Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-12-2022  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Hasil besar tidak dapat dicapai dengan sekali gerakan. Kita harus terus bergerak ke depan, selangkah demi selangkah seperti ketika kita berjalan.
-- Samuel Smile

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 39
Ahli: 0
Jumlah: 39




  Yang Masuk Ke Sini
sadiqah: 60 hari yang lalu
owl_UM: 63 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Hepi Birthday Novemberians


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Aidilfitri 1425H JK Aidilfitri 1425H


Hepi Birthday Novemberians
[309 x 241 JPG]

Dihantar olehkasihmu-amanahku
TarikhDec 17 2004
Hits4898
Undian3
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Hepi Besday Novemberians!!
Keterangan: Hepi Besday Novemberians!!

Komen yang telah dihantar
Hanan
(2004-12-17)
Eh kek dah masuk galeri. Hepi Besday Fikri, ana dah makankan kek anta..:)
kasihmu-amanahku
(2004-12-17)
amboiii....cepatnya masuk.patut bg novemberians tapau kek tu
pena sufi
(2004-12-18)
mengancam betul rupa kek ni!!!
Kang
(2004-12-18)
Ini kek masa bila ni? Kenapa kang tengok dah tak rupa yang asal... oooo dah potong2 ha. Anak Kang amik ceri dia... heheheh. Aprilian yang tapau. haha
Hanan
(2004-12-18)
Novemberians tak ramaila, tepaksala Aprilian tapau.. Jangan marah ek Novemberians.... Kek ini ditaja oleh kasihmu-amanahku
Hanan
(2004-12-18)
Mengancam ye pena sufi, tengoklah sapa yg pilih.. hehhe..
nur indah
(2004-12-18)
hehehe... kek ni mmg best la.. terer Hanan pilih... sian awak fikri, x dpt rasa.. org sunway yg tapau.. kekeke... ;-p
kasihmu-amanahku
(2004-12-18)
tapau tu tapau gak, tp hantar la skit kat saya ni.x patut betul la...
Hanan
(2004-12-18)
kalau sekampung, leh gak saya hantarkan... ni kena lalu tol PLUS lagi..
wida widi
(2004-12-18)
oo..cenggini ke bentuk asalnye..dpt rasa secubit jekk..x aci haa org sunway:-p
Kakyong
(2004-12-19)
waa..stoberi ada..ceri ada...jadilah kek masam-manis-coklat...
ABg IMaM
(2004-12-20)
barakumullah kepada novemberians dan disemberians
nice pesan
(2004-12-20)
best aar ... novemberians ni... nice suker cherry , kek pun cedap...
suhaimi sr
(2004-12-21)
Tak dpt rasa coz balik awal...uhuk...uhuk...uhuk....
Firdaus Azimi
(2004-12-21)
krok krel....adoi..lapo nya..nampak cam sedap jer kek ni..siap ada ceri lagi..
MeowHidayah
(2004-12-21)
tu strawberry asli ke tiruan tu? nampak cam plastik... hehe... bestnyee kek...
Hanan
(2004-12-21)
aslilah.. manede plastik..:P
MeowHidayah
(2004-12-21)
nampak cam plastik.. sungguh meow tertipu tipu termeow.. hehe...
nur indah
(2004-12-22)
sian suhaimi.. tapi kek ni mmg best sgt2... uish, strawberry ngan cherry betul2 la meow.. ade plak plastik.. plastik mane leh makan.. ;-p
RuMaishaaa
(2004-12-23)
:)..kek ni mmg best!sbb ianya kek coklat..sempat jugak sy tapau..tp.apsal tak tulis disemberians jugak kat situ?
kens2005
(2004-12-27)
tuh kek hamba!!
khaulah alazwar
(2005-01-12)
kek mesti no 1 ye k hanan..=)
kens2005
(2005-02-15)
apsal sambut birthday novemberian buan november? sambut la bulan lain!!....... bulan penuh ke .. baru la ada thrill ^_~x
tinea
(2005-02-16)
sedapnya....nanti potong...kiter syer laa ramai2...
azri
(2005-04-30)
nampak cam best...he..he..
nuraqmar
(2005-08-23)
cantik kek tu...mabruk alaik
azmansyah alias
(2006-03-24)
subhanallah, sedapnyer kek tu Alhamdulillah, sanah helwa ya jamil(selamat hari ulangtahun)
raudhah iws05
(2006-11-03)
kalau disemberians nak tumpang juga boleh ke???
P10TH
(2006-12-30)
erm...alhamdulillah
fazleena
(2007-03-10)
eh, bagaimana nak makan kek kat ukhwah ini? ana bingung... (mei)

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.098845 saat. Lajunya....