Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-12-2022  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
" Jika anda berada dalam jamuan di rumah orang hendaklah menjaga perangai dan menjaga mata; dalam solat menjaga hati; dan dalam pergaulan menjaga lidah."
-- Imam Al-Ghazali

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 38
Ahli: 0
Jumlah: 38




  Yang Masuk Ke Sini
sadiqah: 60 hari yang lalu
owl_UM: 63 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Aidilfitri 1425H


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Hepi Birthday Novemberians Pameran Sains Islam


JK Aidilfitri 1425H
[350 x 202 jpeg]

Dihantar olehibnuyahya
TarikhDec 13 2004
Hits4896
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Aidilfitri 1425H: Kumpulan Lontong sedang menganyam ketupat.
Keterangan: JK Aidilfitri 1425H: Kumpulan Lontong sedang menganyam ketupat.

Komen yang telah dihantar
khairoo84
(2004-12-14)
macam biasalah, gerenti kumpulan yang disertai oleh Khalifah mesti menang punya!
NaZa FirmaN
(2004-12-14)
fuyooo...berapa bakul ketupat yg dpt dianyam...?hai..xkan khalifah seorang jer yg tahu anyam..yg lain tu jd pemerhati bebas ye..
nur indah
(2004-12-14)
khalifah yg terer anyam ketupat tu, pekena kami kumpulan ketupat ek... eksen sungguh dia!!! ;-p
khairoo84
(2004-12-15)
kalau tengok ketupat kumpulan serunding lagi la! sedih....
NaZa FirmaN
(2004-12-15)
rileks..rileksslah..time2 nilah nak uji kepakaran dan bakat yg terpendam tu..bila lg kan..?
pena sufi
(2004-12-18)
waa...terrornye
kasihmu-amanahku
(2004-12-18)
bakat terpendam ke bakat terendam....hehehe
khalifah
(2004-12-20)
ala kaka kaie nie......merajuk plak...
farisHaq
(2004-12-20)
anyam jgn x anyam
nur indah
(2004-12-21)
haha, bukan majuk khalifah oii... tensen aje ngan hang tu... hehe.. ;-p
MeowHidayah
(2004-12-21)
lain kali try buat ketupat pakai reben... siap kembor lagi punye tupat.. cuma takleh guna wat masak je laa.. karang keracunan.. huhu..
fariz
(2004-12-27)
('',)
teruterubozzu
(2007-05-12)
haloo pandai ke buat ketupat tu ke gimik saja hehe

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.081796 saat. Lajunya....