Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 22-06-2021  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
Help Ever, Hurt Never
-- Tulisan di belakang lori

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 64
Ahli: 0
Jumlah: 64




  Yang Masuk Ke Sini
jasadkudisini: 7 hari yang lalu
hajime_kindaichi: 9 hari yang lalu
isa777_musa: 9 hari yang lalu
zam_rizal: 18 hari yang lalu
wanja: 29 hari yang lalu
MTMKi: 36 hari yang lalu
Kang: 36 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> suhaimi sr


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Ramadhan 1425H nurulain


suhaimi sr
[344 x 266 jpg]

Dihantar olehsuhaimi_sr
TarikhOct 26 2004
Hits10149
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Jejaka Ukhwah.com semasa persembahan kumpulan DEVOSI di JK Ramadan 1425H.
Dari kiri: suhaimi_sr, firdauz85, idzham, kaze dan khalifah.
Keterangan: Jejaka Ukhwah.com semasa persembahan kumpulan DEVOSI di JK Ramadan 1425H. Dari kiri: suhaimi_sr, firdauz85, idzham, kaze dan khalifah.

Komen yang telah dihantar
Kang
(2004-10-26)
Versi lain pulak la: Suhaimi macam baru balik haji, Firdauz balik Umrah, Idzham jelingan manja, Kaze lepas sunat... hehe, Khalifah macam artis nasyid
Hanan
(2004-10-26)
org nyanyi kat depan, derang posing kat blakang.. hehe
suhaimi sr
(2004-10-26)
Tergelak habis ana bila Kang kata Kaze lepas sunat.....hahahahaaaaa......
suhaimi sr
(2004-10-26)
Biasa la hanan, penat diri tu.....apa lagi posing la....
khairoo84
(2004-10-26)
Kang, nak tanya sikit, Ridzuan mana pulak ni? mana ada Ridzuan kat atas tu! sebelah suhaimi_sr tu FiRdauZ85 la....
suhaimi sr
(2004-10-26)
Ha ah...mana ada Ridzuan kat situ....
Kang
(2004-10-26)
Silap la tu... Firdaus bukan Ridzuan... hehhehe...
Kang
(2004-10-26)
Baju Khalifah tu memancar berkilauan. Macam baju M Daud Kilau... hehehe
riyas
(2004-10-26)
kalau berkilau kena pakai spek hitam nie...hehe
Prof Muslim
(2004-10-26)
firdaus sahabat Prof yg baru bawa..dari Kuantan.... tu..baru jer daftar...bila kahiroo...dia yg tahu..
Prof Muslim
(2004-10-26)
eh...silap lagi tulis kahiro..maaf khairoo....heheh
khairoo84
(2004-10-26)
pukul 3.30 ptg, 23 Oktober 2004. takkan tak ingat prof?
suhaimi sr
(2004-10-26)
Apanya 23 Oktober......khairoo pun dah silap kan hari ni 26 Oktober.....heh.....asal ni semua buat silap jer...
izdham
(2004-10-26)
wah gambar ni pun korang upload.... ejaan nama tu slah tolong betulkan.....
MeowHidayah
(2004-10-26)
sian kaze, baru sunat ek? hehe...
MeowHidayah
(2004-10-26)
kalau khalifah tau gelek abih laa Dato' M Daud Kilau takleh cari makan...ehehe
khairoo84
(2004-10-27)
ha..ah kaze, jgn makan telur, nanti bentan! hik! hik!. suhaimi, itu tarikh dan waktu FiRdauZ85 mendaftar di ukhwah la....
suhaimi sr
(2004-10-27)
Ehek ehek.....sorry folk!
kaze
(2004-10-27)
uiii.. wa tgk, baru je sehari xonline dah kene ek hehe.. bukan baru besunat.. mmg mlm dah biasa pkai kain plekat je hehehe..
Hanan
(2004-10-27)
lelaki melayu terakhir ek...hehe
kasih kekasih
(2004-10-27)
ehhe...hanan bkn lelaki tapi jejaka melayu terakhir...
nawwal
(2004-10-28)
Salam.hai akh kaze & khalifah...taknak dtg uiapj dahke?hehe =)
wardatul imans
(2004-10-28)
mcm2 aksi&gaya jejaka2 Malaya ni..he..he....
Brothermon
(2004-10-28)
wow ! kemantapan teserlah !!!!!!!!!!!! :)
istisafa
(2004-10-29)
apasal tk pakai purple semua?
izdham
(2004-10-29)
klu pakai purple semua nanti divosi tak dapat cari makan plak... :))
MeowHidayah
(2004-10-30)
MIP.. man in purple..
nur indah
(2004-10-30)
hehehehe... jejaka perasan malaya ke jejaka malaya terakhir ni??? korang kena tima kash ngan akak sbb amikkan gambo ni cun2 utk tatapan umum... kekeke
kaze
(2004-10-31)
terima kak.. hehe.. gambar yg kak aie ambil tak nak bg tgk ka..
nur indah
(2004-10-31)
ehehe... gambo ygakak amik kebanyakannye same aje yg ade dlm galeri.. balik2 muka hangpa jaa!! ekekeke... ;-p
Prof Muslim
(2004-10-31)
nak buat camner kak kaei..yg nie je ada yg boleh ambik gambar..hehehehe
izdham
(2004-11-03)
terima kasih kak kaeiiii, lain kali boleh tolong lagi
kaze
(2004-11-04)
sama-sama eh silap hehe
nur indah
(2004-11-04)
ekekeek... kae tolong jwb bg pihak ke tu??? same2 la adik izdham... ;-p x kuasa nak amik gambo jejaka2 perasan dlm gambo tuh... ehehehe... ;-D
khalifah
(2004-11-04)
hehehehe......... ada yg dengki ker.....
kaze
(2004-11-04)
he biasalah he..
ayaz
(2004-11-05)
abg suhaimi tue mmg mcm org baru balik mekah...
suhaimi sr
(2004-11-08)
InsyaAllah, mudah-mudahan.....
Pdaus
(2004-11-25)
sempoi la kaze ni! Cayolah!
RuMaishaaa
(2004-12-03)
nila jejaka2 yg suka bergambar..
riyas
(2004-12-09)
kaze dikelilingi rakan2 selepas bersunat...hehehe
relajihad
(2004-12-11)
mesti byk dapat duit kan?
nur indah
(2004-12-22)
kekeke... kesian kaze kena sakat... len kali mesti kaze tobat xnak posing pakai kain pelikat dah.. hehe.. ;-p
istisafa
(2005-01-12)
pakailah baju purple cam izdham.. pasti disukai ramai..
irdeena shah
(2005-03-01)
alhamdulillah ini lah wajah2 bakal pemimpim muslimin contoh...mungkin ada yang sesuai untuk di jadilan baka suami soleh...insyaAllah...
suhaimi sr
(2005-03-08)
Semua sesuai...insyaAllah.....
im fillah
(2005-10-14)
erm,sokong irdina...hehe...
suriani su
(2005-10-24)
tak ada nak komen. happy kamu semua
HUSSAIN
(2005-10-30)
Khalifah macam ana kenal saja, anta dari mana?
Suzanah
(2006-04-23)
padan....
mawardah23
(2006-08-28)
assalamualaikum awak, salam ukhwah fillah ye.. moga anda sentiasa dalam lindungan Ilahi hendaknya, masalah, ilal liqo
nur-dija
(2007-02-17)
no komen
nafisah
(2007-10-11)
pakai kain pelekat pun macho apa... hehe
izdham
(2008-10-21)
lama dah tak jumpa jejaka2 ni .

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.083031 saat. Lajunya....