Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 24-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Mencari lilin lebih baik dari merungut bila kegelapan

-- Peribahasa Tionghua

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 72
Ahli: 0
Jumlah: 72




  Yang Masuk Ke Sini
the_brOtherz: 19 jam, 3 minit yang lalu
jasadkudisini: 8 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 10 hari yang lalu
isa777_musa: 11 hari yang lalu
zam_rizal: 20 hari yang lalu
wanja: 30 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> Buka Puasa KL Sentral


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
nurulain Buka Puasa KL Sentral


Buka Puasa KL Sentral
[426 x 261 JPG]

Dihantar olehnur_indah
TarikhNov 07 2004
Hits4047
Undian3
Rating8.66667

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Sebelum Berbuka Puasa....
Keterangan: Sebelum Berbuka Puasa....

Komen yang telah dihantar
Prof Muslim
(2004-11-07)
kami sedang azan berbunyi kat TV.....eerr..ada sapa nak kurma tak ?
Prof Muslim
(2004-11-07)
eh...silap tulis tunggu azan...hehehe maaf
MeowHidayah
(2004-11-08)
Fuyyooo.. bestnye nasiiikk...
khairoo84
(2004-11-08)
enam org aje ke yang datang?.... maaflah... saya tak datang hari tu, kena uruskan nasyid anak-anak Rumah Penyayang di Mid Valley Megamall.
istisafa
(2004-11-08)
hanan, tak beli ke jagung? buat pencuci mulut..
ibnukhaldun04
(2004-11-08)
pewwwitttt.....
INSPIRASI HATI
(2004-11-08)
apsal muka kak hanan tu....cam confius jer..
MeowHidayah
(2004-11-08)
sememangnye dia konpius... "bila laaa nak bukaa niii..??"
Kang
(2004-11-08)
Enam orang? Jangan silap ye khairul... Yang lain pi beli makanan. Lebih kurang 20 orang kot
pai
(2004-11-08)
macam x penah jumpe nasik jer meowni...
nur indah
(2004-11-09)
jagung takde kot kaksu... hehehehe.... prof promote kurma dia tu... ;-p
istisafa
(2004-11-10)
Kurma, kurma.. mari makan kurma ana..
nurul cahaya
(2004-11-10)
waah!! sedapnyerr...
khalifah
(2004-11-10)
ada orang ngidam popia basah......
nur indah
(2004-11-11)
macam la dialog kaksu ni... kalu kaksu ade aritu mesti tambah lagik koleksi dialog lucu... ;-))
istisafa
(2004-12-01)
tak adala kaei.. diriku hanya insan biasa, miliki naluri yang samaa..
nur indah
(2004-12-14)
hehehehe... nyanyi lak dia kaksu ni... ;-p
ainkajlah
(2005-06-25)
wa......bestnyer reramai bebukak;-)
zalai
(2005-10-12)
awal berbuka
im fillah
(2005-10-14)
macam bet saja..
mujahadatunnafsi
(2005-10-19)
tahun ni separate it......ok
farah hanan
(2006-03-24)
erkk...tak faham betul la....begini ke????
jutawanmuslimah
(2006-04-16)
tak faham jugak...begini ke???
Addey
(2006-06-15)
Lagi tak faham..BEGINI KE?
zinnirah
(2006-08-30)
tak paham juga ini..confius pula den
Izzatul Islam
(2006-11-16)
salam..kenapa akhawat dan ikhwah dok semeja buka puasa?..ke semua ahli keluarga ni..ana macam compius dan pelik jugak..(sekadar tanya sebab ana pun ahli baru kat komuniti ni)
Addey
(2006-12-05)
duduk jauh2 lagi baik..asingkan meja tu..malu kat ahli ukhwah bila tengok
Al Basayuv
(2007-06-18)
hmmm... betul juga tu... rasanya gmbr2 begini tak payah letak kat sini agaknya.. nanti jadi fitnah pula.. dan nanti akan mengelirukan org len yang tak faham...
Al Basayuv
(2007-06-18)
ana yang faham sikit-sikit ni pun dah mula nak keliru... tlong ye...
Al Basayuv
(2007-06-18)
tkut2 jadi macam video klip devotees mahar cinta tu... lirik dah best.. tapi video klip merosakkan saja..
SiNaRaBaDi
(2010-06-05)
Salam kasih sayang & rahmat Allah
SiNaRaBaDi
(2010-06-05)
ukhwah adalah indah & suatu kenikmatan bagi Islam...
SiNaRaBaDi
(2010-06-05)
mungkin ke satu family mereka ini. tapi...apakah begini cara & yang ditekankan Islam

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.080807 saat. Lajunya....