Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 02-12-2022  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Orang yang berada di puncak gunung itu tidak diletakkan di situ, sebaliknya mendaki dari bawah
-- Kang

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 48
Ahli: 0
Jumlah: 48




  Yang Masuk Ke Sini
sadiqah: 60 hari yang lalu
owl_UM: 63 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Aidilfitri 1425H


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
Pameran Sains Islam simple shida


JK Aidilfitri 1425H
[397 x 239 jpeg]

Dihantar olehibnuyahya
TarikhDec 13 2004
Hits4892
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Aidilfitri 1425H:Menikmati hidangan kek dan roti jala.. gelak besar nampaknya sdr Kang kita..
Keterangan: JK Aidilfitri 1425H:Menikmati hidangan kek dan roti jala.. gelak besar nampaknya sdr Kang kita..

Komen yang telah dihantar
NaZa FirmaN
(2004-12-14)
amboii2...senangnya hati depa...sampai kang ketawa sakan..apa kes.???
Hanan
(2004-12-14)
jangan ketawa sampai tercicah kek dalam kari sudahla.. hehe
nur indah
(2004-12-14)
hepinye diaaa.. awat nampak sekerat je si edi tu??? dah beso anak Pengasas ukhwah ni ek... ;-p
Kang
(2004-12-14)
Kalau tak silap, masa ni Prof buat lawak spontan. Kalau silap betul kan. Prof ke Khalifah yang buat lawak.
Hanan
(2004-12-15)
lehla blaja wat portal edi ni.. kang dah nak besara ek..hehe
khairoo84
(2004-12-15)
rasanya time jugakla Al-Khawarizmi kata Roti Jala dalam bahasa ialah "Roti Kirai". Roti Jala tukar ke bhs jawa: "Roti JJJolo". sebutan J tu tebal skit
NaZa FirmaN
(2004-12-15)
tuuuhaaa.si khalifah tengah duk congak2 n kira2 dah berapa potong kek n roti jala dia makan..
kasihmu-amanahku
(2004-12-17)
bukan kira berapa yg nak dimakan....kira berapa yg nak ditapau
pena sufi
(2004-12-18)
bagi sama comel dgn prof... ;-P

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.100864 saat. Lajunya....