Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Semua masalah boleh diselesaikan dengan cemerlang, asalkan kita menumpukan pada penyelesaian, bukan pada masalah. Allah SWT menyertakan penyelesaian untuk setiap masalah.
-- Kang Razzi Armansur

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 70
Ahli: 0
Jumlah: 70




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 18 jam, 31 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Su dan Wida


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Pernikahan tumpang simple shida


Su dan Wida
[334 x 237 JPG]

Dihantar olehistisafa
TarikhJan 17 2005
Hits4846
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kenangan bersama Wida di Giant KJ, sebelum Wida berpindah ke Johor Bahru... I'll miss you so much!! (Hanan yang ambik gambar ni)
Keterangan: Kenangan bersama Wida di Giant KJ, sebelum Wida berpindah ke Johor Bahru... I'll miss you so much!! (Hanan yang ambik gambar ni)

Komen yang telah dihantar
tumpang
(2005-01-17)
pindahhh?? pindah dari Giant KJ ke Giant JB??? hehe..
riyas
(2005-01-17)
ha...betul la tu tumpang... kak su plak tinggalla seorg diri di giant tu....hehehe xla...riyaskan ada...eheheh
Kang
(2005-01-17)
Lokasi bergambar: depan Giant. Wida pindah dari unitar KJ ke unitar JB. Giant Mall KJ tempat lumrah pertemuan dan perbincangan
kasih kekasih
(2005-01-17)
giant yg dekat tmnet tu yer kak su...xper nanti ct temankan kak su pulak yer..
istisafa
(2005-01-17)
ok ct.. makasih.. kita jangan ajak pakcik riyas datang yeak..
kasih kekasih
(2005-01-17)
a'a jgn kita ajak pakcik tu...hhee....jgn marah pakcik..
Hanan
(2005-01-17)
Wida, rajin2la mai KL ek, sian Giant ilang pelanggan
afiza ahmad
(2005-01-17)
Sedihnya..aku bakal merinduimu..hehe..tak dpt nak makan sandwich tuna mayor giant Kj lagi
tumpang
(2005-01-18)
kesian kat riyas.. tak patut diorang buat mcm tu.. kan..?
riyas
(2005-01-19)
betul la tumpang... x kasian langsung nenek su n nenek ct tu.... xpe....ada kapal selam, ada kete kebal....
riyas
(2005-01-19)
wida "abisla kopak duit aku kena selalu dtg giant kj"....heheheheh
riyas
(2005-01-20)
tingginye wida ye nenek sue.....heheheh
muslimin23
(2005-01-21)
what???? kak wida dah nak pindah??? apasal tak bagi tahu????
nur indah
(2005-01-22)
sayonara wieda... huhu... sedihh.. bile lagik kite nak jumpe ek?? good luck to u...
wida widi
(2005-01-26)
keke..muke serabai gak kaksu letak ek..pepun Thanx wat org KL,org IPOH,S'bn sumer la..jgn lupekan wida au
pena sufi
(2005-01-28)
kak wida...salam ukhwah
riyas
(2005-01-28)
kak su....salam ukhwah....
istisafa
(2005-02-01)
riyas.... salam ukhwah....
kasih kekasih
(2005-02-03)
kak su...riyas...salam ukhwah....
istisafa
(2005-02-03)
siti.... salam ukhwah....
riyas
(2005-02-03)
siti....salam ukhwah...
kasih kekasih
(2005-02-04)
salam ukhwah....ukhwah salam...
MeowHidayah
(2005-02-20)
lagu tu dia kata serabai? ish..ish..ish... dasatnya serabai... huhu...
istisafa
(2005-03-29)
itula wida, cam tu dia kata serabai, pelik ek..
Hanan
(2005-03-30)
serabai muka takpe, jangan hati yang serabai :D
istisafa
(2005-04-02)
hati serabai cam ner lak tu, hanan? tak pernah dengar lak hati serabai.. hihihi....
Hanan
(2005-04-05)
hati serabai nih ala2 bau ikan di pasar.. hehhe
aqsaku
(2005-04-14)
serabai dlm TAQWA .. tak po..
Ukhwan
(2005-04-16)
siapa dia kak wida tu,boleh bg tahu.dia cantiklah....
istisafa
(2005-04-18)
wida memang cantik.. lentik bulu matanya.. hidung pun mancung..
riyas
(2005-04-18)
hehehehheheheheh
istisafa
(2005-04-23)
gelak riyas.. riyas pun sama gak kan.. mata ala2 hrithik roshan gitu.. ;p
Hanan
(2005-04-25)
cari jodoh kat galeri ke..:P
istisafa
(2005-05-04)
hehehehe..
riyas
(2005-05-26)
pandaila kak su..hehehehe
uqu
(2005-12-11)
Assalamualaikum... bro Riyas... kak su dah puji tu terima saja lah... malu2 Meow pulak
samudra
(2005-12-13)
yang pakai telekong putih tu miripp mak hamba
istisafa
(2005-12-20)
isy, ye ke.. tak sangka ya.. :) dah tua pun..
riyas
(2006-02-18)
umur saja tua tapi awek muda tuuu.... betul tak kak su...hehehe
istisafa
(2006-02-20)
pandaila riyas.. hehehehe
smile roses
(2008-06-24)
windu kat kak wida.. akak..
Nurizmi
(2009-01-07)
KEINDAHAN YANG tak perlu DIPERTONTONKAN...nauzubillah..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.082118 saat. Lajunya....