Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kepuasan itu terletak pada usaha bukannya pada pencapaian. Usaha sempurna adalah kemenangan sempurna.
-- Mahatma Ghandi

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 67
Ahli: 0
Jumlah: 67




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 19 jam, 38 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Pernikahan tumpang


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
amyra myra Su dan Wida


Pernikahan tumpang
[386 x 256 jpg]

Dihantar olehtumpang
TarikhJan 17 2005
Hits9887
Undian3
Rating1.66667

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
sahhhhhhhhhhhh... alhamdulillahh.. amiinn.. :)
Keterangan: sahhhhhhhhhhhh... alhamdulillahh.. amiinn.. :)

Komen yang telah dihantar
ABg IMaM
(2005-01-17)
Assalamualaikum...patutnya ana yg jadi jurunikah tu...barulah....enta nikah org mane?...
tumpang
(2005-01-17)
tarikh kejadian.. 26/12/2004 (tsunami) .. di sabak bernam... ana telah nikahkan pak imam tuu...
kasih kekasih
(2005-01-17)
alhamdulillah...ehhe...selamat semuanya...
Hanan
(2005-01-17)
Tahniah!! Maaf tak dapat hadir aritu.. Gamba pengantin perempuan takde ke
farisHaq
(2005-01-19)
patut la pak imam tu nampak berseri2
tumpang
(2005-01-20)
pak imam tu plak yg kawen...
riyas
(2005-01-20)
pak imam ye kawin....eheheh
indah hati84
(2005-01-21)
ekekekekekekeke..klakola
hanishumaira
(2005-01-21)
sabak bernam tu kt ner erh,... bunga manayg tumpang sunting nih,..???apapun, semoga bahagia hingga ke akhir hayat.......chow!......
itsjustme
(2005-01-23)
tahniah...
pena sufi
(2005-01-28)
tahniah ye!!! semoga berbahagia....dgn family islam
ilahkisas
(2005-01-30)
macam budak muslimin kolej islam kisas
tumpang
(2005-01-31)
ilahkisas... betul ke sama?
hasliza
(2005-02-01)
tumpang lalu......tahniah...selamat berbahagia hingga ke anak cucu piut dan selepasnya.....
wardahdesa
(2005-02-05)
tahniah ..moga kekal hingga ke akhir hayat..
selembut salju
(2005-02-05)
tahniah tumpang...mg kekal bahgia ke anak cucu
nuraiman khairunnissa
(2005-02-23)
assalamualaikum... nampa cool jer sudara tumpang...
fainis
(2005-02-27)
tahniahh...
fainis
(2005-02-27)
sabak bernam kat ner? ana pun gi kenduri (26/12/04)kat sabak.kat pekan sabak...
srikandizinnirah
(2005-02-28)
eemmm...mane pengantin pompuannye ... nak tengok
fasu
(2005-03-07)
haah, ner ngantin pompuan nyer.nak nengok gaks................
tumpang
(2005-03-08)
alhamdulillah.. sekali lafaz..sabak bernam kat batu 37 darat.. kalo nak gambo pengantin p'puan.. email saya... [email protected]
amin rawana
(2005-03-13)
alhamdulillah... terbina sebuah masjid
riyas
(2005-04-02)
sah..mmg sah...
maisarahlisa
(2005-04-06)
tumpang lalu tok kadi.... he he he
maisarahlisa
(2005-04-06)
ushh tok imam leee
mohdshafik
(2005-04-11)
nie dah abis fikir ker !!!!!!!?????hahahahaha
Prof Muslim
(2005-04-11)
nak tumpang nikah sekali boleh ? hehehe
pai
(2005-04-13)
nak tumpang nikah due kali boleh? hehe...
aqsaku
(2005-04-14)
adik baju merah nmpak macam nk kawin gak,,,,
addey
(2005-04-20)
pakcik pakai baju biru nampak mcm tak komfiden jer cara imam tu?..jangan mare
ABg IMaM
(2005-04-27)
bukan tak konfiden....beri perhatian tu...maklumkan saksi 25...:P
sufti ilham
(2005-07-28)
alhamdulillah.. tahniah.semoga bahagia selamanya,insyaAllah.amin.. :-)
ilham thahurah
(2005-08-25)
kak sufti bila lagi.....ahaks...hakhakhakahk....
rexy
(2005-09-06)
sejuk mata memandang...ukhwah fillah
ratusyahadah uiam
(2005-09-09)
kak sufti memang dah tak lama itu..hehe..jangan marah ek..:P
pai
(2005-11-26)
budak baju merah tu saksi juga...
ABg IMaM
(2005-12-08)
tapi tumpang....ana rasa yang nikahkan enta tu bukan tok imam...naib kadhi...cuba cek balik
Faryzan Islamic
(2006-01-10)
saya terima nikahnya dengan....
yina
(2006-02-20)
Alhamdulillah...moga ikatan suci tu berkekalan hingga keakhirnya...tapi yang tak sronoknya..takdapat tengok dengan jelas pengantiny dan mana pgantin prempuan..kasilah tengok..
yina
(2006-02-20)
erm..tak sabar rasay untuk lalui saat2 tu..tentu mendebarkn..
nadiah aisyah85
(2006-02-21)
mesti gementar gila
Saifuddin
(2006-08-28)
Tahniah, muga bahagia serta sakinah.
nur kasih87
(2006-12-28)
macam terketar saja tangan tu...hehe..
Addey
(2006-12-30)
Dato Ismail Khamus kah yang pakai cermin mata itu?
aimanhafidz
(2007-01-01)
apa yang dia cakap? nak tau juga....hehehehe
Daeng Jati
(2007-05-19)
macam orang jawa
najmiya
(2007-07-27)
tahniah..
mujahid007
(2007-09-08)
sahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Abahh
(2007-09-26)
tahniah......dah berapa org lah ni......moga terus berbahagia
ABg IMaM
(2007-11-08)
tumpang pun dah selamat dengan keluarga dia...gone but not forgotten....:-)
fizizzuddin
(2009-02-19)
ALHAMDULILLAH...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.086128 saat. Lajunya....