Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Apa yang dilihat, dimakan, didengar akan jadi sebahagian daripada diri kita
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 73
Ahli: 0
Jumlah: 73




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 19 jam, 42 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Inteam & DeHearty


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
IMAD Perkahwinan Syam DeHearty


Inteam & DeHearty
[390 x 255 jpg]

Dihantar olehWarie_DiHati
TarikhJan 08 2005
Hits5715
Undian4
Rating5.5

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
InTeam & DeHearty di majlis perkahwinan Syam
Keterangan: InTeam & DeHearty di majlis perkahwinan Syam

Komen yang telah dihantar
Hanan
(2005-01-08)
Pengantin mencemar duli nyanyi gak ye.. hehe
nur indah
(2005-01-08)
aikk.. pengantin nyanyi gak ke... hehehe... nyanyi lagu selamat pengantin baru kot ek?? ;-p
istisafa
(2005-01-10)
isy, tak kan nak nyanyi untuk diri sendiri, kaei.. untuk kaei laaa.....
NaZa FirmaN
(2005-01-11)
hah..dah kuar pun gambar yg dinanti..kelas gitu pengantin lelaki memang sproting...itulah UKHWAHFILLAH namanya.. :)
cempedak
(2005-01-15)
cha yuKKK..;-)
fiq khairisyam
(2005-01-16)
wah, abang Syam memang best!!
pena sufi
(2005-01-16)
hahaha...ada gak istilah "mencemar duli" utk pengantin
nur indah
(2005-01-22)
ade plak kaksu ni... merepek je... ;-p kasik can aaa syam nak nyanyi di hari bahagia dia... ;-)
wawa 83
(2005-02-09)
Ukhwah fillah never dies...
yusra
(2005-02-14)
amboi..nyanyi lagu apa??
mizz mie
(2005-02-15)
gabungan 2 group...mantap!
nuraiman khairunnissa
(2005-02-23)
wah abg syam... kuning menyilau noo...
srikandizinnirah
(2005-02-28)
tak jemput kite pn...
nisya zahra
(2005-03-24)
aii pengantin nyanyi gak... lagu apa agaknya?
vanadium oksida
(2005-04-06)
amboi..nyayi lagu ape tu..?
aqsaku
(2005-04-14)
abe syam dok ingnat lirik..hahahaa
mujahadatunnafsi
(2005-04-23)
Bersatu kembali.....
MaWaR84
(2005-04-30)
nicee
angahieja
(2005-08-13)
sronoknyer...
kalimahsuci
(2005-11-27)
apa yang melucukan pengantin nasyid tu ye??
ilahnurani
(2006-03-28)
bestnyeee.....
UIHR
(2006-11-09)
semoga kekal abadi
adibahazrah
(2007-02-11)
selamat pengantin baru.......
khaulahazwa
(2007-11-05)
semoga ikatan yang terbina kekal utuh buat selamanya....selamat pengantin baru buat syam dan isteri..binalah kekuatan dalam melayari bahtera kehidupan yang lebih menguji iman..

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.078885 saat. Lajunya....