Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kalau Hidup Tidak Boleh Menyenangkan Orang, Jangan Menyusahkan Orang

-- Meow (Warga Ukhwah.com)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 60
Ahli: 0
Jumlah: 60




  Yang Masuk Ke Sini
jasadkudisini: 7 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 9 hari yang lalu
isa777_musa: 9 hari yang lalu
zam_rizal: 18 hari yang lalu
wanja: 29 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
Kang: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Majlis Perkahwinan Syamer


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Majlis Perkahwinan Syamer Kenangan bersama Inteam


Majlis Perkahwinan Syamer
[415 x 175 jpg]

Dihantar olehNaza_Firman
TarikhJan 12 2005
Hits7742
Undian3
Rating1.33333

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Kenangan di Majlis persandingan Syamer di Merbau Sempak. Kenangan bersama Inteam
Keterangan: Kenangan di Majlis persandingan Syamer di Merbau Sempak. Kenangan bersama Inteam

Komen yang telah dihantar
mujahadatunnafsi
(2005-01-12)
Bersatu kembali..
alea13
(2005-01-12)
pengantin baru & pengantin lama.. ;-)
NaZa FirmaN
(2005-01-13)
inilah yg dikatan impian kasih kan...semuanya nampak ceria sokmo dimajlis perkahwinan syam&erlina..
cempedak
(2005-01-15)
subhanaLlah..aLhamduliLah.....semua berseri2 yek..
fiq khairisyam
(2005-01-16)
abang Mie sorang je?!
pena sufi
(2005-01-16)
eh dah besar dah anak abg amin
NaZa FirmaN
(2005-01-18)
anak amin mmng sihat..comel sungguh si afnan..
wawa 83
(2005-01-20)
Alhamdulillah...
ros nur
(2005-01-25)
selamat pengantin baru....
Annisa
(2005-01-27)
Selamat pengantin baru..cute la afnan
ismi safiza
(2005-02-10)
nk berseri kene kawen.. :)
NaZa FirmaN
(2005-02-21)
tak kurang juga si comel afnan ni jd tumpuan ye,,,, :)
NaZa FirmaN
(2005-02-21)
amacam pengantin.....jelous ke..?
safa indah
(2005-02-21)
gambar syam tu gambar tampal. Nampak sangat.... he he he
nuraiman khairunnissa
(2005-02-23)
ha'a la... bile abg mie nk 'berdua' plak yer...;)
nuraiman khairunnissa
(2005-02-23)
abg amin tu.. baju nk matured ngn zaujah jer.. hihik..
NaZa FirmaN
(2005-02-26)
gambar ni memang betullah...ana ada pd majlis ni n ana sendiri yg jd jurufotonya...naper safa indah,cam xpuas hati je..???
NaZa FirmaN
(2005-02-26)
suka tgk amin n zaujah nye...sentiasa sehati sejiwa...sporting plak tu..smg bahagi dunia n akhirat...:)
muslimahsejati
(2005-02-28)
wah sonok tgk semua ada tp mana abg syah kita..ermm abg mie solo jek..bile plak
NaZa FirmaN
(2005-03-01)
waktu ni syah dah blk dulu..dia ada urusan lain kot..
nams
(2005-03-26)
smg berkekalan hingga ke akhir hayat,insyaAllah...
salamuNajah
(2005-04-02)
abg mie:alamak aku jgk yg solo lagi...sabar..sabar..
norhikmah
(2005-04-06)
comelnye afnan..
aqsaku
(2005-04-14)
impian kasih....dah tertunai..
kilauansyifa
(2005-05-04)
alhamdulillah..semoga berbahagia sehingga akhir hayat...
tuyup
(2005-05-06)
~epi alweyz~
puteribongsu
(2005-05-18)
bila kawin?apapun selamat pengantin baru...........
khairah
(2005-05-22)
semoga kekal ke akhir hayat hendaknye
hariz
(2005-05-27)
semoga cinta disemai kasih di abadi
cintamadinah 82
(2005-07-02)
selamat pengantin baru syam.. semoga bahagia ke anak cucu
cintamadinah 82
(2005-07-02)
erm.. semua dah ada pasangan.. abg mie bila lagi??
najah daieman
(2005-07-20)
tahniah..semoga kekal hingga ke syurga..
annamuslimah
(2005-07-28)
semua pakat dah berkepit dengan isteri....abang mie tu bila lagi...tak tergugat ke tengok kebahagiaan mereka tu...hehehe
binafsya
(2005-08-17)
semoga kekal bahagia sokmo..
ukhwahmuslimah
(2005-09-29)
Alhamdulillah,semua ahli group Inteam dah mendirikan masjid.Abang Mie bila lagi?Dah ada calon ke belum?
putri syiffa
(2005-11-14)
selamat pengantin.........baru.alhamdulillah.....masjid baru
akwa
(2006-01-11)
ni yang buat nak kawin jugak ni..
faizatuzzahrah
(2006-01-25)
Selamat Pengantin Baru buat Syam& Erlina.Semoga berkekalan hendaknya.Ameen.....
kakciknah
(2006-02-19)
bagusnya kahwin...............
ainur88
(2006-03-05)
Alhamdulillah..semoga dicucuri rahmat
asy-syahadah
(2006-10-05)
alhamdulillah...semoga kekal hingga ke syurga.....hm,yang kawin dah dapat anak,yang belum kawin,dah kawin...yang lagi seorang tu bila lagi????nak cari cinta si zulaikha???
WAHEEDAH
(2006-10-06)
Alhamdulillah....moga kekal untuk selamanya
tasbih 30
(2007-01-07)
siap ada majlis persandingan ke... kahwin cara islam ke??? ini portal agama benda-benda kurafat macam bersanding patut di pandang serong disini... maaf lakalau tsinggung
farah hanan
(2009-11-07)
cakap siang pandang2 tasbih. Ada nampak orang bersanding ke?? maaf kalau tersinggung

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081308 saat. Lajunya....