Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Bukanlah kerja yang membunuh manusia, sebaliknya rasa risau, bimbang, khuatir.
-- Kata Bijaksana

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 55
Ahli: 0
Jumlah: 55




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 17 jam, 42 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> JK AIdilfitiri UTM


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK AIdilfitiri UTM JK AIdilfitiri UTM


JK AIdilfitiri UTM
[371 x 268 jpg]

Dihantar olehkamal_82
TarikhDec 10 2004
Hits3774
Undian1
Rating1

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
JK Aidilfitri Ukhwah-UTM: Ni muslimah pulak ambil makanan...makan sikit tau!!! diet...
Keterangan: JK Aidilfitri Ukhwah-UTM: Ni muslimah pulak ambil makanan...makan sikit tau!!! diet...

Komen yang telah dihantar
MeowHidayah
(2004-12-11)
gerunnya tgk tgn mek yg belah kanan gambo tu dok mencekau food...
sayatetapsaya
(2004-12-14)
huh....memang hebat memasing kalau bab2 makan ni...
insan kalam
(2004-12-19)
huh....kira pelahab gak la diaorg ni kan....
insan kalam
(2004-12-19)
huh....kira pelahab gak la diaorg ni kan....
relajihad
(2004-12-20)
JK UTM meriah gak ek? JK IIUM boleh tahan gempak gak.... tahniah tok kedua2 JK
relajihad
(2004-12-20)
wah tangan sapa tuh... nampak tangan jerk... gaya nak amik tuh ganaih tuh..
ahmad azhar
(2005-03-29)
sedapnya........
espiranza
(2005-04-19)
aiksss..cam kenal jek muka2 nih..hehe..antum pun ahli ukhwah ke..ayok..takleh detact la sbb guna nickname kan..hehe,nama sbnr tahu le..ukhwah fillah
Imam Baihaqi
(2005-10-29)
nak sikit
nabilpoyo
(2006-01-07)
mihun saja ke....saya nak nasi
Addey
(2006-03-17)
uuuiiik? sapa yang ambil banyak makanan tu? hebatnya?
lehgeo
(2006-06-18)
perempuan pun teruk juga makan..cover latu
virtualmovement
(2006-06-27)
mereka ni dah grad ke?apa pasal tak aktifkan semula ukhwah utm ni?
tisya
(2006-07-23)
Banyak nya ambil!
tisya
(2006-07-23)
Banyak nya ambil!
saffar
(2007-01-09)
tudung putih sebelah tudung hitam macam pernah tengah tapi di mana ye....ooo...dalam gambar di atas rupa nya.
mzaidi
(2007-02-08)
ok lawa gambar ni,kalau nak tengok gambar lagi lawatilah http://mohdzaididesa.fotopages.com
fir muslimin
(2007-12-06)
laparrrnyeee!!!!!!!!...hehehehehe
marul
(2008-08-17)
nak sikit boleh tak....:p

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083482 saat. Lajunya....