner ar??? ukhwah fillah
syed
(2005-04-24)
hemm..sekoda jer mana ade lawo...
syarifah kp
(2005-04-25)
eeee...macam kat eskimolah plak..kat mn ni?
riyas
(2005-04-25)
ape yg ditunjukkan di laur, biarla same dgn di dalamnye....kejujuran dan keikhlasan itu melambangkan ketakwaan kite kepada Allah....
riyas
(2005-04-25)
andainye hitam,hitamla jadinye... andainye putih, putihla jadinye... jgn manis setakat di lidah saja, tetapi di hati lain...waallahu alam...
riyas
(2005-04-25)
renungan kite bersama....
Rindu Rahayu
(2005-04-25)
aikk...dalam maknanya tu Abg Riyas...;p
cinta madinah
(2005-04-26)
salam ukhuwah untuk sdra syed...mga berjaya dunia akhirat..:)
Firdaus Azimi
(2005-04-26)
mmmmm...kata2 pedas,manis dan sedikit masam drpd riyas utk tatapan semua..cuma terfikir...kenapa disini dilandingkan ayat ini..?
syed
(2005-04-26)
hemm..bak kate pepatah..kalaukita makan lada kita akan terasa pedasnya..kan2..kalau x makan maka tak terasalah..pedasnya lada tu..
ABg IMaM
(2005-04-27)
aik....mcm ada misteri pulak nie...misteri antara benua kot :P
Chemote
(2005-04-27)
terasa pedas? makan cili? cakap pasal cinta? alahaiii...asal cakap kat komen pic syed ni? ishk...simbolik sungguh..
Firdaus Azimi
(2005-04-27)
mmmm..tu la pasal......tapi biar takat ni je la.ada adab nak menegurkan.hidup biar beradat.
Hanan
(2005-04-27)
misteri nusantara kot..:)
Vanadium Oksida
(2005-04-28)
nak berkenalan boleh..tak...ade gaya cam ulamak nie...insya-Allah
syed
(2005-04-28)
hemm...biarlah cinta tu kepada Allah...summa rasulullah..summa abawaina..summannasu jamiiann...lupakanlah perkara yg melaghakan..wasslam..
MeowHidayah
(2005-04-29)
salam perkucingan dr ana.... meeoowwwww...
Firdaus Azimi
(2005-04-30)
hehehe..cam nak joint lak geng kucing ni...meooow..auwwwwwww....nyampah mak tau..hehe
syed
(2005-05-01)
hem kucing pun ade salam jugak..ni hebat sungguh ni,..heheh ahlan2 bikum ya akhi fil islam...
songkok aji02
(2005-05-03)
cantik gambar masjid kat dinding tu.. hehehehe
ami haiqal
(2005-05-04)
nak tempah ke??boleh ana sediakan nanti hehe ahlan bika ya akhi..songkok..
kuahdurian
(2005-05-09)
ni kat mana ni? kat dinding tu ada pasang wallpaper ek?
HuffazGirl
(2005-05-23)
alhmdlh sejuk mate mmandang.
firdaus 9
(2005-07-04)
ni pun gambar...terus saja lah cakap, jangan marah eh? Buruk betul, memang klakar lah!!.. ana bagi 1 rating saja
alea13
(2005-07-08)
firdaus_9: nak menegur biar beradab.. bukan public macam ni..
ilal haQ
(2005-07-16)
alhamdulillah...moga ilmu&amal seiring akan melahirkan iman yang kental. nak buat baik ni banyak dugaannya yang penting nawaitu kita hyn Allah yang tahu.
ratusyahadah uiam
(2005-08-25)
firadus_9: ada jugak orang yang tak pandai berbahasa..jaga bahasa Kalau tak mahu iri terluka..:)
sesejuksalju
(2005-09-04)
bukan rupa,pgkat,harta yang dipandang,walakin iman wattaqwa..:)
dyah
(2005-09-06)
assalamualaikum...saya nak berkenalan dengan abang syed boleh?
