Array
Welcome To Portal Komuniti :: Ukhwah.com

  Create An Account Home  ·  Topik  ·  Statistik  ·  Your Account  ·  Hantar Artikel  ·  Top 10 19-06-2024  

  Login
Nickname

Password

>> Mendaftar <<

  Mutiara Kata
We can't change the past, but we can change the future.
-- Anonymous

  Menu Utama

  Keahlian Ukhwah.com
Terkini: navratan
Hari Ini: 0
Semalam: 0
Jumlah Ahli: 43152

  Sedang Online
Sedang Online:
Tetamu: 209
Ahli: 0
Jumlah: 209




  Yang Masuk Ke Sini
khalifah: 23 jam, 58 minit yang lalu
hajime_kindaichi: 18 hari yang lalu
[< Galeri AHLI >]
569 foto

Galeri AHLI >> AHLI >> khairoo84


<<Foto Sebelumnya|Foto Berikutnya >>
JK Buka puasa UTM JK Ramadhan 1425H


khairoo84
[378 x 268 jpg]

Dihantar olehkhairoo84
TarikhOct 25 2004
Hits6393
Undian0
Rating0

Hanya ahli boleh beri rating!
Anda boleh mendaftar di sini
Muslimin JK Ramadhan 1425H, dari kiri : khairoo84, ibnuyahya, khalifah, idzham, suhaimi_sr, FirDauZ85, Prof_Muslim dan kaze.
Keterangan: Muslimin JK Ramadhan 1425H, dari kiri : khairoo84, ibnuyahya, khalifah, idzham, suhaimi_sr, FirDauZ85, Prof_Muslim dan kaze.

Komen yang telah dihantar
Prof Muslim
(2004-10-25)
Ini antara jejaka yg ada hadir memeriahkan JK Ramadhan 1425 ..Muslimat mana ek ?
MeowHidayah
(2004-10-25)
betul ke descriptionnye tu? cam lain aje.. sampai suhaimi_sr yg lepas idzham tu ok dah... tp tul ke yg baju putih tu kaze..? awat nampak lain?
MeowHidayah
(2004-10-25)
Prof_Muslim yg baju itam tu ke?
Prof Muslim
(2004-10-25)
a`ah...cik.meeooowwww
ibnuyahya
(2004-10-25)
aitt. mataku kaburkah?. muslimatkan daku?. :)
ibnuyahya
(2004-10-25)
Muslimat JK Ramadhan 1425H, dari kiri : khairoo84, ekeke
kaze
(2004-10-25)
muslimat? hehe //meow tu bukan kaze.. he si abd. razak kot.. skrg 'sihat' & botak skit he
Kang
(2004-10-25)
Hehehe... dah dibetulkan... ini khairoo tengah pening-pening lalat masa upload gambar. Masih mamai JK Ramadhan
riyas
(2004-10-26)
ia ke itu kaze? Prof pun nampak lain.... nampak semua mcm dah kawin je...hehehe
suhaimi sr
(2004-10-26)
Huh..semangat tol la khairoo & kaze....:-) Bole jadi anchor tarik tali tak?
suhaimi sr
(2004-10-26)
Heheh......Prof nampak penat je tu....ye la pas tu kena shoot ke Kuantan plak.
suhaimi sr
(2004-10-26)
Maaf riyas, kat situ yg dah kawin cuma ana sorang je....yg lain single!
Prof Muslim
(2004-10-26)
a`ah...riyas...yg lain tak khawin lagi...solo..lagi...hehehe
Prof Muslim
(2004-10-26)
siapa finalis Jejaka Malaya ?
MeowHidayah
(2004-10-26)
hehe.. imagenye tak brp clear... baru lepas ujan kot..
suhaimi sr
(2004-10-27)
Ahaks! Ahaks!
kaze
(2004-10-27)
heheh ya siapa nak undi sila tapi UCukhwah dan hantarkn ke 999 hehe
wardatul imans
(2004-10-28)
mcm2 gaya yg ada kat situ ye...jejaka Malaya ke tu prof???
Prof Muslim
(2004-10-28)
rasalah.....harap2 dapat terpilih dan ingin tewaskan calon lain...hahahahaha ( ketawa nakal )
ibnuyahya
(2004-10-28)
:D
kaze
(2004-10-28)
tu dia ucapan dari prof hehe..
khairoo84
(2004-10-29)
sila taip UCukhwah khairoo84 dan hantarkan ke 999 sekarang! hadiah menarik menanti anda. he..he..
nur indah
(2004-10-30)
ermmm.. sedang berkira2... yg mana satu pilihan hati utk dihantar undian ni ek?? (undi anda rahsia!!!) hehehehee.. ;-p
INSPIRASI HATI
(2004-11-10)
undinya kener di hantar ke mana tu....undi pos ker.....heheh (",)
nur indah
(2004-11-11)
a'a huda... pos laju or pos ekspres... hehe...
relajihad
(2004-11-17)
ha.... kakak2 sekeliah.. pilih jgn tak pilih :)
kaze
(2004-12-06)
hehe rasanya semua jd undi rosak hehe
pena sufi
(2004-12-07)
laa...prof nie comel je orgnye...berbanding yg lain2 nue...
muslimah johor
(2006-04-09)
:di
nabilpoyo
(2006-08-31)
handsome nya

Nak komen? Daftar dulu di sini!

Powered by: mpn eGallery 1.0.0 (257) Addon

© 2001 Copyright for My_eGallery KodRed.fr.st
© 2001 Copyright for myphpnuke Addon by xweber

Credits





Datacenter Solution oleh Fivio.com Backbone oleh JARING Bukan Status MSCMyPHPNuke Portal System

Disclaimer: Posting dan komen di dalam Portal Komuniti Ukhwah.com ini adalah menjadi hak milik ahli
yang menghantar. Ia tidak menggambarkan keseluruhan Portal Komuniti Ukhwah.com.
Pihak pengurusan tidak bertanggung jawab atas segala perkara berbangkit
dari sebarang posting, interaksi dan komunikasi dari Portal Komuniti Ukhwah.com.


Disclaimer: Portal Komuniti Ukhwah.com tidak menyebelahi atau mewakili mana-mana parti politik
atau sebarang pertubuhan lain. Posting berkaitan politik dan sebarang pertubuhan di dalam laman web ini adalah menjadi
hak milik individu yang menghantar posting. Ia sama-sekali tidak ada
kena-mengena, pembabitan dan gambaran sebenar pihak pengurusan Portal Komuniti Ukhwah.com

Portal Ukhwah
Hakcipta 2003 oleh Ukhwah.com
Tarikh Mula: 14 Mei 2003, 12 Rabi'ul Awal 1424H (Maulidur Rasul)
Made in: Pencala Height, Bandar Sunway dan Damansara Height
Dibina oleh Team Walasri




Loading: 0.082615 saat. Lajunya....