Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 20-07-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Kita seringkali melihat bagaimana jemaah-jemaah haji mengikuti kursus-kursus yang diadakan sebagai persiapan untuk menempuhi suasana haji yang sebenar, begitu juga dengan pelajar-pelajar yang akan menempuhi peperiksaan, dilatih dengan pelbagai tuisyen dan kelas tambahan untuk menempuhi peperiksaan, maka kehidupan akhirat dan peperiksaan di padang mahsyar lebih patut lagi diadakan kursus persediaan dan kelas tuisyennya yang tersendiri..Persediannya ialah iman serta amalan soleh dan kelas tuisyennya ialah majlis-majlis ilmu.
-- Tuan Guru Nik Aziz (Menteri Besar Kelantan)

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 118
Ahli: 0
Jumlah: 118




  Yang Masuk Ke Sini
yanokage: 9 hari yang lalu
Rashdin: 26 hari yang lalu
khalifah: 31 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK Aidilfitri 1425H


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Aidilfitri 1425H JK Aidilfitri 1425H


JK Aidilfitri 1425H
[373 x 202 jpeg]

Dihantar olehibnuyahya
TarikhDec 12 2004
Hits6359
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Aidilfitri 1425H: Sesi Taaruf dan Pembentangan kumpulan..
Keterangan: JK Aidilfitri 1425H: Sesi Taaruf dan Pembentangan kumpulan..

Komen yang telah dihantar
NaZa FirmaN
(2004-12-14)
hah..kalu xsilap analah kan..inikan group RENDANG..
Hanan
(2004-12-14)
ha'ah.. baru ingat.
kakyong
(2004-12-14)
sapa ahli2nya?....
RuMaishaaa
(2004-12-14)
UIK..mcm kenal jer..khaulah_Alazwar,Pu3Dla,Naza_Firman,Wardatul_imans n RuMaishaaa..
RuMaishaaa
(2004-12-14)
sorang lg sepatutnya ahli kami..indah_hati84..dia terpaksa pulang awal..
nur indah
(2004-12-14)
cuba teka ape yang Rumaishaaa tgh ckp tu?? hehehe... ;-p
NaZa FirmaN
(2004-12-15)
time ni best..xde sebarang soalan pun dr para hadirin..semuanya paham kot apa yg dikatakan RENDANG dlm hidangan hari raya..:)
khairoo84
(2004-12-15)
eleh.... yela tu.... sebenarnya kitorang kesian.... tengok sister2 kumpulan rendang, muka macam nak menangis...
khaulah alazwar
(2004-12-17)
mana ada nak nagisla...khairoo, kami cuma segan je=)
pena sufi
(2004-12-18)
al-akh khairoo84...tak baik menyakat org :P
khaulah alazwar
(2005-01-12)
xpe, dah tau kharoo mmg cam tu...

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.326738 saat. Lajunya....