maisarahlisa
(2005-09-21)
Syed.. moga dipermudahkan segala urusan...
jaa
(2005-10-12)
semoga menjadi seorang anak yang soleh...
zalai
(2005-10-23)
tak pernah uat salah
ABg IMaM
(2005-10-27)
syed...senyap saja...apalah enta ni firdaus9...:(
HUSSAIN
(2005-10-30)
assalamualaikum syed anta di mana.....ni? macam lain dari mesia saja...
abdyilahi
(2005-11-10)
hahaha...sekali tu bukan kitab dah....muqaddam edisi tebal
pai
(2005-11-27)
hm...belum wudhu agaknya..tu pasal pakaai glove... atau nak pergi racing...haha
hanis syuhada
(2006-01-02)
entahlah..bnyak betul misteri.moga jadi Insan yang bertaqwa
Jubah Putih
(2006-01-08)
eh macam nak naik gunung everest fulak :di
fizah 862000
(2006-02-12)
ukhwah fillah
fizah 862000
(2006-02-12)
ukhwah fillah
zilzal
(2006-04-03)
mak aii..betul-betul ni..
nabilpoyo
(2006-06-02)
balut habis...hihihi...sejuk agaknya kan...hihi
kamalhisyam
(2006-06-02)
dah tak muncul orangnya...
Nuur Iman
(2006-08-15)
akhi kat mana?best nya kalau dapat pergi timur tengah..impian....
syed
(2006-08-29)
salam taaruf..ni dulu bujang..sekarang dah kawin..
nurul fazlina
(2006-09-26)
Assalamualaikum....... salam taaruf kepada anta. selamat berpuasa.......
Damya hanna
(2006-11-25)
maka macam syadid saja...heheheeeeeeeeee jangan marah...
saffar
(2007-01-09)
dah pergi haji ke syed....kena pergi haji dulu baru nampak lagi hebat
zubaidah
(2007-02-22)
salam ukhwah saudara syed...sejuk hati memandang.kalau lah semua lelaki seperti saudara, kan cantik dan indah bumi Allah swt ini...apa-apa pun,jaga diri,iman dan akhlak...
zubaidah
(2007-02-22)
Dan....Jihad Fisabilillah...gaya bercakap macam org pantai timur saudara syed ni..maaflah kalau silap.huhuhu
syed
(2007-03-08)
syukran lakum....jangan tertipu dengan luaran..pandanglah dalaman
nurulizzaishak
(2007-03-24)
salam ukhwah fillah...:)
zubaidah
(2007-05-13)
iye...iye...itulah nak cakap ni...kadang-kadang,kita selalu tersilap antara kaca dan permata...itulah yang selalu berlaku.
zubaidah
(2007-05-13)
tapi ingat,kadang-kadang dari luaran kita dah boleh kenal dalamannya...tapi tak semua tekaan kita betul.tapi bukan semuanya.
maktam
(2007-05-21)
Assalamualaikum..sejuk mata tengok adik maktam ni..belajar mana ye?
syed
(2007-09-04)
sekarang mengikuti kursus KPLI LPBS j-QAF
mujahid007
(2007-09-05)
SALAM...
mujahid007
(2007-09-05)
SALAM...
mujahid007
(2007-09-05)
syed belajar di mana???
mirul135
(2007-09-14)
salam..
aisya humairah
(2008-03-24)
salam ukhwah dari ana...
Wawa 83
(2008-08-15)
Syed orang arkam ke??
syed
(2008-09-26)
taklah
akieraarieka
(2008-11-13)
macam kenal saja.....
syed
(2009-09-28)
salam ukhwah fillah...lah ni ana dah jadi seorang ayah kepada 2 oragng putera dan suami kepada seorang kekasih hati InsyaAllah...doakan ana..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.085961 saat. Lajunya....