Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-08-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bahkan orang yang ada penawar racun tak berani hendak minum racun
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 84
Ahli: 0
Jumlah: 84




  Yang Masuk Ke Sini
izad: 12 hari yang lalu
the_brOtherz: 40 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> aa startrek87


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
 ABg IMaM


aa startrek87
[310 x 231 jpg]

Dihantar olehal-biruni03
TarikhApr 07 2005
Hits4396
Undian2
Rating8.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
assalamualaikum..
erm... Salam ukhwah drp saya
Keterangan: assalamualaikum.. erm... Salam ukhwah drp saya

Komen yang telah dihantar
Firdaus Azimi
(2005-04-11)
hehehe..salam ukhwah...cantik ego awk tu yek..posing ngan mak yea...kim salam kat mak yea..(bakal mak kita juga)
Prof Muslim
(2005-04-11)
yang mana al-biruni ? Eh..Zimi ..anta pun datang juga ek ?
Prof Muslim
(2005-04-11)
eh...ke aa_startrek87 ke ? eh..apa kes ?
kaze
(2005-04-13)
prof ok prof
vanadium oksida
(2005-04-13)
Assalammualaikum..lawa motor...e-go
aqsaku
(2005-04-14)
naik moto p skolah..
tumpang
(2005-04-15)
ego betollahhh...
Hanan
(2005-04-21)
moto tu ke e-go nye.. konpius tul
Firdaus Azimi
(2005-04-23)
moto tu la ego...ego sungguh moto itu..itu sungguh moto ego..
hanIshumaIra
(2005-04-23)
salam ukhwah... muat ke tu naik bertiga,...hehe...
aKujErr
(2005-05-04)
hehe... cam kenal je die..tapi kat mana yark.. muat kot kalo nk nek ber3 tu..huhu...
p-jat
(2005-05-06)
salam ukhwah... Tp yg mushkilnya,benda apa yang dipegang tu? teh o' ker? =)
cekediss
(2005-05-18)
al-biruni03
(2005-09-01)
assalamualaikum.. hehe tak perasan pula gamba ni terkeluar... huhu.. tu bukan mak lah.. tapi makcik =),,
al-biruni03
(2005-09-01)
al-biruni dok hujung sekali .. yang pegang kuah satee,, huhu
al-biruni03
(2005-09-01)
-prof muslim.. hehe aa_startrek87.. saya lah tu =P
malay paan87
(2005-09-11)
posing erk syairah?
abdyilahi
(2005-11-10)
KEM SALAM SKUTER, nak masuk minang skuter tu ...........boleh tak...kiki
samudra
(2005-12-17)
mek rempit
Addey
(2006-03-17)
Makcik tu paling lawa... ke dua laa ialah motor tu...hehe
Ketotoi
(2006-04-23)
Minah motorrr, brommmm
myislam
(2006-06-02)
wah,dia naik EGO lah....heheehe...salam perkenalan dari saya myislam
hidayat tuan
(2007-01-09)
jangan jadi minah rempit sudah...
ShahrulZaman
(2007-02-01)
Belakang tu pokok apa?
ahmiedah79
(2007-03-21)
salam perkenalan dari ku
Al-Qarni
(2007-05-22)
gejala rempit kian berluasa....
akil78
(2009-02-07)
salam ..kirim salam kat mak mertua yerr..hee

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083022 saat. Lajunya....